Rullez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Help mensen, Als ik op een freewebs site zit, Gaat hij automatisch naar een drive cleaner site. Als ik data llemaal heb geinstaleerd. En ik ga dan naar die site toe. Dan doet hij het nog steeds niet. Dus wat kan ik hier aandoen? B.V.D. Rullez Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Waarom heb je dat geinstalleerd!? Dat is spyware en dat programma is toch niet te vertrouwen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb even voor je gekeken en toen ik op een desbetreffende website kwam van Freewebs kwam direct een melding dat deze pagina niet te vertrouwen is, dit komt omdat het een gratis pagina is, waar programmatuur op staat die niet te vertrouwen is, ik zal niet zeggen dat de reclames die hun aanbieden spyware is, maar ik heb wel een groot vermoeden. Ik zou dus als ik jouw was, maar heel snel een spyware scan erdoorheen halen, want dit is uiterst gevaarlijk voor je. Neem bijvoorbeeld een spyware scan zoals ''Ewido'' of ''Ad-aware'', want je wilt niet weten hoeveel schade spyware aanricht als het eenmaal in de kernel komt van de computer, en dat is snel gebeurt. Desalniettemin, Freewebs was een leuke manier om je website te publiceren, maar het is absoluut minder geworden door dit soort dingen. Je zult moeten betalen om een goede, reclame- vrije site te hebben op Freewebs en dan kan je beter je website ergens anders hosten met een gratis systeem zoals Wordpress, maar dat terzijde. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Bednakt voor de tip, Ik heb hem er gelijk weer van afgehaald, En die scanner erop gezet.. En wat denk je? Heelmaal niks![/font] Heel erg bedankt! Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Bednakt voor de tip, Ik heb hem er gelijk weer van afgehaald, En die scanner erop gezet.. En wat denk je? Heelmaal niks![/font]Heel erg bedankt! Je zou ipv freewebs ook Awardspace kunnen nemen: PHP, MySQL (voor forums, CMS systemen, MMORPG's enzo) en 200mb opslag. Reageren
raw-rapture Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Tssss... Freewebs en spyware? komaan.. welke droom heb je nu weer gedroomd? ten eerste. download NOOIT een programma dat internet je aanbiet! ten twede. op Freewebs kan je ook php (en ook nog andere dingen ook) erop zetten/maken blabla ezv. ten derde. ga dan op http://members.freewebs.com van daaruit kan je een site maken/aanvragen etc. ik gebruik zelf Freewebs al voor meer dan een jaar. wil je mijn resultaat zien? hier, mijn link! Foetsie ik respecteer ten volste iedereen zijn mening, maar let wel op met wat je zegt want freewebs geeft geen spyware, alleen als mensen hun site saboteren door reclame erop te zetten! freewebs is trouwens bezig om meer erop te zetten, je hebt er mer als ruimte genoeg op! >>> Door Preddy: Eigen links doen we niet aan, dat valt namelijk onder reclame . <<< oops, sorry. was maar als vb. bedoeld, niet voor reclame toch sorry Bewerkt: 7 mei 2007 door raw-rapture Reageren
Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 2 jaar geleden was freewebs een goeie gratis host het is idd jammer dat je nu die doorverwijzing krijgt naar een cleaner .. hierdoor jagen ze ook alleen maar mensen weg ik zal persoonlijk ook nooit meer een site bekijken van freewebs .. aangezien je door gelinkt kan worden als je net lekker een pagina zit telezen .. superirrytand Reageren
raw-rapture Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 raar, ik krijfg nooit een doorverwijzing naar iets anders! misschien heb je zelf wel spyware of een ander iets op je pc staan, waardoor je die doorverwijzing krijgt! Reageren
Biocount Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 raar, ik krijfg nooit een doorverwijzing naar iets anders! misschien heb je zelf wel spyware of een ander iets op je pc staan, waardoor je die doorverwijzing krijgt! nah dit is sinds kort veranderd bij freewebs Reageren
raw-rapture Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 raar, ik krijfg nooit een doorverwijzing naar iets anders! misschien heb je zelf wel spyware of een ander iets op je pc staan, waardoor je die doorverwijzing krijgt! nah dit is sinds kort veranderd bij freewebs bij jouw misschien, ik heb er absoluut geen enkel problemen mee! ik merk niets van een doorverwijzing of andere. ik werk er iedere dag mee.. ik heb daarop 2 sites staan, en werk zowat aan alletwee zonder enige problemen. dus ik heb echt absoluut niets om over te klagen. moet ook niet, ieder heeft zijn eigen smaak met zijn eigen problemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.