Jump to content

richten


kxk90

Recommended Posts

Ik heb het spel pas en ik weet niet hoe je moet vrij richten met mini gun of pistol?:-) :?

please help..

Normaal gesproken moet dit gewoon met je muis. Anders staan je instellingen waarschijnlijk op 'classic controls'. Ga in dat geval naar; options > controller setup. Bovenaan moet in jou geval dan 'classic controls' staan. Als dit zo is moet je er even op klikken zodat 'standaard controls' komt. Met de classic controls kan je namelijk ook niet met je muis bewegen. Dit is voor de PC, hoe het in zijn werking gaat op een console weet ik niet precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld voor op de PC neem ik aan? In SA is het precies hetzelfde geval en GTA III idem. Je moet naar Options gaan en dan Classic Controls kiezen, er zal ergens een balk staan waar je op kunt klikken. Na een keer geklikt te hebben staat het er. Op de PS2 kan je met R1 richten.

Ik wens je nog veel plezier in GTA Vice City!

VWO-er

Niet te vergeten nog: 'Welkom op GTAForum - Het Nederlands GTA Forum!'

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor jullie hulp en ik heb hem trouwens op ps2 maar ik heb ook gta sa op ps2 en daar kan je wel gewoon op R1 drukken en dan gaat hij vrij richten bij vice city kant hij dat alleen maar met een soort ak-47 of m4

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
bedankt voor jullie hulp en ik heb hem trouwens op ps2 maar ik heb ook gta sa op ps2 en daar kan je wel gewoon op R1 drukken en dan gaat hij vrij richten bij vice city kant hij dat alleen maar met een soort ak-47 of m4

Op de PS2 is het allen mogelijk in de volgende GTA's: GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories, Dus in andere GTA's is het niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor jullie hulp en ik heb hem trouwens op ps2 maar ik heb ook gta sa op ps2 en daar kan je wel gewoon op R1 drukken en dan gaat hij vrij richten bij vice city kant hij dat alleen maar met een soort ak-47 of m4

Op de PS2 is het volgensmij inderdaad niet mogelijk om vrij te schieten, behalve de wapens die een FPS-mode hebben, die zijn de

Krüger, M4, M60, Sniper Rifle, PSG-1. De Minigun heeft (naar ik weet) ook een vrije schietmodus, alhoewel deze geen FPS-mode heeft. Bij de overige vuurwapens is het gewoon doelwit locken en schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
Normaal gesproken moet dit gewoon met je muis. Anders staan je instellingen waarschijnlijk op 'classic controls'. Ga in dat geval naar; options > controller setup. Bovenaan moet in jou geval dan 'classic controls' staan. Als dit zo is moet je er even op klikken zodat 'standaard controls' komt. Met de classic controls kan je namelijk ook niet met je muis bewegen. Dit is voor de PC, hoe het in zijn werking gaat op een console weet ik niet precies.

bij mij staat classic controles er niet

kan iemand mij helpen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...