Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb 1 vragen

1:bij het Vank Hoff Hotel is er een garage aan de achterkant maar die wilt niet open als ik er voor sta weet iemand hoe dat kan of kan die niet open :?

Geplaatst:
hey ik heb 1 vragen

1:bij het Vank Hoff Hotel is er een garage aan de achterkant maar die wilt niet open als ik er voor sta weet iemand hoe dat kan of kan die niet open :?

Deze kan voor zover ik weet niet open. Het Vank Hoff Hotel is enkel een savehouse zonder een garage voor enkele voertuigen. Wil je weten bij welk savehouse zich wel een garage bevindt, dan raad ik je aan even op WikiGTA te kijken.

Geplaatst:

Deze kan voor zover ik weet niet open. Het Vank Hoff Hotel is enkel een savehouse zonder een garage voor enkele voertuigen. Wil je weten bij welk savehouse zich wel een garage bevindt, dan raad ik je aan even op WikiGTA te kijken.

ik heb alle savehouse al gekocht dus ik weet waar wel en waar niet een garage zat maar was benieuwt als de garage van het Vank Hoff Hotel open kon misschien met een papalde auto maar hij kan dus niet open okee bedankt

heb nog een vraag: als je het laatste level(End of the Line) wil spelen moet je dan eest de levels van zero uit gespeeld hebben of hoeft dat niet alvast bedankt

Geplaatst:
heb nog een vraag: als je het laatste level(End of the Line) wil spelen moet je dan eest de levels van zero uit gespeeld hebben of hoeft dat niet alvast bedankt

De missies van Zero zijn niet van belang voor de laatste missie van de main story line. Om End of the Line te kunnen starten moet je dan wel 35% van de gang gebieden in handen hebben.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb alle savehouse al gekocht dus ik weet waar wel en waar niet een garage zat maar was benieuwt als de garage van het Vank Hoff Hotel open kon misschien met een papalde auto maar hij kan dus niet open okee bedankt

Nee, die zijn niet nodig. Netzoals de Heist Missions zijn deze niet nodig voor de Storyline. Ze zijn echter wél nodig voor de 100%. Voor End of the Line heb je dus alleen de hoofdmissies (m.u.v. die van Zero en Heist) nodig.

Handige links:

Zero missons

Heist missions

End of the Line

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...