ikt Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik had een mobiel helemaal uit elkaar gehaald (wou hem toch weggooien) en heb hem daarna weer in elkaar gezet. Hij werkt nog steeds behalve dat de SIM-kaart te oud is, maar dat ligt neit aan de telefoon. Voor de mensen die willen weten hoe een mobiele telefoon er vanbinnen uitziet plaats ik morgen nog wat foto's. Ik ben op dit moment te lui om die te plaatsen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Oke, ik kan niet wachten . Heb je ook alle onderdelen enzo los gehaald ofzo? . Ik zou hem trouwens niet weggooien maar gewoon verkopen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Of verkoop je onderdelen!Heb dat gedaan met psp die een brick heeft.Onderdelen verkocht! Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Jammer genoeg zat de rest vast Rood= Microfoon Zwart= Weet ik niet wat het voor is Geel= Dat ding met nummers Oranje= Trilfunctie Groen= Oplaadding Blauw= Luidspreker. Bewerkt: 6 mei 2007 door ikt Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 leuk man en goed erbij gezet wat wat is .. zo zo hier kunnen mensen van leren ziet er dus erg goed uit maar dus hij doet het ook gewoon nog ? Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, ik heb er een werkende SIM-kaart in gedaan, en alles werkt nog Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 whaha goed man maar ga je hen dus ook gewoon nog gebruiken of denk je van nee ik ga hem verkopen? dan nog een vraag ? hoe kwam je erbij om hem te slopen ? Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik wou hem toch in de prullenbak gooien, maar ik haal weleens vaker dingen uit elkaar (een MP3 had ik ook al gedaan, alleen dat was saai), dus ik begon aan het mobieltje Het moeilijkste was het openmaken ervan, dat moest met een tang, een klem, een boormachine en een hamer gebeuren. Ohja, en deze was een keer in het water gevallen, maar werkte nog steeds... Dus als ik hem gewoon gebruik kon hij nog best wel een tijdje meegaan Moeilijk te slopen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 en voor welke Cadget ga je nu om uit elkaar te halen Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Rood= MicrofoonZwart= Weet ik niet wat het voor is Geel= Dat ding met nummers Oranje= Trilfunctie Groen= Oplaadding Blauw= Luidspreker. dat zwarte is gewoon de chip. die regelt alles, volgens mij. Bewerkt: 24 juni 2007 door SoaDT0M Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 haha wel grappig Zelf heb ik met een oude telefoon ook een beetje lol gehad... De moker er op ... alleen was het toen niet zo netjes meer:P Reageren
ikt Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Nou, ik heb mijn MP3 wel eens een keer uit alkaar gehaald om wat dingtjes weer vast te solderen. Nu werk hij nog steeds goed En ik heb zo'n digitale temperatuurmater uit ekaar geschroefd, het buitentemperatuursensortje erafgeknipt en er binnen weer vastgesoldeerd. Werkt ook, alleen de temperatuur wijkt ongeveer 0.5-0.7 af... Bewerkt: 27 juni 2007 door ikt Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ik heb ooit een 'antieke' telefoon (zo'n draai ding) en een oude radio uit elkaar gehaald en gecombineerd. Ik wou hem in het stopcontact steken maar da mocht nie van ons pap toen heeft een maat et meegenomen, kweet niet of hij er nog iets me gedaan heeft Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Jammer dat ik hier nog geen lid was een jaar geleden. Dan had ik ook nog wat plaatjes gepost want ik kreeg een nieuwe telefoonn van mijn ouders omdat de vorige gaar was. Dus heb ik hem zo hard ik kom tegen de muur bij ons huis aan gedondert:P Mooie dingetjes zag je toen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.