Groot-Duimpje Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ik had even een vraagje .. hoe doe je nu alles goud bij driving school .. ik doe alles goed maar toch heb ik of 99% of minder .. ik heb nu voor me school een SUPER GT en een BULLET staan. vooral die salto lukt me maar niet ! en op 2 wielen hoe doe je dat ( op de ps2 ) vr. dank G-D Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Hey Duimpje, Heb je al op de walktrough gekeken? --> Klik, alle missies van de driving school. Ten tweede kun je hierover vele topics vinden waar ook al op is geandwoord. Klik hier voor de salto-missie (Alley Oop), Klik Hier voor de óp twee wielen missie' (Wheelie Weave) Als dit je nog niet genoeg heeft geholpen raad ik je alsnog aan even te zoeken via de zoekfunctie naar nog meer van deze topics. Als laatste zijn hier nog twee filmpjes die je even kunt bekijken. Alley Oop Wheelie Weave Mocht je er nou nog steeds niet uitkomen, is een savegame aanvragen natuurlijk ook een oplossing. Succes ermee! Mvg, Pennywise Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ik had even een vraagje .. hoe doe je nu alles goud bij driving school .. ik doe alles goed maar toch heb ik of 99% of minder .. ik heb nu voor me school een SUPER GT en een BULLET staan. vooral die salto lukt me maar niet ! en op 2 wielen hoe doe je dat ( op de ps2 ) vr. dank G-D Bij deze oefening heb je vooral geluk nodig, meestal moet je hem heel vaak overdoen maar soms lukt het zo maar in één keer. Zodra je de auto kan starten rijd je naar de schans toe. De zijkant van de schans moet ongeveer op dezelfde lijn zijn als de helft van je auto. Het liefst nog iets minder, zodat je beter de schroef maakt. Dan zijn er niet zoveel tips meer te geven, het ligt er ook aan hoe jij de auto bestuurd. Bekijk dit filmpje nog eventueel. Daarnaast is kan het zo zijn naar het uitschakelen van de frame limiter de auto sneller om zijn as draait. Dit kun je uitzetten via 'options > display setup > advanced'. Tot slot, houd je gas in totdat je de schans op rijdt. Laat daarna het gas los en maak de draai naar links, zo zal de draai makkelijker en soepeler gaan. Succes! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 beide bedankt voor de reactie en ik zal kijken of het gaat Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 1 tip : kijk goed hoe die personene het doen ik heb hem zelf ook op de ps2 en het was ook wel lastig 1 ding blijf gefocust niet stressen laterzz jens Reageren
headhunterke Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Hey Duimpje,Heb je al op de walktrough gekeken? --> Klik, alle missies van de driving school. Ten tweede kun je hierover vele topics vinden waar ook al op is geandwoord. Klik hier voor de salto-missie (Alley Oop), Klik Hier voor de óp twee wielen missie' (Wheelie Weave) Als dit je nog niet genoeg heeft geholpen raad ik je alsnog aan even te zoeken via de zoekfunctie naar nog meer van deze topics. Als laatste zijn hier nog twee filmpjes die je even kunt bekijken. Alley Oop Wheelie Weave Mocht je er nou nog steeds niet uitkomen, is een savegame aanvragen natuurlijk ook een oplossing. Succes ermee! Mvg, Pennywise Zeg, de eerste "truc" die je moet doen is die donut (360?) lukt bij mij niet. Mn spel zegt dat ik W (gas dus) moet indrukken om te beginnen. Maar telkens ik dat doe, zegt hij dat het mislukt is :s kan iemand helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Zeg, de eerste "truc" die je moet doen is die donut (360?) lukt bij mij niet. Mn spel zegt dat ik W (gas dus) moet indrukken om te beginnen. Maar telkens ik dat doe, zegt hij dat het mislukt is :s kan iemand helpen? De eerste oefening heet inderdaad 'The 360' en het is de bedoeling een draai van 360 graden te maken. 'W' moet je inderdaad indrukken, maar je moet tegelijk ook de 'S' en een pijltjes toets ingedrukt houden. Je hebt dan in totaal dus 3 toetsen ingedrukt, deze laat je pas weer los als je een volledige draai hebt gemaakt. Overigens kan het ook zo zijn dat jij je toetsen anders hebt ingesteld en dat je de in plaats van 'W' en 'S' de pijltjestoetsen moet gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.