Jump to content

gta vice city

iamyourghost

Recommended Posts

ik keek net naar vc trailer

en toen viel ik heel veel dingen op want waneer hij schiet achter die auto heeft hij een soort ijzere wapen

en toen ik door keek zag ik ook een oude vrouw met een basketbal om de hoek en in het kleine boekje dat je krijgt in vc

voor ps2 is de politie auto wit kan iemand me hier meer informatie over geven :N

Delen op andere websites

Ten eerste, je hebt drie trailers van vice city, dus welke precies heb je gezien? En volgens mij zijn zo'n beetje alle wapens van ijzer toch :bonk: . In de eerste word helemaal niet geschoten dus die zal je wel niet bedoelen. In de

schiet hij eerst voor een grijze auto (phoenix) met een shotgun en later met een kruger van achter een sabre. In de derde trailer wordt er voor een gele infernus geschoten met een pistool. Verder kan ik geen oude vrouw met een basketbal ontdekken maar ik kan je wel melden dat er een paar basketbalveldjes zijn in Vice City verder kan je hier alle politiewagens bezichtigen er zit geen witte bij, volgens mij heb je iets gehoord over de politiewagens in GTA 4 want die waren in de trailer wel wit. Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...