Jump to content

opstarten


janna

Recommended Posts

hey mensen ik krijg gta vc niet meer opgestart :S ik druk op load game en start mijn game op hij laad nog wel mare... dan hoor je een piep en dan sluit ie af help me plz

Lastig om te zeggen met wat voor melding je dan te maken hebt. Ik vermoed dan een fout in de '.exe' waarin de bewerking is afgesloten, of iets dergelijks. Meestal krijg je deze fouten als je verkeerd bent omgegaan met enkele modificaties. Een spel als GTA is erg gevoel voor modificaties, vooral als het niet goed gaat bij bijvoorbeeld het installeren. Heb je geen mods geïnstalleerd dan raad ik je sowieso aan de boel te installeren. Misschien een simpele oplossing, maar meestal wel de effectiefste.

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen ik krijg gta vc niet meer opgestart :S ik druk op load game en start mijn game op hij laad nog wel mare... dan hoor je een piep en dan sluit ie af help me plz

Lastig om te zeggen met wat voor melding je dan te maken hebt. Ik vermoed dan een fout in de '.exe' waarin de bewerking is afgesloten, of iets dergelijks. Meestal krijg je deze fouten als je verkeerd bent omgegaan met enkele modificaties. Een spel als GTA is erg gevoel voor modificaties, vooral als het niet goed gaat bij bijvoorbeeld het installeren. Heb je geen mods geïnstalleerd dan raad ik je sowieso aan de boel te installeren. Misschien een simpele oplossing, maar meestal wel de effectiefste.

en hoe doe ik had ?

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe doe ik had ?

De boel opnieuw installeren is niet zo mogelijk. Via het 'start > configuratiescherm > software' kom je bij een overzicht met alle games die op je PC staan. Zoek naar GTA Vice City en kies onderaan het scherm voor: verwijderen. Wacht een minuut of wat en GTA Vice City zal verwijderd zijn van je PC. Dan krijg je nu hetzelfde verhaaltje als toen je Vice City installeerde. De CD erin en de verdere installatie stappen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...