-eend- Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 1ste: 2de: T zijn mn eerste uitgebreide Rates en tips zijn welkom Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) 1ste: 2de: T zijn mn eerste uitgebreide Rates en tips zijn welkom de eerste is mij daar geef ik je 10/10 voor maar voor de 2 kan je van de achtergrond gebruik maken zoals koekjes EDIT: sorry ik ben vergeten te schrijven voor mij >>> Door RonaldVC: in het vervolg kan je op de "edit"knop drukken, dan kan je je bericht aanpassen.<<< Bewerkt: 3 mei 2007 door RonaldVC Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 uitgebreid kan ik deze "singnatures" niet noemen, je hebt een plaatje genomen en dat in de juiste formaat gezet, een lightning effect erop gezet en voor de rest niets.. ja er zit nog een font bij ik denk toch dat je "als je meer met psp wilt gaan doen" je veel tuts moet gaan volgen als ik voor deze sigs een cijfer zou moeten geven zou het een 2/10 zijn voor de moeite sorry Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Jaa, je hebt eigenlijk gelijk veel heb je niet gedaan aan je signature, je hebt alleen een plaatje genomen een licht effect toegevoegd en er een font opgezet als ik hier zou moeten op rate is het een 4/10. Sorry, maar het is gewoon niet goed genoeg ! Woetsha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.