SWYV Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ik zit met een lastige vraagje aangezien ik MSN 7.5 gepimpt heb met de Alienware skin wil ik hem dus behouden maar ik wil ook de MSN live messenger hebben ik weet me gene raad om die 2 Messengers te hebben aangezien als ik de live installeert en dan gaat de 7.5 weg, dat wil ik juist niet meer, is er een mogelijkheid ervoor? ik hoop dat het beetje duidelijk is aangezien ik beetje moe bent om te typen Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 ik zit met een lastige vraagjeaangezien ik MSN 7.5 gepimpt heb met de Alienware skin wil ik hem dus behouden maar ik wil ook de MSN live messenger hebben ik weet me gene raad om die 2 Messengers te hebben aangezien als ik de live installeert en dan gaat de 7.5 weg, dat wil ik juist niet meer, is er een mogelijkheid ervoor? ik hoop dat het beetje duidelijk is aangezien ik beetje moe bent om te typen Je zou ook Windows Live messenger kunnen ¨pimpen¨ toch? Reageren
SWYV Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) ja maar ik heb gezocht naar een alienware skin, ik vind er niet echt voor de Live vandaar dat ik twijfelen dit heb ik op de MSN 7.5 + ik heb een Alienware thema op de PC staan dus wil ik zo mooi aangepast met de thema Bewerkt: 4 mei 2007 door SWYV Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Nee dit is zover ik weet helaas niet mogelijk. Ofja dat is het is wel. Je zult Windows Messenger moeten replacen in het register menu. Maar dan moet je sleutelen enzo. Reageren
Rivel Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Heb je toevallig geen extra harde schifj? Dan installeer je die daarop! Dat lukt denkik ook! Alhoewel ik he tniet zeker weet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.