Jump to content

mogelijk om 2messengers te hebben?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit met een lastige vraagje

aangezien ik MSN 7.5 gepimpt heb met de Alienware skin wil ik hem dus behouden maar ik wil ook de MSN live messenger hebben

ik weet me gene raad om die 2 Messengers te hebben aangezien als ik de live installeert en dan gaat de 7.5 weg, dat wil ik juist niet meer, is er een mogelijkheid ervoor?

ik hoop dat het beetje duidelijk is aangezien ik beetje moe bent om te typen

Geplaatst:
ik zit met een lastige vraagje

aangezien ik MSN 7.5 gepimpt heb met de Alienware skin wil ik hem dus behouden maar ik wil ook de MSN live messenger hebben

ik weet me gene raad om die 2 Messengers te hebben aangezien als ik de live installeert en dan gaat de 7.5 weg, dat wil ik juist niet meer, is er een mogelijkheid ervoor?

ik hoop dat het beetje duidelijk is aangezien ik beetje moe bent om te typen

Je zou ook Windows Live messenger kunnen ¨pimpen¨ toch?

Geplaatst: (bewerkt)

ja maar ik heb gezocht naar een alienware skin, ik vind er niet echt voor de Live vandaar dat ik twijfelen

alienware_MSN1.jpg

dit heb ik op de MSN 7.5 + ik heb een Alienware thema op de PC staan dus wil ik zo mooi aangepast met de thema

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Nee dit is zover ik weet helaas niet mogelijk. Ofja dat is het is wel. Je zult Windows Messenger moeten replacen in het register menu. Maar dan moet je sleutelen enzo. :clown:

Geplaatst:

Heb je toevallig geen extra harde schifj? Dan installeer je die daarop! Dat lukt denkik ook! Alhoewel ik he tniet zeker weet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...