Jump to content

Beperkingen door Xbox360 !

Recommended Posts

Geplaatst:

ze moeten niet moeilijk doen bij de 360 ze kunnen gewoon een memory kaartje of een usb stiky of een firewire stick maken ofzow voor de 360. En dan kunnen de mensen hun savegames bij elkaar spelen en uitwisselen dat is tog niet zow moeilijke oplossing lijkt mij?

dan moeten ze 2 doosjes maken 1 met sticky voor de mensen die geen schijf in de 360 hebben (betaal je wel ietsje meer voor) en 1 zonder sticky voor mensen met een hdd in de 360 die is ook ietsjes goedkoper komt door het stiky

zoon specjaal ontworpen 360 stiky

dat is dus mijn oplossing mijn motto is niet zeuren maar nadenken :bier:

en de ps 3 heeft gewoon het voorrecht om zijn ps3 aantepaasen zoals ie dat wil als hun een bluraydisc inbouwen moet microsoft niet verder zeuren tegen sony

1 ding is in iedergeval wel zow ik koop nooit maar dan ook nooit een 360 en een ps3

ik hou het bij mijn pc die ik iederjaar blijf upgraden met nieuwe hardware dus ik blijf wel bij met de pc

en succes veder met jullie pc ps3 en 360 :tu:

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

5

• Gta-killer

4

• Piet-Herr

3

• Rickos

3

Geplaatst:

Volgens mij zullen ze gewoon de GTA IV van de PS3 iets minder maken, en de Xbox360 nog minder. Dus zodat je op de PS3 meer mogelijkheden hebt dan op de Xbox360.

En als GTA IV ooit op de PC zou uitkomen, kan het misschien dat het ook veel te groot is, maar dan via het internet moet spelen!?

Geplaatst:

Beperkingen op de Xbox360! Belachelijk...

De X360 kan zonder veel moeite mooie games aan. Dan vind ik het spijtig dat concurrente Playstation weer met de graphics gaat lopen, aangezien ze ook een betere console hebben.

Ik heb omwille de release van GTA IV die aan het einde van dit jaar is een Xbox360 gekocht. Een Playstation 3 was iets te duur, en aangezien we eerst een Xbox hadden zag ik de kans wel liggen.

Nu Rockstar zich ook op het grafische gedeelte gaat richten vind ik het jammer dat de X360 een stukje lager zal liggen.

Ik vind dat er te veel word gekeken naar de concurrentie. Let ook eens op in de speelgoedboekjes! Enkel Playstation en Nintendo :{

Gelukkig hebben wij een zo'n harde schijf gekocht voor de Xbox360. Zo moeten we niet rommelen met Memory Cards. Dan hoop ik ook dat er twee verschillende versies uitkomen. Voor harde schijf gebruikers en voor memory gebruikers.

Geplaatst:

niet leuk :duh: als er geen vliegtuigen in zitten is het veel minder leuk dan normaal.

GTA is namelijk ( vind ik ) leuk met al die vliegtuigen/helicopters

ik vind dus erg jammer :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
niet leuk :duh: als er geen vliegtuigen in zitten is het veel minder leuk dan normaal.

wat heeft dat er nou weer mee te maken :bonk:

en wat ik ook nog even wilde zeggen, in het nieuwstopic staat het een beetje fout over de xbox 360. hij zou te weinig werkgeheugen hebben? het gaat meer om opslag capaciteit en dat ze er niet verzekerd van zijn dat iedereen een hardeschijf heeft. en op de hardeschijf heb je het voordeel dat er 4gb is gereserveerd voor 'game title caching', maar dat is dus geen werkgeheugen.

maarja dan houser gaf aan dat beide consoles problemen geven tijdens de ontwikkeling. en problemen zullen altijd onstaan bij het maken van games. als ze er echt geen goeie oplossing voor kunnen vinden zonder vermindering van kwaliteit van gta 4, kunnen ze toch het beste de hardeschijf verplichten voor xbox 360 bezitters. wat ze ook kiezen, ze zullen altijd mensen teleurstellen en mensen blij maken met de keuze. ik hoop dat ze kiezen voor de keuze waar de meeste mensen achterstaan, dat zal ongetwijfeld de hardeschijf verplichten zijn. als ik op internet de reacties lees heeft iedereen het daarover, de meeste mensen hebben wel een hardeschijf.

Maar dat is mijn mening natuurlijk :puh:

btw..het is wel erg 'toevallig' dat dit in een playstation magazine staat :puh: ze hebben het alleen over de nadelen van de xbox 360 en durven niks negatiefs over de ps3 te zeggen. niet dat ik een fanboy ben van microsoft oid, kheb ook een ps2 en een psp :puh:

EDIT2: oja apzaal, het probleem zit hem niet in de opslag van savegames hoor :puh: de meeste games kunnen niet zonder memorycard of hd volledig gespeeld worden die nu voor de 360 uit zijn. dan zou een simpele memory unit die al te koop zijn in 64 en nu ook in 512 mb genoeg zijn. maar zonder mu én hd kan je eigenlijk geen ruk met je 360.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Geplaatst:
Dan wordt de PC versie dus ook aangepast! :cry:

Wie zegt dat?

Een PC heeft zowieso al een harde schijf :clown:

En ik weet niet zo heel veel van cd's voor de PC af, maar daar past volgens mij wel veel op

Geplaatst:
Dan wordt de PC versie dus ook aangepast! :cry:

Wie zegt dat?

Een PC heeft zowieso al een harde schijf :clown:

En ik weet niet zo heel veel van cd's voor de PC af, maar daar past volgens mij wel veel op

of er een pc versie uit komt is nog niet eens iets bekend. en als ie uitkomt heeft het kwa ruimte dat het spel nodig heeft geen problemen, voor pc kan je gwn meerdere dvd's gebruiken voor de installatie. de vereiste schijfruimte e.d. kunnen ze voor de pc toch als vereiste eropzetten.

en cd's/dvd's voor de pc hebben net zoveel opslagruimte als voor ieder andere lezer hoor :puh: 650 tot 700 of iets meer mb. als ze het voor de pc op cds uitbrengen kan je dus wel een hele cdbox verwachten :puh:

Geplaatst:

wat heeft dat er nou weer mee te maken :bonk:

en wat ik ook nog even wilde zeggen, in het nieuwstopic staat het een beetje fout over de xbox 360. hij zou te weinig werkgeheugen hebben? het gaat meer om opslag capaciteit en dat ze er niet verzekerd van zijn dat iedereen een hardeschijf heeft. en op de hardeschijf heb je het voordeel dat er 4gb is gereserveerd voor 'game title caching', maar dat is dus geen werkgeheugen.

maarja dan houser gaf aan dat beide consoles problemen geven tijdens de ontwikkeling. en problemen zullen altijd onstaan bij het maken van games. als ze er echt geen goeie oplossing voor kunnen vinden zonder vermindering van kwaliteit van gta 4, kunnen ze toch het beste de hardeschijf verplichten voor xbox 360 bezitters. wat ze ook kiezen, ze zullen altijd mensen teleurstellen en mensen blij maken met de keuze. ik hoop dat ze kiezen voor de keuze waar de meeste mensen achterstaan, dat zal ongetwijfeld de hardeschijf verplichten zijn. als ik op internet de reacties lees heeft iedereen het daarover, de meeste mensen hebben wel een hardeschijf.

Maar dat is mijn mening natuurlijk :puh:

btw..het is wel erg 'toevallig' dat dit in een playstation magazine staat :puh: ze hebben het alleen over de nadelen van de xbox 360 en durven niks negatiefs over de ps3 te zeggen. niet dat ik een fanboy ben van microsoft oid, kheb ook een ps2 en een psp :puh:

EDIT2: oja apzaal, het probleem zit hem niet in de opslag van savegames hoor :puh: de meeste games kunnen niet zonder memorycard of hd volledig gespeeld worden die nu voor de 360 uit zijn. dan zou een simpele memory unit die al te koop zijn in 64 en nu ook in 512 mb genoeg zijn. maar zonder mu én hd kan je eigenlijk geen ruk met je 360.

Geen Fanboy??????????

je hebt wel een punt alleeen kijk Rockstar maakt t niet uit

Ze willen cash daar gaat het om

En dat moeten ze halen uit consoles waar het meeste uit valt te halen kwa geld

Dus elke xbox moet speelbaar zijn en

er zal dus ook ongetwijfeld een gta 4 voor de pc komen

Ooh en ik vindt dat iedereen een veel te groot iets maakt van de probleempjes die rockstar benoemt

Het zal waarschijnlijk niks ernstigs zijn en alles is waarschijnlijk verholpen op de release dus geen gezeur.

Het zijn de kleine dingetjes die ze misschien wijzigen zoals de kwaliteit van het geluid.

maar dat si mijn mening

Geplaatst:

zo zie je maar weer hoe snel de groei van de technologie gaat.

als de xbox al beperkt is dan moet je wel een kei goede pc hebben voor gta 4 (als ie op pc uitkomt)

Geplaatst:

Oh, microsoft. Ze verspesten alles met hun *** software. Ze moeien zich overal in, zijn de slechtste, krijgen kritiek maar blijven toch als bijna de beste verkopen... Eerst brengen ze een rot slechte pc software uit, maar omdat ze de eerste zijn krijgen ze alle eer. En aangezien ze al groot waren tegen dat er veel betere dingen kwamen, wonnen ze. Microsoft wil gewoon geld: koop je een pc met microsoft, op het begin loopt ie heel snel, na 2 maanden iets trager, na 6 maanden nog trager, na een jaar traag en na 2 jaar kan je hem net zo goed weg smijten/ opnieuw installeeren. Alle pc bij me thuis (behalve mijn eigen apple) zijn microsoft, allemaal crashen ze (het zijn xp en sommige xp media center) na 2 jaar of zo, maar mijn apple doet het al 3 jara zonder problemen, zonder dat ie vertraagt is. Dan brachten ze de xbox uit, deze was even goed als de ps2, maar de xbox kwam iets later en kon dus al meer technologie hebben. Dan brengen ze de 360 uit, 2 jaar binna voor de ps3, en jaren na de ps2. Logisch dat hij beter is dan de ps2. Hij word dus populair, ook al is ie slecht voor zijn tijd. De ps3 komt uit, iedereen ziet dat ie beter is maar aangezien veel mensen de 360 al hebben blijven fabrikanten maken ervoor en worden ze geremd door 360 ... Microsoft is 300 miljard dollar waard, maar stijgt heel traag, met ene betje geluk gaat ie zakken en gaat ie zo klein worden dat ze geen pc's en games meer kunnen verklooten met hun ** software. Ze moeien zich zelfs in het internet door Yahoo en zo over de nemen. Geluukkig kunne ze niet op tegen google die youtube heeft gekocht :). Ik heb dus nog 1 wens. f***ing Microsoft ga failliet !!!

Een X-Box 360 gebruikt géén gewoon dvd-schijfje, maar een hd-dvd. Een Hd-dvd heeft bijna net zo'n grote capaciteit, dus het heeft niets met het schijfje te maken.

HD-DVD

Een drie-laags blue-ray disc heeft 75 Gb capaciteit en een drie-laags hd-dvd heeft 45 Gb. Die 45 Gb is echt meer dan genoeg voor GTA IV. Als San Andreas op een 4,6 Gb schijfje past, wordt GTA IV echt niet groter dan 16 GB. Anders zou microsoft direct weer een nieuwe X-Box moeten maken als sie niet 3 gta's voorruit kan.

Bewerkt: door DJ Vincento
Een X-Box 360 gebruikt géén gewoon dvd-schijfje, maar een hd-dvd. Een Hd-dvd heeft bijna net zo'n grote capaciteit, dus het heeft niets met het schijfje te maken.

Volgens mij gebruikt de Xbox360 gewoon een DVD schijfje hoor :? Later dit jaar komt de HD-DVD speler uit ;)

Bewerkt: door Steel Dogg

Misschien 3 versie's?

1 - GTA IV Core Edition (Maar dan krijg je een klein spel ben ik bang :()

2- GTA IV Premium Edition

3- GTA IV Playstation 3 Edition

Het zou waarschijnlijk meer moeite kosten. Maar dat zou het toch wel waard zijn?

Tja. het is jammer dat er beperkingen zijn.

Maar we hopen dat Rockstar het toch wel goed maakt! :tu:

Bewerkt: door Grove-Member
Geplaatst:

tuurlijk, alles komt wel goed en later zul je zien dat de 2 versies bijna hetzelfde zijn, en de xbox 360 versie is heus niet veel lelijker, want anders zouden ze niet de trailer en de screens van de xbox 360 versie hebben gebuikt.

mark

Geplaatst:

HD-DVD

Een drie-laags blue-ray disc heeft 75 Gb capaciteit en een drie-laags hd-dvd heeft 45 Gb. Die 45 Gb is echt meer dan genoeg voor GTA IV. Als San Andreas op een 4,6 Gb schijfje past, wordt GTA IV echt niet groter dan 16 GB. Anders zou microsoft direct weer een nieuwe X-Box moeten maken als sie niet 3 gta's voorruit kan.

Er is al meerdere malen gezegd dat HD-DVD alleen voor films gaat worden gebruikt en niet voor games. Alle Xbox 360-games zullen dus gewoon op DVD verschijnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...