Jump to content

Beperkingen door Xbox360 !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Dan brengen ze de 360 uit, 2 jaar binna voor de ps3, en jaren na de ps2. Logisch dat hij beter is dan de ps2. Hij word dus populair, ook al is ie slecht voor zijn tijd. De ps3 komt uit, iedereen ziet dat ie beter is maar aangezien veel mensen de 360 al hebben blijven fabrikanten maken ervoor en worden ze geremd door 360 ...

Ben het wel beetje met je eens, maar wat je daar zegt is toch echt bullshit... De Xbox 360 was voor zijn tijd erg goed, zeker als je ziet dat de PS3 (die anderhalf jaar later uitkomt) amper beter is als de Xbox 360... Je kan dus alles zeggen over big M, maar niet dat de Xbox 360 slecht was voor zijn tijd...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    5

  • Gta-killer

    4

  • Piet-Herr

    3

  • Rickos

    3

Dan brengen ze de 360 uit, 2 jaar binna voor de ps3, en jaren na de ps2. Logisch dat hij beter is dan de ps2. Hij word dus populair, ook al is ie slecht voor zijn tijd. De ps3 komt uit, iedereen ziet dat ie beter is maar aangezien veel mensen de 360 al hebben blijven fabrikanten maken ervoor en worden ze geremd door 360 ...

Ben het wel beetje met je eens, maar wat je daar zegt is toch echt bullshit... De Xbox 360 was voor zijn tijd erg goed, zeker als je ziet dat de PS3 (die anderhalf jaar later uitkomt) amper beter is als de Xbox 360... Je kan dus alles zeggen over big M, maar niet dat de Xbox 360 slecht was voor zijn tijd...

Toen de eerste generatie Xbox360 games uitkwam, dacht ik echt ''wft is dit''. Ik vond het helemaal niet zo goed. Bijvoorbeeld de Fifa games of Pes 07. Die zagen er niet zo egt mooi uit vergeleken met de ps2. Ook het spel Black voor de Ps2 was mooier dan sommigen andere ''shooters op de Xbox360''. Nu dat de 2de generatie Xbox360 games uitkomen zie je wel groot verschil tussen Xbox360 en Ps2. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen de eerste generatie Xbox360 games uitkwam, dacht ik echt ''wft is dit''. Ik vond het helemaal niet zo goed. Bijvoorbeeld de Fifa games of Pes 07. Die zagen er niet zo egt mooi uit vergeleken met de ps2. Ook het spel Black voor de Ps2 was mooier dan sommigen andere ''shooters op de Xbox360''. Nu dat de 2de generatie Xbox360 games uitkomen zie je wel groot verschil tussen Xbox360 en Ps2. :bier:

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de Xbox 360 slecht was voor zijn tijd, de eerste generatie games op de Xbox 360 waren slecht voor hun tijd. Dat is wat anders ;) Qua power en techniek was hij erg vooruitstrevend ;)

Link to comment
Delen op andere websites

aha nu snap ik dus warom gta 4 kleiner word dan sanandreas omdat de 360 het anders niet meer aan kan :td: :td: :td: wat een onzin om daarmee op dat gebied rekening te houden ROCKSTAR JE HOUD TEVEEL REKENING MET DIE KLOTE 360 :@:@

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige week werd duidelijk dat GTA IV beperkt zou worden in de ontwikkeling door de hardware van de Xbox 360. De Playstation 3 bezitters zouden hier dan de dupe van worden maar het begint er nu toch steeds meer op te lijken dat door technische redenen de Playstation 3 versie van de game toch beter en mooier word.

''The PS3 hard drive and CPU should deliver a smoother GTA IV than on Xbox 360, not least because of texture streaming. Less loading, more detail and vibrant colour palette should make PS3 GTA IV stand head and shoulders above the Xbox 360 version. But what about the Xbox 360�s exclusive episodic content? Well, chances are, the PS3 will have similar downloads at some point in the future. If not, we should have PSP connectivity and multiplayer to look forward too.''

Bron *

Goed nieuws voor ps3 ! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik alle 3 de next-gens ga halen. :sigaar:

360 voor extra content

PS3 voor graphics :dans:

Ik heb ergens gelezen dat er ook gewoon een extra content komt voor de ps3 ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...