Nickonly Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Voor dat ik hier m'n verhaal ga vertellen, moet ik eerst even vertellen dat ik nu in Amerika, Arizona, ben, en hier door de dollar alles een stuk goedkoper is. Daarom wil ik dus hier een paar dingen kopen die eigenlijk te duur zijn om in Nederland te halen. Een van die dingen is misschien een goede videokaart voor m'n computer. Maar, wat is nou een hele goede videokaart? Ik dacht zelf aan een Nvidea kaart. Maar kan iemand anders mij wat informatie hierover geven? Zoals wat de nieuwste is, of welke gewoon erg goed is. Alvast bedankt, Nickonly. Reageren
ikt Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Klikkie Lijkt dit je misschien wat? Je zult wel tot mogen moeten wachten Reageren
ifc3 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 KlikkieLijkt dit je misschien wat? Je zult wel tot mogen moeten wachten Dus een nVidia Geforce 8600GT of hoger als je PCI-Express hebt. Reageren
ShortY- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Het ligt er gewoon helemaal aan wat je met je pc wilt gaan doen, en wat de rest van je hardware is. Dan kunnen we pas verder beslissen. (Tegenwoordig geen glazen bollen meer in mijn kamer) Geef hier de specificaties van je pc op (Als je die weet, vanuit daar). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.