GTAgangsta Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Hallo, Ik heb een tijdje geleden een nieuwe videokaart in mijn PC gekregen: Een Nvidia GeForce NX7600GS (256MB). Maar nu doet GTA het niet meer. Je krijgt op PC altijd een opstartschermpje met zo'n Nvidia plaatje. Op dat punt loopt hij bij mij vast. Ik heb al vanalles geprobeerd: Opnieuw installeren, updates te zoeken voor GTA, maar niets helpt. Pleezzz help mij !! Greetzz GTAgangsta Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Hallo,Ik heb een tijdje geleden een nieuwe videokaart in mijn PC gekregen: Een Nvidia GeForce NX7600GS (256MB). Maar nu doet GTA het niet meer. Je krijgt op PC altijd een opstartschermpje met zo'n Nvidia plaatje. Op dat punt loopt hij bij mij vast. Ik heb al vanalles geprobeerd: Opnieuw installeren, updates te zoeken voor GTA, maar niets helpt. Pleezzz help mij !! Greetzz GTAgangsta Bij het instaleren van nieuwe hardware moet je even hetvolgende bestandje weggooien: C:/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set Hierin staan je instellingen en hardware-informatie. Als je het verwijderd, wordt het automatisch opnieuw aangemaakt op basis van de nieuwe hardware. En zou je GTA het gewoon weer moeten doen. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb hem meerdere malen opnieuw geinstalleerd, ik had ook die map gta sa user files weggegooit. Maar er staat helemaal nergens meer het bestandje gta_set. Die wordt ook niet aangemaakt als ik hem opstart, omdat hij dat vastloopt. Ik begrijp er echt niks meer van....... Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb hem meerdere malen opnieuw geinstalleerd, ik had ook die map gta sa user files weggegooit. Maar er staat helemaal nergens meer het bestandje gta_set. Die wordt ook niet aangemaakt als ik hem opstart, omdat hij dat vastloopt.Ik begrijp er echt niks meer van....... Je moet niet de hele directory weggooien, maar alleen die ene file. Als je de hele directory weggegooit heb, moet je GTA waarschijnlijk nog een keer opnieuw instaleren. Maar omdat het oude gta_sa.set bestandje dan weg is, moet het goed draaien. Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 PartickW, als je zover komt als bij GTAGangsta, dan maakt GTA SA nog geen instellingen aan. Dat maakt hij pas als je echt speelt. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 PartickW, als je zover komt als bij GTAGangsta, dan maakt GTA SA nog geen instellingen aan. Dat maakt hij pas als je echt speelt. maar ik kan hem juist niet meer spelen, omdat hij vast loopt. hij maakt ook geen bestandje meer aan ik weet echt niet meer wat ik moet doen Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Heb je geen gta_sa.set meer? Je mag die van mij natuurlijk ook hebben http://rapidshare.com/files/29995571/gta_sa.rar.html Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Heb je geen gta_sa.set meer?Je mag die van mij natuurlijk ook hebben http://rapidshare.com/files/29995571/gta_sa.rar.html dankje !! ik zou ff kijken of hij werkt Bewerkt: 7 mei 2007 door GTAgangsta Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 dat bestandje werkt niet.... hij doet net zo als hij eerst deed maar ik heb ook een programma die de kleuren van mijn beeldscherm optimaliseerd. heeft dat er iets mee te maken ?? Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) En dan op download from ...... Bewerkt: 7 mei 2007 door The GamerII Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 En dan op download from ...... dat snap ik wel,, ik had hem wel gedownload en ik dat mapje gezet maar hij werkt niet Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Dat zal niet gaan werken, tenzij je precies dezelfde hardware configuratie hebt. @GTAgangsta: Even voor de zekerheid: Heb je SA opnieuw geinstalleerd, nadat je per ongeluk die hele directory hebt weggegooid ? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Dat zal niet gaan werken, tenzij je precies dezelfde hardware configuratie hebt.@GTAgangsta: Even voor de zekerheid: Heb je SA opnieuw geinstalleerd, nadat je per ongeluk die hele directory hebt weggegooid ? nee, ik heb nadat hij het niet meer deed door de videokaart, gta eraf gegooit. en later pas de directory, om er zeker van te zijn dat alles eraf is, dacht ik en daarna pas opnieuw geinstalleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.