ASPHALT Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik wilde voor de Zomeractie ImageReady gebruiken om bewegende plaatjes te verkleinen en er wat 'dingen' mee te doen. Voor zover heel leuk en aardig alleen als ik het wil opslaan en het daarna bekijk zie ik erge kwaliteits verlies. Tevens heb ik er al ooit iets mee willen maken alleen toen sloeg m'n hele computer vast bij het opslaan. Het plaatje wat ik net wilde opslaan was maar ongeveer 5 MB en IR reageerde ook al een beetje raar dat heel even de tools en werkbalken wit werden. Mijn vraag luidt als volgt: Ik sla op via 'Save Optimized As..' als ik het anders doe, kan ik dan de kwaliteit beter behouden? En kan ik er iets aan doen dat hij niet op tilt sla want anders is m'n gehele werk weg wat natuurlijk zonde is. Iemand een idee? Reageren
AreZzo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hmm ik gebruik IR niet zoveel maar ik sla mijn dingen zo op : Save Optimized As.., dan komt er een kadertje hoe je je bestand noemt enzo, bij Opslaan als type heb ik gewoon GIF, maar bij Settings doe ik altijd Custom, als ik Default settings doe heb ik ook altijd iets raar. Maar als het niet aan dit ligt zou ik het niet weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.