Jump to content

De insidegamer crew gaat naar Rockstar london


the max

Recommended Posts

Waarschijnlijk zullen ze dezelfde demo te spelen krijgen als die de mensen van OPM hebben gespeelt. Er zullen dus niet resoluut 'nieuwe feiten' aan het daglicht komen, er zullen ze nieuwe dingen opvallen. Deze zijn voor ons nieuwe feiten, maar als je het logisch bekijkt niet. Al hoop ik wel dat ze er leuke dingen uit kunnen halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is prachtig, ik wou daar wel heen. Helaas zoals Sammie al zei, komt er wel niks nieuws. R* geeft niet zo snel meer info uit. Maar dit wordt een PWND spel!

Het is toch niet zeker dat ze juist hetzelfde gaan spelen?

Nou ja, waarschijnelijk gaan we ook gewoon een paar dingen te weten komen die OPM niet is opgevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet.Maar ik denk niet echt dat dit baanbrekend veel nieuwe info is als het al nieuwe info word die men tentoon spreid.

Daarbij verwacht ik eerder nieuwe info van de amerikaanse bladen dan van een NL blad met alle respect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen geen nieuwe info krijgen, Rockstar laat niets los en houdt alles heel goed geheim

Ik zoub zeggend at ze zeker de game mogen spelen. Ik bedoel, ze hebebn ook iets op voorhand geregeld. Ze gana niet zomaar een paar duizend euro betalen om dan als ze aankomen te zien dat ze net zo goed naar huis mogen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zullen geen nieuwe info krijgen, Rockstar laat niets los en houdt alles heel goed geheim

Ik zoub zeggend at ze zeker de game mogen spelen. Ik bedoel, ze hebebn ook iets op voorhand geregeld. Ze gana niet zomaar een paar duizend euro betalen om dan als ze aankomen te zien dat ze net zo goed naar huis mogen gaan.

Tel er maar niet op dat ze mogen gaan spelen, zelfs het OPM mocht niet spelen... Een nederlands sitetje zal dat dus echt niet mogen, ze mogen gewoon gaan kijken hoe een R* werknemer IV speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

De kans dat nieuwe info wordt verworven door een Nederlands blad over GTA-IV is zo goed als 0, vooral in dit stadium, de eerste trailer is pas net uit! Natuurlijk is het wel leuk dat ze het proberen, en wie weet wordt de demo van GTA IV wel gedemonstreerd door een R* medewerker. Dat levert toch weer wat meer publiciteit op voor GTA in Nederland, al denk ik dat R* daar niet wakker van zal liggen ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...