Muay Thai Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik zat even na te denken wat voor GTA signature ik zou kunnen maken ik dacht aan deze Ik vind hem zelf heel mooi, de beeld is mooi ik wou er verder niet veel aan doen ik heb border eromheen gezet en wat leuke text ik vind dit zelf wel mooi en goed gelukt. En nu zou ik graag cijfer willen weten willen jullie a.u.b. niet om hoeveel uren ik gewerkt heb om daar op te raten maar op de mooiheid. Mvg, Muay Thai Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Volgens mij is er iets fout gegaan, het lijkt alsof er een Border omheen is gemaakt en Text is ingevoegt? Maarja opzich is hij mooi qua qualiteit De BG is gewoon een plaatje daar dus een 2/10 Render is mooi, maar is gwn erop geplakt 3/10 Front is mooi, alleen je naam 'Muay Thai' is onduidelijk 5/10 Border: Vrij slecht, Rechts is heel raar gemaakt 3/10 40:13 = 3,06 Ik ben stukken beter van je gewend! Reageren
M4X Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Leuk gedaan, maar ik heb de indruk dat je zelf niet echt veel gedaan hebt. Een border en de tekst is het enige wat ik zie, voor de rest is het een stock. De tekst is vrij onleesbaar omdat hij zo klein is, voor dit soort kleine teksten kan je beter een ander font gebruiken zodat het beter leesbaar is. Ook de kleur past er niet echt bij, de kleur van Lance zijn pak was leuker geweest. De outer glow zou je beter weg kunnen laten, om zo een effect toe te voegen waardoor de tekst wat leesbaarder is. De border is wel leuk gedaan, als ik het goed zie zit hij een beetje naar binnen. Het effect wordt nog beter wanneer je ook gewoon een border om de buitenkant plaats, nu ziet het er een beetje vaag uit, zoals Agent Kellerman boven me zegt. Als je dit wat verbeterd hebt zou je ook nog wat effecten aan de stock kunnen toevoegen, zo ziet het er een beetje standaard uit. Probeer eens wat filters of lichteffecten, dan wordt het stukken beter. 59% Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Normaal maak je betere signatures MUAY THAI _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: De lettertype is goed gekozen maar alleen is het een beetje teveel pixelig. De kleur is oke en de plaatsing ook. Kleur 7/10 l Plaatsing 9/10 l Lettertype 7/10 l Pixelig 2/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: Niet van toepassing! Effecten nvt/10 l Kleur nvt/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: Je hebt alleen maar een sreenshot genomen! Originaliteit 8/10 l Knippen nvt/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: Niet goed, omdat er aan de rechterkant precies een zwart stukje overblijft met wat streepjes. Dikte 8/10 l kleur 7/10 l Plaatsing 2/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Ik vind deze signature niet 1 van je beste, je vorige waren veel beter. Je begint toch niet slechter te worden in plaats van beter. Eindcijfer: 50/80 -> 6.25/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Oke thanks ik zal binnekort wel komen met een mooiere sig ik ben er nu mee bezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.