Muay Thai Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik vroeg me af hoeveel van jullie naar Epic Movie gaan voor de mensen die het niet weten Epic Movie is een film waarbij allemaal verschillende karakters in spelen zoals ' Borat ' en het is zeg maar gemixt met heel veel andere films. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik wil hem nog wel zien, maar ze zeggen dat ie echt heel slecht is. Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik heb hem al gezien, maar ik vind het een bar slechte film. Zie ook mijn review. Het is een film met flauwe grappen die al lang niet leuk meer zijn. Daarnaast een typetje nadoen kan leuk zijn, maar als dit typetje zelf al een typetje is voegt het helemaal niet toe. (Borat) Geloof me, als je om films als Scary Movie 4 en Date movie hebt kunnen lachen is het misschien voor jouw de moeite waard, maar voor mij hadden de mnakers na Scary Movie 2 mogen ophouden. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Epic Movie? Dat is bagger! Ik hou niet van sommige films, en ik hou niet deze! Reageren
max96 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) De slechtste film die ik oit heb gezien, hij is geloof ik in 1 middagje in elkaar geflonst door wat amateurs. Bewerkt: 10 mei 2007 door max96 Reageren
Youp Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Een vriend van mij is er toe geweest, en hij vond hem ook bar slecht.. Afrader dus.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Inderdaad, ik heb de film toevallig afgelopen weekend gezien bij iemand thuis die hem al had (werkt bij het bedrijf wat die dingen levert aan de bioscopen) maar het is op Speed 2 na echt de slechtste film ooit! Niet naar toe gaan, het is zonde van je tijd en van je 10 euro bioscoopgeld...... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik zag aan de trailer op tv al dat het kut was. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb ook gehoord dat hij slecht is, en dat het helemaal niet leuk is omdat borat wordt nagedaan terwijl hij al geinig is, dus ze maken het alleen maar slechter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.