Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ja ja mensen, ik speel nog (af en toe) Rollercoaster tycoon 1. Dit vind ik eigenlijk het beste deel qua gameplay. Rollercoaster tycoon 3 heb ik geprobeerd maar vond ik niks. Maar hier gaat het eigenlijk niet om, weet iemand hoe je goed kan opslaan?? Ik heb van alles geprobeerd maar volgens mij is het een bekend probleem dat je je gesavede spellen niet meer kan openen (tenminste, mijn neefje heeft het ook dus...) . Dus ik wil graag weten hoe je een opgeslagen spel gewoon kan spelen. Bij voorbaat dank. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ja ja mensen, ik speel nog (af en toe) Rollercoaster tycoon 1. Dit vind ik eigenlijk het beste deel qua gameplay. Rollercoaster tycoon 3 heb ik geprobeerd maar vond ik niks. Maar hier gaat het eigenlijk niet om, weet iemand hoe je goed kan opslaan?? Ik heb van alles geprobeerd maar volgens mij is het een bekend probleem dat je je gesavede spellen niet meer kan openen (tenminste, mijn neefje heeft het ook dus...) . Dus ik wil graag weten hoe je een opgeslagen spel gewoon kan spelen. Bij voorbaat dank. Rollercoaster Tycoon 1, inderdaad de beste van de hele reeks. Ik heb hem ook lange tijd gespeeld en kwam uiteindelijk met hetzelfde probleem als jou. Gelukkig is dit probleem te verhelpen met een patch die je hier kan downloaden. Ik weet niet welke versie je hebt, ik neem aan de Nederlandse oftewel de 'Dutch' versie. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Voor Widowns XP (of hoger) kun je alleen met de uitbereiding Loopy Landsapes (Bochtige Banen) Goed saven, bij alleen deel 1 niet @Hierboven oke, wist ik niet Bewerkt: 4 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Ja ja mensen, ik speel nog (af en toe) Rollercoaster tycoon 1. Dit vind ik eigenlijk het beste deel qua gameplay. Rollercoaster tycoon 3 heb ik geprobeerd maar vond ik niks. Maar hier gaat het eigenlijk niet om, weet iemand hoe je goed kan opslaan?? Ik heb van alles geprobeerd maar volgens mij is het een bekend probleem dat je je gesavede spellen niet meer kan openen (tenminste, mijn neefje heeft het ook dus...) . Dus ik wil graag weten hoe je een opgeslagen spel gewoon kan spelen. Bij voorbaat dank. RCT1 op XP kan je niet saven, omdat Windows XP te hoog is voor zo'n oude spel. Je kan trouwens wel een patch downloaden om RCT1 op XP te saven. Hier de link naar de Patch @Hierboven: Dat meen je niet, he. Te traag Bewerkt: 4 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik had RCT 1, vond ik ook de beste, maar ben hem kwijt. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ok bedankt allemaal maarre, ik was nog vergeten erbij te zeggen. Op mijn computer (waar RCT op staat) heb ik geen internet :$ dat moet ik nog aansluiten Ik meen ooit gehoord te hebben dat het ook op te lossen zonder patch, weten jullie daar iets van? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Je kan proberen de compatibliteitsmodus op Win 98 te zetten. Misschien dat het dan wel werkt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Ik heb even op internet gezocht, en ik zag dat een of andere drexler patch nodig had. Klik iig hier om te downloaden (bovenste). PS: Je moet ook op een administrator account spelen, misschien dat dat helpt. EDIT: Deze patch werkte bij mij!!! @Jow Tommy Vercetti: Zet deze patch op een diskette/cd en installeer hem op de pc met RCT. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 4 mei 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.