dukeboy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik zoek zo veel mogelijk bekende auto's voor SA ik heb al the general lee, elenor van gone in 60sec, the interseptor van madmax en zoek nog enkele wagens zoal the a team van, kitt(knightrider) of als je zelf nog wagens hebt of kent laat iets achter tnx voor de hulp Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Je bedoelt 'Real-life' auto's?? Kijk eens op GTAGarage, daar vind je vast wel wat. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) ik heb hier en hier K.I.T.T voor je Maar het busje van de A-Team kan ik niet vinden greetzz GR Bewerkt: 4 mei 2007 door ghost_rider Reageren
dukeboy Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) wagens uit series en film dat soort dingen tnx voor kitt Bewerkt: 4 mei 2007 door dukeboy Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 kitt ziet er gaaf uit in gta sa maar ik heb gta sa voor de ps2 dus voor mij gaat het niet door Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) K heb wel een Burrito, met een mislukte rode streep(weet niet wat er mee is, maar hij klopt niet), en gewoon 1 kleur, mr wel met de "The A-team" bullbar aan de voorkant, voor je... KLIK Uhm, Misschien een Delorean van Back to the Future?.. (check deze site, daar heb ik er wel een paar zien staan.., of mag ik daar niet naar verwijzen vanaf hier omdat dat onder reclame valt??... .. ) EDIT: Die laatste link is dood, lol, site zal wel weer online komen, dus k laat hem even staan.. Weet trouwens niet zeker of ze daar stonden hoor! Bewerkt: 4 mei 2007 door Mythbuster Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ik heb ook nog herbie gevonden ( als je die wil) hier je moet wel ff naar onder scrollen Reageren
dukeboy Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 tnx voor al de hulp nu ziet er het zo uit Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Hey dukeboy! Ziet er goed uit man, wil je even een link naar die Eleanor sturen, geloof dat dat een nóg betere is als die ik heb gedownload laatst, enig idee of dat een geconverteerde is uit VC(Geloof dat dat er bij die van mij bij stond! ) (Ben nogal fan van Eleanor... zie signature ) Very good Alleen je mist m'n A-team busje mja, die's ook niet zo goed gelukt xD LOL Bewerkt: 5 mei 2007 door Mythbuster Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Nu nog de Spectra Bikes uit Big Bad Beetleborgs en het ziet er helemaal top uit Reageren
dukeboy Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Hey dukeboy! Ziet er goed uit man, wil je even een link naar die Eleanor sturen, geloof dat dat een nóg betere is als die ik heb gedownload laatst, enig idee of dat een geconverteerde is uit VC(Geloof dat dat er bij die van mij bij stond! ) (Ben nogal fan van Eleanor... zie signature )Very good Alleen je mist m'n A-team busje mja, die's ook niet zo goed gelukt xD LOL http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=143 de mijne komt hiervandaan Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik heb hier ook nog de Nissan Skyline uit de flim 2 Fast 2 Furious Reageren
djeffrey Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) ik heb hier http://www.grandtheftauto.fr/downloads/c29...,gmc-a-team.php een A-team busje gevonden. maar ik weet niet hoe je hem moet dowloaden want ik kan geen frans :$ Bewerkt: 7 mei 2007 door djeffrey Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Klik onderaan de pagina op de link GMC A-Team (189.5 KO - 3666 fois). Die 3666 fois staat voor aantal keren dat het bestand is gedownload, dus dat kan anders zijn. Klik in het volgende venster links bij "Serveurs Publics" op de link "Télécharger" (de bovente van de 3 die er staan). In het venster wat nu komt moet je wederom op Telecharger klikken en dat moet binnen 120 seconden. En dan opent zich het normale venster waar je het bestand 1881371@0289_GMC_A-Team.zip krijgt...... Reageren
dukeboy Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) ik heb het a team busje geprobeerd en hij werk nie bij mij maar kben toch gelukkig met mijn hall of fame ik zoiek nog christine uit de gelijknamige film voor de onwetende hier een beschrijving: http://www.imdb.com/title/tt0085333/ Bewerkt: 8 mei 2007 door dukeboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.