Jump to content

De color van me auto veranderd!


DenTheMen

Recommended Posts

Ow daar heb ik dus echt nooit last van maar ik zou als ik jou was de garage van CJ niet genruiken voor getunde auto's is alleen maar zonde van je geld. Ik zelf heb er in staan:

- Politieauto

- Brandweerwagen

- Ambulance

- PIMP auto

- Taxi

Alles dus voor de viligante missies taxi missies enz

want ik speel zonder cheats dus doe ik ook nooit geld cheat of zo dus als dan telkens me vette getunde cars in CJ's garage verdwijnen verspeel ik geld :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    5

  • DenTheMen

    4

  • Mazzeltje

    3

  • juul

    3

Top Posters In This Topic

Ow daar heb ik dus echt nooit last van maar ik zou als ik jou was de garage van CJ niet genruiken voor getunde auto's is alleen maar zonde van je geld. Ik zelf heb er in staan:

- Politieauto

- Brandweerwagen

- Ambulance

- PIMP auto

- Taxi

Alles dus voor de viligante missies taxi missies enz

want ik speel zonder cheats dus doe ik ook nooit geld cheat of zo dus als dan telkens me vette getunde cars in CJ's garage verdwijnen verspeel ik geld :)

Ik gebruik ook geen cheats en ik ga vanaf nu mijn getunde wagens niet meer in CJ's garage zetten :)

Link to comment
Delen op andere websites

in CJ's garage zijn bij mij nog nooit auto's verdwenen.

Wel in andere garage's Zoals die hele grote garage bij je vliegveld.

En dat je kleur een één keertje verandert in wit of een andere kleur heb ik ook nog nooit gehad.

Bewerkt: door mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is vandaag ook de kleur verandert.

Ik had de Hippie Camper van de Thruth in mijn garage gezet.

Hij stond bij de garage in Los Santos bij de zee.

En toen was de kleur van de auto zoals een gewone Camper.

En niet die hippie kleuren.

Link to comment
Delen op andere websites

die zit als het goed is vlakbij de driving school of heb ik het mis?? :unsure: :unsure:

maar als je de garage betreed dan krijg je wel drie sterren

Of je moet al in een politieauto zitten (of elk ander politie voertuig waarmee je in die garage kunt komen) Dan krijg je namelijk geen sterretjes!

Ik was net in de politie garage van het 1e eiland, ik was daar met zo'n politie-jeep ingereden, geen sterretjes. Ik rij daar dus heel langzaam in, zie ik 2 politie mannetjes die een mannetje in elkaar aant slaan zijn. Het mannetje was gekleed in wit en blauw, hij deed helemaal niks verkeerd, stak alleen z'n handen in de lucht en werd helemaal in elkaar geslagen door de 2 agenten.

Ik stap uit: nog steeds geen sterretjes, ik mik op zo'n agent: nog steeds geen sterretjes. Ik sla em op z'n gezicht: nog steeds geen sterretjes! Ik schiet z'n hoofd eraf.... je raadt het al: nog altijd geen sterretjes, en de andere agent staat er maar wat te kijken!!! Ik heb die 2e agent in elkaar geslagen (deed helemaal niks terug, dat was COOL! :D ) En toen ben ik weer in de politie auto gestapt en weggereden....

(probeer zelf maar eens! Voor wie het niet gelooft, voeg me maar toe op MSN en ik stuur je het filmpje! voor mijn e-mail adres kun je pm-en)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...