DenTheMen Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 whhaha ik ga er wel eens naar toe in politiepak en in politieauto. Maar zit die garage naast het breau waar je word afgezet als je busted bent? Reageren
L-Yah Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) even off-topic maar waarom zeg je color en niet gewoon kleur Bewerkt: 6 december 2004 door L-Yah Reageren
Lennert Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) even off-topic maar waarom zeg je color en niet gewoon kleur Wat een vraag. Stoort je dat misschien? Nog een vraag over dat police depot. Waar ligt dat nu juist? Langs de rijschool of is het die ondergrondse parking???? Bewerkt: 6 december 2004 door Lennert Reageren
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Als je teveel auto's in je garage zet, dan kunnen ze verdwijnen Als je auto ineens zwart of wit is ipv de coole kleuren waar je zelf helemaal voor krom hebt moeten liggen, dan is dat waarschijnlijk omdat het spel de texture die op de auto moet nog niet heeft kunnen laden. Als je je game laadt en dan nog eens probeerd zal de kleur er waarschijnlijk weer zijn, tenzij je al een keer hebt gesaved toen ie wit was. Reageren
DenTheMen Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 even off-topic maar waarom zeg je color en niet gewoon kleur Waarom niet? als je je auto tuned staat er ook gewqoon color dus als ik dan zet kleur dan gaan weer van die noobs zeuren: Is het je metaal of de bekleding van de bank of zo weet je Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Bij mij leven auto's niet langer dan 5 min <_< :rolleyes: Mijn auto's hebben helemaal geen leven! Hoe doe je dat dan? <_< :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.