Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik rate alleen even je eerste signature, aangezien ik over de tweede vrijwel niets te zeggen heb. De Spiderman-signature vind ik erg mooi, alleen zijn er een aantal punten die het design naar mijn mening net niet tot de top doen behoren.

Vooral de overgang tussen de zwart-witte Spiderman en de versie met kleur vind ik niet erg geslaagd: Het is nogal een abrupte overgang en ik denk dat het mooier was geweest als beide Spidermans soepel in elkaar zouden overlopen. De overgang tussen licht en donker op de achtergrond is hierdoor niet zo mooi en er ontstaat een te duidelijke lijn tussen beide helften, wat ik nogal misplaatst vind.

Daarnaast vind ik het jammer dat je geen origineel lettertype hebt genomen, want zo'n mooie signature verdient natuurlijk ook een schitterend lettertype. Bovendien past deze stijl van tekst niet echt bij de rest van je design.

Als je bovenstaande punten nog weet te verbeteren zal ik het een geweldige signature vinden, maar nu blijft het bij een 7.1/10. Overigens zou ik het zelf absoluut niet beter kunnen hoor, maar dit is gewoon als opbouwende kritiek bedoeld. Hopelijk heb je er desondanks wel wat aan :)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie Nieuwe Sig's:

1. Mooi hoe de Black en de Red Spiderman in elkaar overlopen. Er is wel teveel zwart in de Render('s), jammer. De BG is mooi, alleen boven in het midden zie je een sterk verschil in zwart en wit. Ineenkeer een overgang van kleur, wat jammer is. Je zou ze mooi in elkaar over kunnen laten gaan. De Front is helder en de Letterype past er wel aardig bij, alleen kan je hem iets meer in het midden plaatsen.

Eindcijfer: 7,5/10

2. Mooie Sig! Alleen Erg Simpel! De BG is aardig mooi, maar saai. Jammer. Je zou iets meer Effecten kunnen gebruiken. De 2 strepen zijn wel mooi gemaakt, alsof ze elkaar omsterbeurt Kruisen. De render ontbreekt wat ik erg jammer vind. De Front is mooi maar je moet wel Turen om het goed te kunnen lezen, het mag 1 slag groter ;)

Eindcijfer: 5/10

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

V1 : Vind ik niet slecht maar het valt nog goed mee .

De renders zij goed gekozen en de achterrond en de font ben ik heel tevreden over.

v2: vind ik de mooiste maar ietsje te leeg en zoals altiojd de font

V1: 8/10

V2: 9/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Ik rate ook even alleen de 1 ste sig. want de Tweede sig is eigenlijk gewoon te simpel en daarom dan ook een 6/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lettertype:

Goede signature alleen spijtig van het font, het is eigenlijk wel goed, maar het lijkt alsof er MURY THAI staat in plaats van MUAY THAI, en daarom vind ik heb niet goed en ook is hij een beetje te pixelig.

Kleur 7/10 l Plaatsing 7,5/10 l Lettertype 5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Achtergrond:

De achtergrond vind ik wel goed alleen dat je teveel licht effecten erop hebt gezet en dat de render verknoeid. Dus kan je het er beter eraf halen !

Effecten 6/10 l Kleur 7,5/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Render:

De render vind ik goed gekozen en ook is spiderman3 nog maar net uitgekomen dus is het wel oké, maar zoal ik al zei bij de achtergrond de licht effecten tasten jou render aan en dat vind ik niet zo goed, maar je kan het nog altijd wijzigen.

Originaliteit 8,5/10 l Knippen 6/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Rand:

Goede rand alleen zou ik zeggen dat je het wat dikker mocht maken en ook dat je een tweede rand erbij mocht zetten aan de zijkant !

Dikte 5,5/10 l kleur 7/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Commentaar: Goede signature maar zoals elke signature kan het altijd beter! Blijf zo doorgaan en je word misschien nog Pro !

Eindcijfer: 60/90 -> 6.6/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Woetsha.

Geplaatst:

1):die vind ik wel mooi.Heel mooi zelfs :clown: .Alleen jammer dat je naam in het midden van het plaatje staat :duh: .Ook een mooie render.

2)Die is mooi maar gewoontjes.De render is stom.En die lijn is ook niet echt mooi.De kleuren zijn wel toepasselijk.Maar nee,spreekt me niet zo aan.

score

1)7

2)4

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...