Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik heb een goeie graphice pc, Oblivion kan hij ook aan op het hoogst dus dan zal Gta IV het ook wel kunnen.

inderdaad ik vind computers ook altijd teveel problemen geven dan is er dat niet meer goed dan weer dit. en dan heb je een goeie en dan word de driver weer niet ondersteunt door het spel. geef mij maar gewoon de console dan ben je tenminste van dat gezeur. dan word als lekker ambachtelijk voor je bereid en op maat gemaakt voor je.
maar op de pc kun je wel meer bijv. modden enz. en hij ziet er over het algemeen mooier uit(ik weet niet of dat nou nog zo is met de kracht van de playstation 3) dus ik koop hem liever voor de pc Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

als gta 4 voor de pc uitkomt koop ik vlak voor ie uitkomt en nieuwe pc mijne is nu 2,5 jaar oud dat gaat ie echt niet trekken met mijn amd athlon 3000+ 2 ghz ati radeon 9600xp 128mb :dans:

ze kunnen hem ook maken met uitbreidingen

Bewerkt: door bus driver
Link to comment
Delen op andere websites

najah we gaan er wel van uit dat et wel gebeurt. (GTA IV uitkomt voor PC )

waarom zou het niet.

als je kijkt naar de GTA-series heeft rockstar haast overal een PC versie.

alleen GTA 1 niet (daar ga ik van uit :schater: )

Bewerkt: door -TsO-FlamezZ
Link to comment
Delen op andere websites

najah we gaan er wel van uit dat et wel gebeurt. (GTA IV uitkomt voor PC )

waarom zou het niet.

als je kijkt naar de GTA-series heeft rockstar haast overal een PC versie.

alleen GTA 1 niet (daar ga ik van uit :schater: )

alle gta's hebben eigenlijk een pc versie, behalve de stories.

gta 1 ook! was eigenlijk eerst een dos versie ofzo :puh:

je kan die en gta 2 gratis volledig downloaden bij rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wil natuurlijk iedere gamer die GTA op de PC speelt, waaronder ik.

We zullen maar moeten afwachten wat Rockstar doet, doen ze GTA IV op de PC of niet. :)

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Wie wacht op een PC versie, moet wel VEEL wachten@!

En je hebt ook HOGE specs nodig!

En je hebt Zeker een DUAL-LAYER lezer nodig wantp het past niet op een dvd .

Maar ik ga de ps3 versie halen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal wel zien of ik mij de XBOX 360 met gta IV kan veroorloven anders ga ik bidden voor de pc versie

heb juist een nieuwe pc gekocht dus zal wel krachtig genoeg zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Wie wacht op een PC versie, moet wel VEEL wachten@!

En je hebt ook HOGE specs nodig!

En je hebt Zeker een DUAL-LAYER lezer nodig wantp het past niet op een dvd .

Maar ik ga de ps3 versie halen ^_^ .

elke dvd speler kan dual layer lezen :duh: alleen niet elke brander kan op dual layer branden. en misschien gebruiken ze wel meerdere dvd's oid, weet niet wat goedkoper voor ze is..als hij op de pc uitkomt dan ten minste :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk spijtig genoeg dat dit niet zal uitkomen op de pc . :N

Rockstargames heeft zelfs nog niets aangekondigd over een pc versie + er is nog geen project bij rockstargames voor het op de pc uit te brengen .

En moest het uitkomen zou het bij velen niet werken .

Alleen op windows vista heb je direct x 10 dus zonder direct x 10 heb je niet zo'n mooie grapichs zoals bij ps3 , onze video kaarten zijn ook niet gemaakt voor direct x 10 .

Er is dan ook piraterij bij de pc versie toen gta san andreas ging uitkomen is zelfs de server van rockstargames gehackt en een versie van gta san andreas gedownload .

En bij de ps3 en xbox 360 moet iedereen het kopen dus dan hebben ze al direct cash cash geld binnen .

De enige manier is maken dat de pc gebruikers geen ps3 of xbox 360 kopen en ze boycotten tot er een pc versie komt .

Want wij zijn toch zo trouw denken ze 70 % zal toch overschakelen of toch in een paar jaar dus waarom dan op de pc ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk spijtig genoeg dat dit niet zal uitkomen op de pc . :N

Rockstargames heeft zelfs nog niets aangekondigd over een pc versie + er is nog geen project bij rockstargames voor het op de pc uit te brengen .

En moest het uitkomen zou het bij velen niet werken .

Alleen op windows vista heb je direct x 10 dus zonder direct x 10 heb je niet zo'n mooie grapichs zoals bij ps3 , onze video kaarten zijn ook niet gemaakt voor direct x 10 .

Er is dan ook piraterij bij de pc versie toen gta san andreas ging uitkomen is zelfs de server van rockstargames gehackt en een versie van gta san andreas gedownload .

En bij de ps3 en xbox 360 moet iedereen het kopen dus dan hebben ze al direct cash cash geld binnen .

De enige manier is maken dat de pc gebruikers geen ps3 of xbox 360 kopen en ze boycotten tot er een pc versie komt .

Want wij zijn toch zo trouw denken ze 70 % zal toch overschakelen of toch in een paar jaar dus waarom dan op de pc ??

de redenen die jij noemt slaan nergens op waarom hij niet op pc zou uitkomen :puh:

ze kondigen de pc versie altijd aan na de release op de console eigenlijk..sinds gta 3 al iig.

Over de videokaarten enzo heb je gelijk..het zal veel eisen, dat is al 20000 keer gezegd.

En dat van die server van rockstar games slaat ook nergens op en klopt ook niet..de ps2 versie iig was een week van te voren gelekt ja..maar niet door dat hij van de server was gehackt. waarom zou rockstar het spel (in iso formaat oid) op hun server zetten..de bestanden blijven altijd gewoon intern..zoals bij gta 4, de meeste rockstar werknemers kunnen niet eens bij de bestanden van gta 4 :puh: dus angst van hackers ofzo is niet echt een reden om hem dan maar niet voor de pc uit te brengen :puh: als iedere game ontwikkelaar daar bang voor zou moeten zijn, zouden er zowat geen games meer uitkomen :puh: en zoals ik al zei, ze zetten hun spellen niet op hun server..iig niet een die in contact staat met internet, om problemen met hackers te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

GEEN GTA IV OP DE PC

Rockstar Games is proud to announce Grand Theft Auto IV, the next-generation console debut of the genre-defining Grand Theft Auto franchise. Developed by world-class designers Rockstar North, Grand Theft Auto IV will be available for the PlayStation®3 and Xbox 360® in North America on October 16, 2007 and in Europe on October 19, 2007.

Dit staat dus op de site van rockstargames :7

Link to comment
Delen op andere websites

GEEN GTA IV OP DE PC

Rockstar Games is proud to announce Grand Theft Auto IV, the next-generation console debut of the genre-defining Grand Theft Auto franchise. Developed by world-class designers Rockstar North, Grand Theft Auto IV will be available for the PlayStation®3 and Xbox 360® in North America on October 16, 2007 and in Europe on October 19, 2007.

Dit staat dus op de site van rockstargames :7

Maar misschien komt hij er later wel voor op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...