Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

Ik heb van vriend gehoord dat deze Waarschijnlijk in 2010 uit zal komen omdat de pc's er dan goed genoeg voor zijn (das dan nog ongeveer 3 jaar langer wachten)

ja..hele betrouwbare bron, jouw vriend :puh: laten we maar wachten tot officieel nieuws van rockstar zelf :puh: 2010 is een beetje overdreven, dan is gta 5 ofzo al uit. ze doen 3 jaar om gta 4 te ontwikkelen :puh: dus als wij allemaal op de consoles al minstens 1 hele nieuwe gta hebben, heeft de pc pas versie 4. beetje vreemd.

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb van vriend gehoord dat deze Waarschijnlijk in 2010 uit zal komen omdat de pc's er dan goed genoeg voor zijn (das dan nog ongeveer 3 jaar langer wachten)

De pc's van nou kunnen gta iv ook wel aan hoor :Y

Je hebt er wel een redelijke pc voor nodig dat wel

Bewerkt: door -->nick<--
Delen op andere websites

Jep, ze hebben ook verlies geleden met San Andreas op de PC. Zou dom zijn om die fout nogmaals te maken.

Presenteer de cijfers maar eens waarop je dit baseert kerel want ik geloof er geen snars van.

Feiten.Geen fabeltjes.

Delen op andere websites

Jep, ze hebben ook verlies geleden met San Andreas op de PC. Zou dom zijn om die fout nogmaals te maken.

Presenteer de cijfers maar eens waarop je dit baseert kerel want ik geloof er geen snars van.

Feiten.Geen fabeltjes.

Hij heeft wel gelijk. Als die hot cofee ding niet was unlockt dan hadden ze geen verlies. En dan nog al die rechtzaken kosten pak geld.

Delen op andere websites

Feiten.Geen fabeltjes.

Hij heeft wel gelijk. Als die hot cofee ding niet was unlockt dan hadden ze geen verlies. En dan nog al die rechtzaken kosten pak geld.

Dat kan wel zijn, maar ze hebben ook nog nooit zo veel gratis publiciteit gehad door de Hot Cofee grap.

danku media :schater:

Delen op andere websites

Yeah sure 2010 hahahahahahahaah

:schater:

Delen op andere websites

ik weet het niet cker maar bij de launch komt ie op de ps3 en op xbox 360.. dan was bij sa ook zo (dan met de ps2 en xbox) en later op de pc.. tenminste dat hoop ik :engel:

Delen op andere websites

ik weet het niet cker maar bij de launch komt ie op de ps3 en op xbox 360.. dan was bij sa ook zo (dan met de ps2 en xbox) en later op de pc.. tenminste dat hoop ik :engel:

Het is inderdaad zeker dat hij bij de launch uitkomt op ps3 en Xbox360.

Bij GTA SA kwam hij op bij de launch alleen uit op de ps2. De Xbox versie kwam gelijktijdig met de PC versie.

Delen op andere websites

Yeah sure 2010 hahahahahahahaah

Toch moeten we deze bron uiterst serieus nemen. Ik bedoel, het is niet de eerste de beste hansworst die dit zegt.

Delen op andere websites

natuurlijk zijn nieuwe consoles zoals xbox 360 en ps3 in het begin altijd sneller en krachtiger als de pc maar de computer industrie zal waarschijnlijk binnen 1 a 2 jaar weer beter zijn simpel door dingen over te nemen van de ps3 of xbox 360 en die dan te perfectioneren (de fouten die sony/microsoft heeft gemaakt bij hun ontwerp er uit te halen)

Delen op andere websites

Feiten.Geen fabeltjes.

Dat kan wel zijn, maar ze hebben ook nog nooit zo veel gratis publiciteit gehad door de Hot Cofee grap.

danku media :schater:

masterlijk.

Feit is.. njah feit feit. Laat ik het zo typen.

Rockstar kan niet om een PC release heen.

Delen op andere websites

>>> Door PatrickW: Waarschuwing voor mensen met een zwak hart: dit bericht is fictie<<<

groooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

oooooooooooot nieuws gta 4 komt uit voor de pc heb ik in de gameguide gelezen dat is een blad voor games echt vet maar je moet wel windows vista hebben stond in het blad en die van de computer komt pas midden 2008 uit dus je kan wel wachten :eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::tu::tu::tu:

Delen op andere websites

Euhm beste heer Don. Dit betekent dat u sneller bent dan Wikipedia of welke website dan ook. Weet u zeker dat u het bij het rechte eind heeft en het niet verward met een '360 exclusive' pakket?

Delen op andere websites

Euhm beste heer Don. Dit betekent dat u sneller bent dan Wikipedia of welke website dan ook. Weet u zeker dat u het bij het rechte eind heeft en het niet verward met een '360 exclusive' pakket?

inderdaad. een of ander nederlands blad weet dat als eerste te melden, terwijl verder niks is gehoord van een officieel bericht van rockstar? en een evt pc release aankondiging zou je toch echt pas verwachten na de console release hè..

edit: en bij de aankondigings lijst van games for windows van de e3 word hier ook totaal niet over gesproken.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...