topdrop Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 dat zou inderdaad jammert zijn als GTA IV niet op pc verschijnt want ik heb tot nu toe nog alle delen van gta orgineel op cd/dvd maar kijk hier ( http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=12654 ) eens naar , naar deze wallpaper is die nou bewerkt of zou dit echt zo zijn ?? want er staat PC DVD op links boven in oja.. op die link moetje ff die rar bestand downloaden daar zit die walpaper in, dus ff op het balkje wachten en dan op klikken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robert2411 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 ik zal niet te diep in detals kruipen maar als een game goed geprogrammeert is kan je veel weer hergebruiken dan maakt de consol niet zo veel uit het enige wat dan opnieuw gemaakt moet worden is het gedeelte dat voor de besturing van de personage zorgt zodeat je kan lopen en zo en het gedeelte wat al het grafise afhandelt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 We zouden dit naar rockstargames moeten verzenden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 dat zou inderdaad jammert zijn als GTA IV niet op pc verschijnt want ik heb tot nu toe nog alle delen van gta orgineel op cd/dvd maar kijk hier ( http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=12654 ) eens naar , naar deze wallpaper is die nou bewerkt of zou dit echt zo zijn ?? want er staat PC DVD op links boven in oja.. op die link moetje ff die rar bestand downloaden daar zit die walpaper in, dus ff op het balkje wachten en dan op klikken gewoon nep..ik heb hem niet eens gezien en ik kan dat nu al concluderen. de boxart voor de ps3 en 360 versie is nog niet eens uitgegeven (de uiteindelijke versie dan) dus van een pc versie waarvan nog niet eens is aangekondigd of hij er komt is al helemaal nep. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 jullie zeggen wel dat GTA IV perse op de PC moet uitkomen nou dan zal ik zeggen begin maar alvast met sparen voor een nieuwe SUPER game pc want je zult aardig wat snels en aardig wat geheugen nodig hebben voor GTA IV soepel te kunnen draaien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robert2411 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 ik denk dat als je een dual core hebt dat je al goed zit aangezeien de meeste games dat nog niet ondersteunen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
topdrop Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 hmm...... dus jullie zeggen dat GTA IV niet op de pc komt ik ben een gta fan op de pc en niet op een console of ik moet maar een xbox 360 bij kopen heb zelf al een xbox live,psp,gameboy color,sega,psx,atari2600. en even nog iets.... sparen voor een supersnele game pc moet voor mij niet zo'n probleem zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 hmm...... dus jullie zeggen dat GTA IV niet op de pc komt ik ben een gta fan op de pc en niet op een console of ik moet maar een xbox 360 bij kopen heb zelf al een xbox live,psp,gameboy color,sega,psx,atari2600.en even nog iets.... sparen voor een supersnele game pc moet voor mij niet zo'n probleem zijn Niemand heeft gezegd dat IV voor de PC niet uitkomt. Ik denk dat het wel uitkomt, maar dat het gewoon wat later komt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Ik heb ergens gelezen dat R* heeft beloofd dat het spel makkelijk te modden is. Dus ik denk dat het wel degelijk op de pc komt. Alhoewel er ook Xbox 360 Mods bestaan.. Edit: Als GTA IV niet op PC uitkomt ga ik protesteren! (ik kon niet echt een goeie emoticon vinden..) Bewerkt: 19 juli 2007 door Naudin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 nja, we kunnen dit niet voorspellen, het is gewoon afwachten totdat Rockstar defenitief beslist, wel of geen pc. mij maakt het niet uit ik heb een ps3, maar ik hoop voor de PCérs dat ie komt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 Nou ik vind het wel tijd worden dat ze dat gaan vertellen, ik zit hier al een paar dagen te flippen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 Nou ik vind het wel tijd worden dat ze dat gaan vertellen, ik zit hier al een paar dagen te flippen.. een paar dagen? redelijk kort dan aangezien al hele tijd terug gta iv is aangekondigd en bij san andreas enzo werd de xbox en pc versie altijd pas aangekondigd na de ps2 release.. dus als er nu een pc release komt zal dat wel na de console release worden aangekondigd..nog paar maanden wachten dus! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Nou ik vind het wel tijd worden dat ze dat gaan vertellen, ik zit hier al een paar dagen te flippen.. een paar dagen? redelijk kort dan aangezien al hele tijd terug gta iv is aangekondigd en bij san andreas enzo werd de xbox en pc versie altijd pas aangekondigd na de ps2 release.. dus als er nu een pc release komt zal dat wel na de console release worden aangekondigd..nog paar maanden wachten dus! Ja eerst was ik nog niet zo bezig met dat gta iv gebeuren, toen ging ik de feiten lezen en de trailer kijken en was ik meteen helemaal weg van de game! Jammer dat ik nog zo lang moet wachten.. Edit: Ik hoef niet perse te weten wanneer, ik wil gewoon weten of hij op de pc komt of niet.. Bewerkt: 20 juli 2007 door Naudin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mobbster Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Jah idd dat heb ik ook, een paar maanden wachten is geen probleem zolang je weet dat hij komt. Ik heb zelf geen console, ben niet echt een vervent gamer(meer). Maar er zijn een aantal uitzonderingen zoals GTA. Ik heb alles uit de serie gespeeld dat op de pc uit is gekomen, en vind het dan ook belachelijk dat ze niet alles op de pc hebben uit gebracht... Veel mensen zeggen dat GTA altijd voor de playstation is geweest, maar het is toch echt in 1997 begonnen met de eerste release voor de pc, GTA2 is ook eerst op de pc uit gekomen, en later pas voor de PS. Pas vanaf GTA3 is het omgedraaid en kreeg de PS de vroege release datum. Ze moeten echt niet bij mij aan komen en het niet meer op de pc uitbrengen... Maarja het zijn natuurlijk ook hele andere mensen die het nu maken helaas. niet dat ze het slechter doen, maar ik mis een stukje mentaliteit waar ze vroeger veel sterker in waren. eetsmakelijk! EDIT: hehe oeps jaar klopt nu:) Bewerkt: 21 juli 2007 door mobbster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Jah idd dat heb ik ook, een paar maanden wachten is geen probleem zolang je weet dat hij komt. Ik heb zelf geen console, ben niet echt een vervent gamer(meer). Maar er zijn een aantal uitzonderingen zoals GTA. Ik heb alles uit de serie gespeeld dat op de pc uit is gekomen, en vind het dan ook belachelijk dat ze niet alles op de pc hebben uit gebracht... Veel mensen zeggen dat GTA altijd voor de playstation is geweest, maar het is toch echt in 1988 begonnen met de eerste release voor de pc, GTA2 is ook eerst op de pc uit gekomen, en later pas voor de PS. Pas vanaf GTA3 is het omgedraaid en kreeg de PS de vroege release datum. Ze moeten echt niet bij mij aan komen en het niet meer op de pc uitbrengen... Maarja het zijn natuurlijk ook hele andere mensen die het nu maken helaas. niet dat ze het slechter doen, maar ik mis een stukje mentaliteit waar ze vroeger veel sterker in waren. eetsmakelijk! nja, dat heb je bij meerdere games, eerste realese op pc, en dan ineens overgaan op consoles en geen pc games meer maken. Maar van zo'n grote game als GTA verwacht ik dat eigelijk niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts