Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Jah idd dat heb ik ook, een paar maanden wachten is geen probleem zolang je weet dat hij komt. Ik heb zelf geen console, ben niet echt een vervent gamer(meer). Maar er zijn een aantal uitzonderingen zoals GTA. Ik heb alles uit de serie gespeeld dat op de pc uit is gekomen, en vind het dan ook belachelijk dat ze niet alles op de pc hebben uit gebracht...

Veel mensen zeggen dat GTA altijd voor de playstation is geweest, maar het is toch echt in 1988 begonnen met de eerste release voor de pc, GTA2 is ook eerst op de pc uit gekomen, en later pas voor de PS. Pas vanaf GTA3 is het omgedraaid en kreeg de PS de vroege release datum.

Ze moeten echt niet bij mij aan komen en het niet meer op de pc uitbrengen... Maarja het zijn natuurlijk ook hele andere mensen die het nu maken helaas. niet dat ze het slechter doen, maar ik mis een stukje mentaliteit waar ze vroeger veel sterker in waren.

eetsmakelijk!

1988? :puh: je zit er 9 jaar naast :puh: nouja 1997 volgens sommige bronnen en 98 volgens andere :puh:

ja de pc release was bij 1 en 2 iets eerder ja. maarja als microsoft denkt dat er genoeg mensen zijn die een pc hebben waar gta op kan draaien en die gta willen spelen, dan gooien ze wel weer met een zak met geld en plakken er games for windows op ofzo :puh:

het is afwachten tot na 19 oktober iig voor de pc-ers weten waar ze aan toe zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als gta 4 zou uitkomen op pc zal de pc voordelen hebben zoals bij gta sa de hot coffee :D

noem jij hot coffee een voordeel? ..oke

trouwens je kon dat ook bereiken op de ps2 en xbox met de nodige cheats..wel een stuk moeilijker dat wel.

Maarja modden zou dan waarschijnlijk wel kunnen ja als gta 4 op de pc uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Komt GTA IV toch ook op pc, dan heb je

vidokaart nodig die 4200 FPS kan.

En dan nog een héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél goede

proccesor heb je nodig. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Komt GTA IV toch ook op pc, dan heb je

vidokaart nodig die 4200 FPS kan.

En dan nog een héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél goede

proccesor heb je nodig. :Y

jaa, want gta 4 loopt op 4200 fps.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Komt GTA IV toch ook op pc, dan heb je

vidokaart nodig die 4200 FPS kan.

En dan nog een héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél goede

proccesor heb je nodig. :Y

Hoe kom je daar nou weer bij? Weet je eigenlijk wel wat fps betekend? Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

ik eik nie,

wat is fps?

F... per second?

frames per second.(of first person shooter :puh:)

en hij zegt dat je een videokaart moet hebben die 4200 frames per seconde aan moet kunnen..maar voor elk spel is dit weer anders..bij oudere spellen kan je over de 100fps draaien met je videokaart bijvoorbeeld (als het spel geen frame limiter heeft) en bij de nieuwere mooiere spellen draait ie 30 fps. GTA 3 enzo loopt volgens mij ook 30fps als je de framelimiter aanzet..als ik dat bij mij uitzette iig was het niet te spelen door de hele tijd wisselende framerate.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

op een andere site las ik dit:

Hallo,

Ik dacht ik zal het gelijk maar zeggen.

GTA 4 die wordt "gebrand" op een blueray disk die disk is 30 GB wou je het op je computer willen instaleren heb je een aparte hardeschijf er voor nodig dus ik denk niet echt dat ze het voor de computer zullen maken maar ik kan me vergissen ik weet ook niet alles maar als die er op komt zullen de computers aardig wat opgetuned moeten worden

, is dit mogelijk waar? want ik weet eigenlijk niet eens wat blueray diskis

Link to comment
Delen op andere websites

Kan best maaar denk het niet eerlijk gezegt.

Ik denk zelf ook niet dat het een betrouwbaar bericht is want er worden geenens hoofdletters en punten gebruikt(daar probere ik nis mee te zeggen)

Hoezo 30GB zoveel zal het heus niet worden(zie je het al voor je je ps3 halfvol voor 1 game denk het dus niet.

er is nog niks over gta4 op de pc bekend. dus het zal wel gewoon een mening zijn van iemand bvb ik vind gta4 leuk nou dan hoef jij dat niet te vinden)

later:) :)

Link to comment
Delen op andere websites

er kan op een blueray schijfje maximaal 50 gb ja..

maar geen een spel maakt daar gebruik van. gta 4 komt ook op de 360 en die kan alleen dvds lezen (8,5 gb)

dus als hij op de pc komt is de ruimte heus niet het probleem..meer het laatste probleem waar rockstar zich zorgen over hoeft te maken als ze gta 4 ook op de pc uit willen brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop voor de mensen die hem voor de pc willen dat die er op komt, maar voor mij maakt het niet uit ik heb een ps3 gekregen dus. :cya: kan niet meer wachten dat die uitkomt ga hem de de zelfde dag nog halen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk onzin dat je een supercomputer nodig hebt voor GTA IV. In September komt Crysis al uit voor PC. Dit spel heeft bijna photorealistische graphics en is zeker veeleisender dan GTA IV. Ik heb in een gamesblad gelezen dat een PC die FarCry op max kan draaien, ook Crysis op low aan kan. Dan zit je rond de 3 Ghz. Een 3 Ghz PC is nu al mid-end. Tegenwoordig worden alleen nog maar dual-core en zo verkocht. Tegen de tijd dat een PC-versie uit zou komen (begin 2008, lijkt mij) dan zijn er waarschijnlijk al quad-core PCs op de markt. Dan liggen de consoles achter op hardware gebied. Dus er is niks om bang voor te zijn. Alleen als je een heel slechte PC hebt dan kan je het niet spelen. Koop je nu een nieuwe zit je zeker gebeiteld.

Een PC-versie kan trouwens heel snel gemaakt zijn, nog korter dan de GTA 3-trilogie spellen. De 360 en de PC hebben een heel erg overeenkomende structuur, veel meer dan de originele XBox. Het wordt dus steeds makkelijker om te porten. Waarschijnlijk is één van de Rockstar teams op dit moment al bezig met de engine om te zetten en zodra het spel voor de consoles helemaal klaar is kan de rest van de game omgezet worden.

De reden waarom ik denk dat er een PC-versie uitkomt is dat het zo'n groot deel was van de verkoop van de GTA 3- trilogie spellen. Volgens mij iets van 40%. Als je bekijkt dat de PS3 nog niet zo goed verkoopt (3,6 miljoen en dat is nog met Japan waar GTA weinig gespeelt wordt) dan kan het voor GTA IV zelfs oplopen tot 50%. Snelle PCs worden steeds goedkoper en dankzij enkele veeleisende games worden er meer high-end PCs gekocht dan kan dat heel veel geld opleveren voor Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk onzin dat je een supercomputer nodig hebt voor GTA IV. In September komt Crysis al uit voor PC. Dit spel heeft bijna photorealistische graphics en is zeker veeleisender dan GTA IV. Ik heb in een gamesblad gelezen dat een PC die FarCry op max kan draaien, ook Crysis op low aan kan. Dan zit je rond de 3 Ghz. Een 3 Ghz PC is nu al mid-end. Tegenwoordig worden alleen nog maar dual-core en zo verkocht. Tegen de tijd dat een PC-versie uit zou komen (begin 2008, lijkt mij) dan zijn er waarschijnlijk al quad-core PCs op de markt. Dan liggen de consoles achter op hardware gebied. Dus er is niks om bang voor te zijn. Alleen als je een heel slechte PC hebt dan kan je het niet spelen. Koop je nu een nieuwe zit je zeker gebeiteld.

Een PC-versie kan trouwens heel snel gemaakt zijn, nog korter dan de GTA 3-trilogie spellen. De 360 en de PC hebben een heel erg overeenkomende structuur, veel meer dan de originele XBox. Het wordt dus steeds makkelijker om te porten. Waarschijnlijk is één van de Rockstar teams op dit moment al bezig met de engine om te zetten en zodra het spel voor de consoles helemaal klaar is kan de rest van de game omgezet worden.

De reden waarom ik denk dat er een PC-versie uitkomt is dat het zo'n groot deel was van de verkoop van de GTA 3- trilogie spellen. Volgens mij iets van 40%. Als je bekijkt dat de PS3 nog niet zo goed verkoopt (3,6 miljoen en dat is nog met Japan waar GTA weinig gespeelt) wordt dan kan het voor GTA IV zelfs oplopen tot 50%. Snelle PCs worden steeds goedkoper en dankzij enkele veeleisende games worden er meer high-end PCs gekocht dan kan dat heel veel geld opleveren voor Rockstar.

nee er is geen team bezig van rockstar aan een pc versie van de engine, ze hebben iedereen nodig om het spel in .

Het blijft wel dat veel mensen, waarschijnlijk de meeste, een hele nieuwe pc zullen moeten kopen voor gta 4.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...