Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Veel mensen zullen inderdaad moeten updaten. Maar er komen zoveel veeleisende games uit tegenwoordig dat dat onvermijdelijk was. Zo duur zijn ze toch niet meer.

Ik zie nu dat ik het verkeerd heb uitgedrukt over die teams. Zoals ik het nu zei, klinkte het alsof ik dacht dat één van de teams (RS London, Tokyo, etc.) daar mee bezig was. Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat ze doen met de Unreal 4 Engine. Daar werkt nu ook al 1 iemand aan en over een jaar en hoe meer mensen er vrijkomen van andere projecten des te meer mensen er aan die engine gaan werken. Dus MISSCHIEN dat er een paar mensen van Rockstar wel daar mee bezig zijn. Maar niemand van ons werkt daar en eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit. Als de PC-versie er maar komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

voor de pc-versie moet je wel een computer hebben die de minstens een beetje de kracht heeft van xkots360( dat zeg ik omdat de playstation3 natuurlijk veel krachtiger is :puh: ). of je moet minderwaardige grapichs willen of een spel wat gewoon totaal lagt. en even voor de duidelijk gta word een van de eerste "echte" next gen spellen en niet een "normaal" ontwikkeld spel.

Link to comment
Delen op andere websites

gta sa is groter dan 4. Dus ik denk dat het op de pc komt .

en als ze het neit doen verkopen ze heel weinig :cya:

dat slaat nergens op wat je daar zegt. ze bedoelen gewoon kwa vierkante meter, niet kwa oplsagruimte. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

gta sa is groter dan 4. Dus ik denk dat het op de pc komt .

en als ze het neit doen verkopen ze heel weinig :cya:

ja maar gta San Andreas leek op een mislukte varken en gta IV is net als of je een camera op iemands rug heb geplakt en tv kijkt dus dan zit de cd al een heel wat voller

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het jammer dat ie niet op de PSP zou uit komen, maar als dat zo was zou het wel cool zijn.

trouwens kan iemand mij uitleggen wat emuligrator is..................ik heb er vaak van gehoor maar weet nie wat het in principe is.

Bewerkt: door kamranoi
Link to comment
Delen op andere websites

Een emulgator is een stof die zorgt voor de binding tussen twee niet zonder meer verbindbare stoffen die zodoende emulsies en suspensies kunnen vormen.

Emulgatoren behoren tot de oppervlakteactieve stoffen, gewoonlijk met een vetminnend (lipofiel) en een waterminnend (hydrofiel) deel, die zich kunnen nestelen rondom grenslagen tussen waterige en vettige delen of tussen vloeibare en vaste delen. Emulgatoren worden in de levensmiddelentechnologie veel toegepast, bijvoorbeeld om producten vochtig of vettig te houden (o.a. in producten zoals gebak of brood) of om vetoplosbare stoffen met water te kunnen verdunnen.

In de cosmetica worden emulgatoren bijvoorbeeld in crèmes en badolie gebruikt. Een crème bestaat grotendeels uit een emulsie van vet in water of van water in vet, terwijl een badolie vaak een emulgator bevat om de olie deels in het water te verdelen. Zonder emulgator zou de olie op het water blijven drijven.

Een voorbeeld van een emulgator is eigeel dat zorgt voor een goede verbinding tussen vetten en water. Ook lecithine is een goede emulgator, evenals diverse E-nummers in de serie van E400 t/m E499.

Aldus wikipedia.

Een raar stofje dus :D,

Trouwens als IV op e PC komt heb je al een ferme computer ook nodig dan? Maar ik denk dat IV blijft op de Next Generation console :D

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen.

Dat is illegaal lieve schat.. :clown:

Nou én schat :clown: .

Ik denk dat hij nog wel op de PC komt.

omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben.

dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis

zeg maar gerust dat in westerse landen ong, 95% een pc heeft, en misschien 5% ps3 of xbox

dus ze lopen waarschijnlijk miljoenen of miljarden mis zonder pc versie

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen.

Dat is illegaal lieve schat.. :clown:

Nou én schat :clown: .

Ik denk dat hij nog wel op de PC komt.

omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben.

dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis

zeg maar gerust dat in westerse landen ong, 95% een pc heeft, en misschien 5% ps3 of xbox

dus ze lopen waarschijnlijk miljoenen of miljarden mis zonder pc versie

ja maar hoe groot is het percentage van die pc's die de goede specs hebben om gta 4 te kunnen draaien?

En over een ps3 emulator? Kom op zeg, die is er de komende jaren nog niet hoor. Er is nog niet eens een goed werkende ps2 emulator! en die specs daarvan zijn echt vele malen slechter dan moderne pc's, en daar zijn ze al heel lang op bezig. kan je nagaan hoe lang het duurt en wat voor specs je pc moet hebben voor je een ps3 kan emuleren. En ik geloof dat het niet illegaal is, zolang je zelf aan de bios komt, en je de spellen die je ermee speelt zelf hebt..maar dat is verschillend per land ook :puh:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen.

Dat is illegaal lieve schat.. :clown:

Nou én schat :clown: .

Ik denk dat hij nog wel op de PC komt.

omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben.

dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis

zeg maar gerust dat in westerse landen ong, 95% een pc heeft, en misschien 5% ps3 of xbox

dus ze lopen waarschijnlijk miljoenen of miljarden mis zonder pc versie

maar hoeveel van die pc's worden nou echt gebruikt om op te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen.

Dat is illegaal lieve schat.. :clown:

Nou én schat :clown: .

Ik denk dat hij nog wel op de PC komt.

omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben.

dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis

zeg maar gerust dat in westerse landen ong, 95% een pc heeft, en misschien 5% ps3 of xbox

dus ze lopen waarschijnlijk miljoenen of miljarden mis zonder pc versie

maar hoeveel van die pc's worden nou echt gebruikt om op te gamen.

Nog altijd genoeg om de consoles tezamen te verslaan op gebied van verkoop.
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft GTA-Sheep een beetje gelijk in. Maar er zal ook een ps3 emulator uit kunnen komen. Dan zal het wel kunnen.

Dat is illegaal lieve schat.. :clown:

Nou én schat :clown: .

Ik denk dat hij nog wel op de PC komt.

omdat er best wel veel mensen GTA op de PC hebben.

dus als ze dat niet doen lopen ze wel klanten mis

zeg maar gerust dat in westerse landen ong, 95% een pc heeft, en misschien 5% ps3 of xbox

dus ze lopen waarschijnlijk miljoenen of miljarden mis zonder pc versie

maar hoeveel van die pc's worden nou echt gebruikt om op te gamen.

Nog altijd genoeg om de consoles tezamen te verslaan op gebied van verkoop.

Ze lopen ook veel geld mis als geen PS3 of XBOX360 maken. Nu heb je kans dat ze én PS3/XBOX360 kopen (die is immers als eerste) én op de pc (kan je modden). Dus zo hebben ze dubbele winst. Ik kijg ook een PS3, daar zal ik hem zeker voor kopen, maar als de pc versie uit komt en ik heb een goede pc, dan koop ik hem daar ook voor. ;)

Neemt niet weg dat ik nog steeds wel denk dat er ook een voor de PC uitkomt, want zo is het zowat elke GTA geweest: eerst PS en dan pas PC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk haast wel dat hij voor de pc uit MOET komen, veel mensen die dat online GTA toen hebben geprobeerd op de pc en dat helemaal geweldig vonden maar de eerdere GTA's nooit hebben gespeeld, die willen nu misschien wel GTA IV kopen.. en het is dom om het alleen maar voor de PS3 en de XBOX360 te doen.. niet veel mensen hebben zo'n ding, denk meer mensen een pc of een ps2 maarja wie ben ik :puh:

groeten.. !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk haast wel dat hij voor de pc uit MOET komen, veel mensen die dat online GTA toen hebben geprobeerd op de pc en dat helemaal geweldig vonden maar de eerdere GTA's nooit hebben gespeeld, die willen nu misschien wel GTA IV kopen.. en het is dom om het alleen maar voor de PS3 en de XBOX360 te doen.. niet veel mensen hebben zo'n ding, denk meer mensen een pc of een ps2 maarja wie ben ik :puh:

groeten.. !

zon 11 miljoen mensen bij elkaar hebben een 360 of een ps3. (3 miljoen ps3 bezitters, 8 miljoen 360)

Maar hoeveel mensen hebben nou een pc die zulke nieuwe games als gta 4 aan kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk haast wel dat hij voor de pc uit MOET komen, veel mensen die dat online GTA toen hebben geprobeerd op de pc en dat helemaal geweldig vonden maar de eerdere GTA's nooit hebben gespeeld, die willen nu misschien wel GTA IV kopen.. en het is dom om het alleen maar voor de PS3 en de XBOX360 te doen.. niet veel mensen hebben zo'n ding, denk meer mensen een pc of een ps2 maarja wie ben ik :puh:

groeten.. !

zon 11 miljoen mensen bij elkaar hebben een 360 of een ps3. (3 miljoen ps3 bezitters, 8 miljoen 360)

Maar hoeveel mensen hebben nou een pc die zulke nieuwe games als gta 4 aan kan?

hmm jaa.. daar heb je wel gelijk in.. maargoed,, ik hoop iniedergeval wel dat hij uit komt voor de pc (A)

greetz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...