Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

Ik denk haast wel dat hij voor de pc uit MOET komen, veel mensen die dat online GTA toen hebben geprobeerd op de pc en dat helemaal geweldig vonden maar de eerdere GTA's nooit hebben gespeeld, die willen nu misschien wel GTA IV kopen.. en het is dom om het alleen maar voor de PS3 en de XBOX360 te doen.. niet veel mensen hebben zo'n ding, denk meer mensen een pc of een ps2 maarja wie ben ik :puh:

groeten.. !

zon 11 miljoen mensen bij elkaar hebben een 360 of een ps3. (3 miljoen ps3 bezitters, 8 miljoen 360)

Maar hoeveel mensen hebben nou een pc die zulke nieuwe games als gta 4 aan kan?

Genoeg mensen (meer dan de consoles) die dit kunnen bij de PC release.Zoals ik al eerder heb vermeld heeft men het ervoor over om een nieuwe PC te kopen voor Crysis.Voor GTA 4 zal dit niet anders zijn.

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk haast wel dat hij voor de pc uit MOET komen, veel mensen die dat online GTA toen hebben geprobeerd op de pc en dat helemaal geweldig vonden maar de eerdere GTA's nooit hebben gespeeld, die willen nu misschien wel GTA IV kopen.. en het is dom om het alleen maar voor de PS3 en de XBOX360 te doen.. niet veel mensen hebben zo'n ding, denk meer mensen een pc of een ps2 maarja wie ben ik :puh:

groeten.. !

zon 11 miljoen mensen bij elkaar hebben een 360 of een ps3. (3 miljoen ps3 bezitters, 8 miljoen 360)

maar elf miljoen er zijn ruim 6 miljard mensen op de wereld !!!

Delen op andere websites

groeten.. !

maar elf miljoen er zijn ruim 6 miljard mensen op de wereld !!!

ja waarvan een groot deel azië en afrika, waar gta niet zo bekend is..en dan moet je nog degene die een pc kunnen betalen ervan nemen, en dan nog degene die een pc hebben die voor gamen geschikt is, en dan nog degene die gta willen kopen (en nee niet iedereen speelt gta)

Delen op andere websites

Maar als je bijv een spel hebt voor de Xbox 360 en voor de PC en op de PC is dat spel veel beter dan houd dat toch in dat je PC beter is dan de Xbox 360. Dus als dan de Xbox 360 GTA IV aankan kan je PC dan toch ook GTA IV aan. :? of niet :?

Delen op andere websites

Maar als je bijv een spel hebt voor de Xbox 360 en voor de PC en op de PC is dat spel veel beter dan houd dat toch in dat je PC beter is dan de Xbox 360. Dus als dan de Xbox 360 GTA IV aankan kan je PC dan toch ook GTA IV aan. :? of niet :?

Huuum. Het feit is dat je je PC telkens weer kan upgraden, in tegenstelling tot een XBOX 360.

Dus, na verloop van tijd kan je PC beter worden dan een console...

Maar waar je heen wilt met je uitleg weet ik niet.

Delen op andere websites

De PC word niet beter dan de Xbox360 en/of PS3. Hij is al beter.Zo snel gaan de ontwikkelingen.

Wellicht iets te snel naar mijn mening maar zoals ik eerder al had vermeld.De verkoop op de PC is velen malen groter dan de Consolegemeenschap. Zelfs met al het gedownload erbij gerekent.

Delen op andere websites

De PC word niet beter dan de Xbox360 en/of PS3. Hij is al beter.Zo snel gaan de ontwikkelingen.

Wellicht iets te snel naar mijn mening maar zoals ik eerder al had vermeld.De verkoop op de PC is velen malen groter dan de Consolegemeenschap. Zelfs met al het gedownload erbij gerekent.

ja maar de pc's die beter zijn, zijn stukken duurder dan die consoles.

Delen op andere websites

Het klopt dat ze duur zijn..maarre een console wordt aleen gemaakt voor spelle dvd etc. .... denk is aan alle dingen die je kan doen op een computer...laat ik een voor beeld geve....op de X-box kan je niet op GTAforum kome;)

edit: it was mijn honderdste berigt :dans::tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
Delen op andere websites

Het klopt dat ze duur zijn..maarre een console wordt aleen gemaakt voor spelle dvd etc. .... denk is aan alle dingen die je kan doen op een computer...laat ik een voor beeld geve....op de X-box kan je niet op GTAforum kome;)

edit: it was mijn honderdste berigt :dans::tu:

nou..eigenlijk kan ik dat wel :puh: ik geloof alleen dat ik niks kan typen dan.

via media center extender op de 360, en een plugin in mn windows media center edition, kan ik zo het internet op e.d.

Delen op andere websites

Ik wil ook een PC versie vanwege de besturing. Ik vind de vrijheid die je hebt met een muis veeeeel fijner dan de vervelende controlers van consoles. en ook het toetsenbord, waardoor je niet allemaal van die vage knoppencombo's nodig hebt..

Delen op andere websites

Ik wil ook een PC versie vanwege de besturing. Ik vind de vrijheid die je hebt met een muis veeeeel fijner dan de vervelende controlers van consoles. en ook het toetsenbord, waardoor je niet allemaal van die vage knoppencombo's nodig hebt..

met de besturing op de pc is eigenlijk het vrije aimen alleen makkelijker t.o.v. van consoles. (als je aan een controller gewend ben dan) want knoppen combo's heb je eigenlijk niet eens nodig, en gas geven en remmen kan je op de console doseren, wat toch veel handiger is dan vol gas, of hele tijd de pijltjes tappen. En sturen gaat ook handiger met een controller, want dat kan je dan ook veel preciezer eigenlijk.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Delen op andere websites

ik denk wel dat GTA IV op de pc anders verliezen ze veel fans. :D

PS. ik hoop dat hij ook op de ps2 komt maar daarin zie ik weinig kans :duh:

Bewerkt: door fiegel5
Delen op andere websites

ik denk wel dat GTA IV op de pc anders verliezen ze veel fans. :D

PS. ik hoop dat hij ook op de ps2 komt maar daarin zie ik weinig kans :duh:

ja, maar de pc versie gaat nog wel erg lang duren waarschijnlijk.

en ps2 komt hij sowieso niet, niet weinig kans, maar geen kans.

rockstar heeft dit vanaf het begin af aan gezegd, de oude generatie consoles kan dit spel gewoon niet aan.

Delen op andere websites

Ik ben totaal niet gewoon om op een console te gamen... Ik vind de besturing met toetsenbord altijd wel super, veel leuker dan met een controler (mijn mening hé ^_^ ). Maar dat GTA IV op de PC komt, zou ik niet aan twijfelen hoor... Indien GTA IV niet op de PC zou uitkomen, zou dit volgens mij hele grote financiële gevolgen hebben voor R*. Veel minder inkomens.

Ik weet niet precies wat het aandeel is qua verkoop voor bijvoorbeeld GTA San Andreas op de PC tegenover verkochte eenheden op een console. Mischien weet er niemand dit???

Bewerkt: door mad_ce
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...