Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

(...)

met de besturing op de pc is eigenlijk het vrije aimen alleen makkelijker t.o.v. van consoles. (als je aan een controller gewend ben dan) want knoppen combo's heb je eigenlijk niet eens nodig, en gas geven en remmen kan je op de console doseren, wat toch veel handiger is dan vol gas, of hele tijd de pijltjes tappen. En sturen gaat ook handiger met een controller, want dat kan je dan ook veel preciezer eigenlijk.

Knoppencombo's gebruik je wél, namelijk bij het cheaten (A) :puh: Tevens heb je ze bij veel andere games, vooral fighting games, wel echt nodig. Gas doseren is nergens voor nodig, want iedereen rijdt toch altijd zo hard mogelijk, non? En sturen kun je op de PC net zo precies, gewoon tijdig indrukken/loslaten. En dat aimen is op de PC toch echt wel makkelijker, maar dat komt misschien ook doordat ik niet echt FPS's op de console gewend ben. Hoewel het aimen in Metroid Prime 2 op de NGC (zonder de Lock-on) toch best irritant is en blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor mijn PC zelfs een controller.

Ik vind het veel fijner Sturen.

En met moter als je de knop staan op motor licht naar voren buigt gaat hij sneller want hij gaat dan bukken.

Op toetsenbord moet je "omhoog" steeds tappen

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

met de besturing op de pc is eigenlijk het vrije aimen alleen makkelijker t.o.v. van consoles. (als je aan een controller gewend ben dan) want knoppen combo's heb je eigenlijk niet eens nodig, en gas geven en remmen kan je op de console doseren, wat toch veel handiger is dan vol gas, of hele tijd de pijltjes tappen. En sturen gaat ook handiger met een controller, want dat kan je dan ook veel preciezer eigenlijk.

Knoppencombo's gebruik je wél, namelijk bij het cheaten (A) :puh: Tevens heb je ze bij veel andere games, vooral fighting games, wel echt nodig. Gas doseren is nergens voor nodig, want iedereen rijdt toch altijd zo hard mogelijk, non? En sturen kun je op de PC net zo precies, gewoon tijdig indrukken/loslaten. En dat aimen is op de PC toch echt wel makkelijker, maar dat komt misschien ook doordat ik niet echt FPS's op de console gewend ben. Hoewel het aimen in Metroid Prime 2 op de NGC (zonder de Lock-on) toch best irritant is en blijft.

ja oke maar ik cheat niet :puh: en juist dat je steeds op de knoppen moet hameren om te sturen en om zoals Da Phoenix zegt om voorover te buigen op je motor, of om een helicopter te besturen. Dat is toch handiger op een console met een controller :puh:

het vrije aimen kan je sneller en preciezer doen op de pc, dat klopt. hoewel sommige fps op de consoles toch wel zo goed zijn aangepast dat je makkelijk kan aimen met je stick. het is een kwestie van smaak..en wennen aan de besturing :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach sommigen vinden de handelingen op de controllers (console) velen malen makkelijker dan een log toetsenbord.

Ik vind persoonlijk de toetsenbord en muis boven een console controller uitsteken.

Misschien gewend? Ik denk het wel want een beetje oefening en je hebt het zo onder de knie.

Feit is dat ik op de PC versie wacht en ik er vrijwel met 100% zekerheid kan zeggen dat die komt.

Of ie nu in de zomer van 2008 komt met het uitstel van de console versies heb ik mn twijfels over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach sommigen vinden de handelingen op de controllers (console) velen malen makkelijker dan een log toetsenbord.

Ik vind persoonlijk de toetsenbord en muis boven een console controller uitsteken.

Misschien gewend? Ik denk het wel want een beetje oefening en je hebt het zo onder de knie.

Feit is dat ik op de PC versie wacht en ik er vrijwel met 100% zekerheid kan zeggen dat die komt.

Of ie nu in de zomer van 2008 komt met het uitstel van de console versies heb ik mn twijfels over.

100 procent zeker weet niemand het natuurlijk..rockstar waarschijnlijk zelf niet eens zeker :puh: take two zit nu een beetje in de problemen door verliezen e.d. maar dat kan eigenlijk zowel een reden voor als tegen een pc versie zijn.

ik weet niet of hij deze keer een half jaar console exclusief moet blijven..maar die tijd zullen ze ook sowieso wel hard nodig hebben voor het porten naar de pc. zomer 2008..daar zou ik zeker niet op rekenen nee, als hij er komt word het waarschijnlijk laat in 2008 of begin 2009 oid.

de eerste downloadbare content pack voor de 360 zou begin 2008 komen, en nu komt pas het spel rond die tijd. misschien releasen ze wel helemaal nog geen evt pc versie voor dat beide content packs zijn verschenen. en die stonden gepland om begin 2008 en eind 2008 uit te komen. maar het word gewoon afwachten..heel lang afwachten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach sommigen vinden de handelingen op de controllers (console) velen malen makkelijker dan een log toetsenbord.

Ik vind persoonlijk de toetsenbord en muis boven een console controller uitsteken.

Misschien gewend? Ik denk het wel want een beetje oefening en je hebt het zo onder de knie.

Feit is dat ik op de PC versie wacht en ik er vrijwel met 100% zekerheid kan zeggen dat die komt.

Of ie nu in de zomer van 2008 komt met het uitstel van de console versies heb ik mn twijfels over.

maar het word gewoon afwachten..heel lang afwachten :puh:

TE lang wachten. :(

ach tot die tijd heeft men dit lijstje

- BioShock

- Medal of Honor: Airborne

- Enemy Territory: Quake Wars

- FIFA 08

- Pro Evolution Soccer 2008

- Juiced 2: Hot Import Nights

- Half-Life 2: Episode 2

- Age of Conan: Hyborian Adventures

- Need for Speed ProStreet

- Mercenaries 2: World in Flames

- Crysis

- Call of Duty 4: Modern Warfare

- Unreal Tournament III

- Brothers In Arms Hell's Highway

- Empire Earth III

- Gears of War

- Kane & Lynch: Dead Men

- Haze

- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

- Turning Point: Fall of Liberty

- Battlefield: Bad Company

- S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Daar houd menig PC gamer zich wel zoet mee.

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ach sommigen vinden de handelingen op de controllers (console) velen malen makkelijker dan een log toetsenbord.

Ik vind persoonlijk de toetsenbord en muis boven een console controller uitsteken.

Misschien gewend? Ik denk het wel want een beetje oefening en je hebt het zo onder de knie.

Feit is dat ik op de PC versie wacht en ik er vrijwel met 100% zekerheid kan zeggen dat die komt.

Of ie nu in de zomer van 2008 komt met het uitstel van de console versies heb ik mn twijfels over.

maar het word gewoon afwachten..heel lang afwachten :puh:

TE lang wachten. :(

ach tot die tijd heeft men dit lijstje

- BioShock

- Medal of Honor: Airborne

- Enemy Territory: Quake Wars

- FIFA 08

- Pro Evolution Soccer 2008

- Juiced 2: Hot Import Nights

- Half-Life 2: Episode 2

- Age of Conan: Hyborian Adventures

- Need for Speed ProStreet

- Mercenaries 2: World in Flames

- Crysis

- Call of Duty 4: Modern Warfare

- Unreal Tournament III

- Brothers In Arms Hell's Highway

- Empire Earth III

- Gears of War

- Kane & Lynch: Dead Men

- Haze

- Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

- Turning Point: Fall of Liberty

- Battlefield: Bad Company

- S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Daar houd menig PC gamer zich wel zoet mee.

pc gamer niet alleen..de meeste spellen komen op de console ook uit. En Haze komt volgens mij nog niet eens op de pc :puh:

juiced 2 heb ik btw de demo van gespeeld van xbox live market place..echt bagger. doe mij maar need for street :puh:

maar inderdaad tot die tijd komen er genoeg spellen uit om ons bezig te houden..alleen jammer genoeg is gta 4 een uniek spel, en als je zin hebt in gta 4, is er niet echt een goed alternatief (zeker niet next-gen..en nee saints row is niet echt een alternatief voor gta :puh: redelijk bagger spel) om je mee bezig te houden.

poeh ik vind het wachten al erg en ik kan hem al eerder dan pc gamers spelen..en weet sowieso 100 procent zeker dat ie uit komt :puh: arme pc gamers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je heel erg aan als je de PS-3 of X-box 360 niet hebt om gewoon scarface en the godfather te spele...at zijn

ook wel toffe games...en dan als GTA IV op de PC komt wat nu eigelijk nog steeds niet bevestigt is om an GTA IV the big game te spele

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je heel erg aan als je de PS-3 of X-box 360 niet hebt om gewoon scarface en the godfather te spele...at zijn

ook wel toffe games...en dan als GTA IV op de PC komt wat nu eigelijk nog steeds niet bevestigt is om an GTA IV the big game te spele

Ohja, leuk als je de godfather al heb uitgespeeld en scarface je niet de moeite waard lijkt om te downloaden/kopen :duh: Nja ik hoef ook niet de hele tijd dat soort spellen te spelen, maar nu zijn er niet meer echt zo'n toffe games uit, nog ff wachten dus.. tot assassins creed en cod 4 ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk ^_^

Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen.

reken er maar niet op de hij op de pc uitkomt want veel mensen hebbe een ps2,ps3 of xbox 360 ik denk dat hij dan eerder op de ps2 uitkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je bijv een spel hebt voor de Xbox 360 en voor de PC en op de PC is dat spel veel beter dan houd dat toch in dat je PC beter is dan de Xbox 360. Dus als dan de Xbox 360 GTA IV aankan kan je PC dan toch ook GTA IV aan. :? of niet :?

Huuum. Het feit is dat je je PC telkens weer kan upgraden, in tegenstelling tot een XBOX 360.

Dus, na verloop van tijd kan je PC beter worden dan een console...

Maar waar je heen wilt met je uitleg weet ik niet.

Ik wil nergens heen maar ik wist eigenlijk niet of dat klopte ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...