Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk ^_^

Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen.

reken er maar niet op de hij op de pc uitkomt want veel mensen hebbe een ps2,ps3 of xbox 360 ik denk dat hij dan eerder op de ps2 uitkomt

Of juist niet zodat meer mensen een ps3 gaan kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk ^_^

Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen.

reken er maar niet op de hij op de pc uitkomt want veel mensen hebbe een ps2,ps3 of xbox 360 ik denk dat hij dan eerder op de ps2 uitkomt

Of juist niet zodat meer mensen een ps3 gaan kopen..

Ik denk het niet want...mij lijkt het niet verstandig om een console te kope voor 1 spel

Maar er zijn ook mense die er anders over denke

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk ^_^

Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen.

reken er maar niet op de hij op de pc uitkomt want veel mensen hebbe een ps2,ps3 of xbox 360 ik denk dat hij dan eerder op de ps2 uitkomt

Of juist niet zodat meer mensen een ps3 gaan kopen..

Ik denk het niet want...mij lijkt het niet verstandig om een console te kope voor 1 spel

Maar er zijn ook mense die er anders over denke

Iemand zei in een ander topic (kweet niet meer wie en welke het was) dat ze next-gen games niet gaan uitbrengen voor een ouwe console, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft, en met een pc maakt het niks uit of de game next-gen is of niet, een pc blijft bij de tijd, misschien dat ze daarom de pc niet willen laten vallen. (want ze blijven dan met iedere next-gen game op de pc goed verkopen maar op de console niet altijd want niet iedereen heeft zin om iedere keer een next-gen console te gaan kopen..)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitkomt op de PC, R* wil al die extra pegels niet laten liggen natuurlijk ^_^

Offtopic: erg weinig Emulators werken, bij mij is de laatste echt goed werkende die voor de Gameboy advance, en het is erg lastig voor andere consoles om aan de games die werken op de emulator te komen.

reken er maar niet op de hij op de pc uitkomt want veel mensen hebbe een ps2,ps3 of xbox 360 ik denk dat hij dan eerder op de ps2 uitkomt

Of juist niet zodat meer mensen een ps3 gaan kopen..

Ik denk het niet want...mij lijkt het niet verstandig om een console te kope voor 1 spel

Maar er zijn ook mense die er anders over denke

Iemand zei in een ander topic (kweet niet meer wie en welke het was) dat ze next-gen games niet gaan uitbrengen voor een ouwe console, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft, en met een pc maakt het niks uit of de game next-gen is of niet, een pc blijft bij de tijd, misschien dat ze daarom de pc niet willen laten vallen. (want ze blijven dan met iedere next-gen game op de pc goed verkopen maar op de console niet altijd want niet iedereen heeft zin om iedere keer een next-gen console te gaan kopen..)

gta 4 op de ps2 en xbox 1 komt gewoon sowieso niet. Dit heeft rockstar al lang geleden gezegd voor de eerste beelden uit waren. Ze zeiden dat het een next-gen game is, en dat wanneer je het spel ziet je wel begrijpt waarom het alleen op next-gen consoles uit komt.

En elke keer een next-gen console kopen? :puh: ja want die komen om de haverklap uit natuurlijk. er zijn op de ps2 3 grote/nieuwe gta's uitgekomen en dan nog 2 stories..dus dat valt wel mee hoor. en om de games op je pc te kunnen spelen moet je die dus blijven updaten (daar zijn de developers dan ook eigenlijk afhankelijk van), op je console niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat wil niks zeggen, die stories waren gewoon raar, een soort exclusives zeg maar, ik denk wel dat gta iv op de pc komt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook wel dat die op PC zal uitkomen, die stories zijn nou ook niet echt intressante spellen,

aangezien er niks in is veranderd op een paar kleine dingen na vergeleken met GTA 3 en Vice city,

Dus waarom zouden ze die dan ook nog is voor de PC gaan maken, GTA 4 zal waarschijnlijk gewoon op de PC komen,

en mocht het niet zo zijn dan raad ik de PS3 aan, en hij word al goedkoper,

Nu nog maar € 550,00 met 2 games en 2 controllers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Argument van niks.

Dat die 2 story's niet op de PC uitkwamen is waarschijnlijk geweest omdat het niet goed liep op de consoles met de verkoop omdat er niet veel nieuws was te melden.

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker. Alleen met het verschuiven vrees ik dat het geen 2e kwartaal 2008 word zoals bij de next gen maar ergens in het 3e of 4e kwartaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker.

Hoezo denk je dat het vrijwel zeker is??

Ga maar eens na wat de verkoop cijfers van zowel GTA 3,Vice City en SA waren op de PC.

Daar kan je niet omheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker.

Hoezo denk je dat het vrijwel zeker is??

Ga maar eens na wat de verkoop cijfers van zowel GTA 3,Vice City en SA waren op de PC.

Daar kan je niet omheen.

nou vertel die cijfers hier is dan, vergeleken met de consoles? als je die hebt.

en gta 4 doelgroep is niet hetzelfde als de vorige gta serie doelgroep. er zijn veeeeel meer mensen die een pc hebben die gta 3 tm sa aan kan dan mensen die een pc hebben die nextgen games aan kunnen als gta 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker.

Hoezo denk je dat het vrijwel zeker is??

Ga maar eens na wat de verkoop cijfers van zowel GTA 3,Vice City en SA waren op de PC.

Daar kan je niet omheen.

nou vertel die cijfers hier is dan, vergeleken met de consoles? als je die hebt.

en gta 4 doelgroep is niet hetzelfde als de vorige gta serie doelgroep. er zijn veeeeel meer mensen die een pc hebben die gta 3 tm sa aan kan dan mensen die een pc hebben die nextgen games aan kunnen als gta 4.

Jezus Christus hoevaak moet ik het nog zeggen.

Kijk ik heb eerder al vermeld dat er mensen zijn die voor een game zoals Crysis een compleet nieuwe PC willen kopen.Waarom zou het anders moeten zijn met GTA 4? Nou? En over die cijfers ben ik kort. Als jij PC bladen leest kom je wel eens wat tegen. Wellicht staat het ook op internet maar dat moet je zelf maar zoeken.

Daarbij dat gelul van al die fanboys die ineens hun GTA 4 als een exclusive willen om zo trots het gamewereldje te laten zien wat voor parels hun consoles krijgen. Word er onderhand een beetje moe van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker.

Hoezo denk je dat het vrijwel zeker is??

Ga maar eens na wat de verkoop cijfers van zowel GTA 3,Vice City en SA waren op de PC.

Daar kan je niet omheen.

nou vertel die cijfers hier is dan, vergeleken met de consoles? als je die hebt.

en gta 4 doelgroep is niet hetzelfde als de vorige gta serie doelgroep. er zijn veeeeel meer mensen die een pc hebben die gta 3 tm sa aan kan dan mensen die een pc hebben die nextgen games aan kunnen als gta 4.

Jezus Christus hoevaak moet ik het nog zeggen.

Kijk ik heb eerder al vermeld dat er mensen zijn die voor een game zoals Crysis een compleet nieuwe PC willen kopen.Waarom zou het anders moeten zijn met GTA 4? Nou? En over die cijfers ben ik kort. Als jij PC bladen leest kom je wel eens wat tegen. Wellicht staat het ook op internet maar dat moet je zelf maar zoeken.

Daarbij dat gelul van al die fanboys die ineens hun GTA 4 als een exclusive willen om zo trots het gamewereldje te laten zien wat voor parels hun consoles krijgen. Word er onderhand een beetje moe van.

naar mijn weten komt GTA IV niet op de PC...maar als we hier nou niet de hel tyd over discusseren en wachten tot dat GTA IV uitkomt dan zien we vanzelf wel weer verder...ik ben ook benieuwd of R* heel wat gaat uitgeven voor die PC-uitvoering...voor de X-box 360 en de PS-3 is wel duur genoeg

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTA IV op de PC komt

de 2 storys zijn ook niet op de PC gekome...duss

Dat GTA 4 op de PC komt is vrijwel zeker.

Hoezo denk je dat het vrijwel zeker is??

Ga maar eens na wat de verkoop cijfers van zowel GTA 3,Vice City en SA waren op de PC.

Daar kan je niet omheen.

nou vertel die cijfers hier is dan, vergeleken met de consoles? als je die hebt.

en gta 4 doelgroep is niet hetzelfde als de vorige gta serie doelgroep. er zijn veeeeel meer mensen die een pc hebben die gta 3 tm sa aan kan dan mensen die een pc hebben die nextgen games aan kunnen als gta 4.

Jezus Christus hoevaak moet ik het nog zeggen.

Kijk ik heb eerder al vermeld dat er mensen zijn die voor een game zoals Crysis een compleet nieuwe PC willen kopen.Waarom zou het anders moeten zijn met GTA 4? Nou? En over die cijfers ben ik kort. Als jij PC bladen leest kom je wel eens wat tegen. Wellicht staat het ook op internet maar dat moet je zelf maar zoeken.

Daarbij dat gelul van al die fanboys die ineens hun GTA 4 als een exclusive willen om zo trots het gamewereldje te laten zien wat voor parels hun consoles krijgen. Word er onderhand een beetje moe van.

naar mijn weten komt GTA IV niet op de PC...maar als we hier nou niet de hel tyd over discusseren en wachten tot dat GTA IV uitkomt dan zien we vanzelf wel weer verder...ik ben ook benieuwd of R* heel wat gaat uitgeven voor die PC-uitvoering...voor de X-box 360 en de PS-3 is wel duur genoeg

Nee niemand weet het, want als hij er komt word dat pas aangekondigd na de console release zoals altijd.

@ Shorty_D: doe is rustig, ik vroeg alleen om de cijfers, want wij moesten die maar na gaan terwijl die dus niet zo even te vinden zijn. En het blijft een andere doelgroep, want lang niet iedereen wil een compleet nieuwe pc aanschaffen (of kan dat zich veroorloven) voor een spel. Ik weet dat die mensen er zijn, maar het maakt toch echt de doelgroep kleiner, daar kan je niet omheen. Ik zeg niet dat gta 4 niet voor de pc komt, wat kan mij dat boeien mijn pc kan dat niet aan en ik heb een 360. Ik zeg alleen dat je niet zeker kan weten of er een pc versie komt, mede door de veranderingen van de afgelopen tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...