Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

@2-fast: waarom hoop je dat om de multiplayer? de ps3 en 360 versie zal hoogstwaarschijnlijk ook niet tegen elkaar online kunnen. Dus het is niet zo dat als hij op de pc komt dat ze dan ook tegen de consoles kunnen spelen online. Zou ook niet zo eerlijk zijn vanwege de controls e.d.

ik vind dat de controls op de PS en X-box veel beter zijn als je ze gewend bent

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

@2-fast: waarom hoop je dat om de multiplayer? de ps3 en 360 versie zal hoogstwaarschijnlijk ook niet tegen elkaar online kunnen. Dus het is niet zo dat als hij op de pc komt dat ze dan ook tegen de consoles kunnen spelen online. Zou ook niet zo eerlijk zijn vanwege de controls e.d.

ik vind dat de controls op de PS en X-box veel beter zijn als je ze gewend bent

ja ik vind het zo en zo fijner om een spel op de console dan op de PC te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

@2-fast: waarom hoop je dat om de multiplayer? de ps3 en 360 versie zal hoogstwaarschijnlijk ook niet tegen elkaar online kunnen. Dus het is niet zo dat als hij op de pc komt dat ze dan ook tegen de consoles kunnen spelen online. Zou ook niet zo eerlijk zijn vanwege de controls e.d.

ik vind dat de controls op de PS en X-box veel beter zijn als je ze gewend bent

ja ik vind het zo en zo fijner om een spel op de console dan op de PC te spelen

rockstar ook blijkbaar :puh: keek laatst achter op het hoesje van gta vice city voor de pc..staat er bij recommended requirements: controller with blablabla zoeentje die op die van de ps2 lijkt :puh: veeeel makkelijker voor gas geven en sturen en je character bewegen..alleen niet voor vrij aimen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ok, even harde bewijzen dat GTA IV wel degelijk op pc's kan, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.

Ten eerste kijken we naar de hardware van de Xbox360:

Xbox 360

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: Ati kaart met een snelheid van 500 Mhz

Playstation 3

Processor: 3,2 Ghz verdeeld onder 8 cells (in tegenstelling tot 8×3,2 Ghz wat sommigen denken :N

Grafische kaart: nVidia RSX met een snelheid van 550 Mhz

Pc - gelijke hardware

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: nVidia 7950 GT

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronnen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Playstation_3

http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan als we het over de grootte van GTA IV hebben, dan kom ik met het antwoord: De Xbox 360 heeft ook alleenmaar een DVD lezer en ik kan me niet voorstellen dat je op de Xbox 360 steeds schijfjes gaat verwisselen. Zoiezo is Liberty City aka New York een stukje kleiner dan GTA San Andreas. Uiteraard wordt deze ruimte door shaderinformatie vervangen, maar dit is niet zo groot.

Kortom, ik zou me maar geen zorgen maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, even harde bewijzen dat GTA IV wel degelijk op pc's kan, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.

Ten eerste kijken we naar de hardware van de Xbox360:

Xbox 360

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: Ati kaart met een snelheid van 500 Mhz

Playstation 3

Processor: 3,2 Ghz verdeeld onder 8 cells (in tegenstelling tot 8×3,2 Ghz wat sommigen denken :N

Grafische kaart: nVidia RSX met een snelheid van 550 Mhz

Pc - gelijke hardware

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: nVidia 7950 GT

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronnen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Playstation_3

http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan als we het over de grootte van GTA IV hebben, dan kom ik met het antwoord: De Xbox 360 heeft ook alleenmaar een DVD lezer en ik kan me niet voorstellen dat je op de Xbox 360 steeds schijfjes gaat verwisselen. Zoiezo is Liberty City aka New York een stukje kleiner dan GTA San Andreas. Uiteraard wordt deze ruimte door shaderinformatie vervangen, maar dit is niet zo groot.

Kortom, ik zou me maar geen zorgen maken :tu:

niemand heeft geloof ik hier gezegd dat hij niet op een pc zou KUNNEN..want dat is onzin, de hardware moet toch bestaan als ze het ook in consoles hebben gedouwt. Maar je hebt wel een nieuwere pc ervoor nodig en een goede grafische kaart, wat betekent dat veel mensen moeten upgraden ervoor. En de 360 heeft geloof ik 3 cores @ 3.2 ghz oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou een console veel minder nodig hebben? Het is toch eigenlijk ook gewoon een pc? :?

de console is maar voor 1 ding gemaakt spellen afspelen computer niet die heeft veel meer taken ! en heeft dus meer nodig ;)

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, even harde bewijzen dat GTA IV wel degelijk op pc's kan, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.

Ten eerste kijken we naar de hardware van de Xbox360:

Xbox 360

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: Ati kaart met een snelheid van 500 Mhz

Playstation 3

Processor: 3,2 Ghz verdeeld onder 8 cells (in tegenstelling tot 8×3,2 Ghz wat sommigen denken :N

Grafische kaart: nVidia RSX met een snelheid van 550 Mhz

Pc - gelijke hardware

Processor: 3,2 Ghz

Grafische kaart: nVidia 7950 GT

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronnen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Playstation_3

http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan als we het over de grootte van GTA IV hebben, dan kom ik met het antwoord: De Xbox 360 heeft ook alleenmaar een DVD lezer en ik kan me niet voorstellen dat je op de Xbox 360 steeds schijfjes gaat verwisselen. Zoiezo is Liberty City aka New York een stukje kleiner dan GTA San Andreas. Uiteraard wordt deze ruimte door shaderinformatie vervangen, maar dit is niet zo groot.

Kortom, ik zou me maar geen zorgen maken :tu:

Niemand heeft denk ik ooit gezegt dat GTA IV niet de pc kan maar op dit moment zal GTA IV op een bovegemiddelde pc er minder goed uitzien als op de ps3/360.

Misschien is een gemiddelde pc tegen de tijd dat GTA 4 op de pc verschijnt (als die komt niet voor eind 2008) wel dezelfde graphics als consoles maar nu echt niet.

Ook hebben de ps3 en 360 niet een core op 3.2 gHz. De 360 heeft 3 cores op 3,2 gHz en de ps3 zelfs 8 cores op 3,2 gHz (waarvan 7 in gebruik en 1 als reserve). Je kan dus wel zeggen dat de ps3 eigelijk 8 processors heeft en niet eentje die in 8 is verdeeld.

Waarom zou een console veel minder nodig hebben? Het is toch eigenlijk ook gewoon een pc? :?

Als een ontwikkelaar voor ps2 ontwikkeld kan diegene precies zorgen dat het maximum uit alle hardware wordt gehaald, omdat iedereen dezelfde hardware heeft. Bij een pc heeft iedereen andere hardware en kan je programmeren dat het spel er altijd alles uithaald. Ook hoeft een console geen uitgebruid besturingsprogramma zoals windows op de achtergrond laten draaien.

De ps2 heeft 300 mHz, 32 mb werkgeheugen en 4 mb videokaartgeheugen. Kan jij je voorstellen een pc met dezelfde hardware die San Andreas draait?

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even een vraagje: Is het mogelijk om spellen voor de Xbox 360 en de PS3 Te modden? Want een tijd terug heb ik gelezen op een site (ik weet niet of het waar is, ik weet ook niet meer waar) dat R* belooft heeft GTA IV te maken zodat het makkelijk te modden is. Dus als je spellen alleen op de PC kunt modden komt GTA IV wel degelijk op de PC! (als die informatie van die site klopt natuurlijk)

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

volgens R* zal GTA IV alleen op de ps3 en xbox360 dat zijn nou harde bewijzen en stop nou maar met je harde bewijzen dat ie op de PC komt want dat is is bijna uitgesteld dan zou die op de PC komen terwijl er al een nieuwe reeks is van GTA en dat het dus nutteloos is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

volgens R* zal GTA IV alleen op de ps3 en xbox360 dat zijn nou harde bewijzen en stop nou maar met je harde bewijzen dat ie op de PC komt want dat is is bijna uitgesteld dan zou die op de PC komen terwijl er al een nieuwe reeks is van GTA en dat het dus nutteloos is :Y

Is het dan bevestigd dat ie niet op de pc komt..? Jij WILT gewoon geloven dat ie niet op de pc komt, omdat je dan lekker op je consoletje gaa zitten spelen waar je heel trots op bent terwijl de pc'ers het niet kunnen!

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

volgens R* zal GTA IV alleen op de ps3 en xbox360 dat zijn nou harde bewijzen en stop nou maar met je harde bewijzen dat ie op de PC komt want dat is is bijna uitgesteld dan zou die op de PC komen terwijl er al een nieuwe reeks is van GTA en dat het dus nutteloos is :Y

nee, want als je zo beredeneert zou gta 3, vc en sa ook niet op de pc zijn uitgekomen. die werden eerst ook als ps2 exclusieve titel aangekondigt, en na de release van de ps2 versie werd de pc en xbox versie aangekondigt die een half jaar later kwamen. en rockstar kan eerst de console versie naar de pc porten en dan een heel nieuw spel pas maken..of tegelijkertijd, want porten kost veel minder tijd en daar kunnen ze een kleiner team op zetten net als de psp gta's bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...