Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

rockstar is inderdaad een beetje raar met exlusives uitroepen net als dat de gta stories die eerst alleen op de psp uitkwamen. toen gta vice city stories exclusief voor de psp uitgebracht was zat ik eigenlijk al op de psp versie te wachten uit ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens R* zal GTA IV alleen op de ps3 en xbox360 dat zijn nou harde bewijzen en stop nou maar met je harde bewijzen dat ie op de PC komt want dat is is bijna uitgesteld dan zou die op de PC komen terwijl er al een nieuwe reeks is van GTA en dat het dus nutteloos is :Y

nee, want als je zo beredeneert zou gta 3, vc en sa ook niet op de pc zijn uitgekomen. die werden eerst ook als ps2 exclusieve titel aangekondigt, en na de release van de ps2 versie werd de pc en xbox versie aangekondigt die een half jaar later kwamen. en rockstar kan eerst de console versie naar de pc porten en dan een heel nieuw spel pas maken..of tegelijkertijd, want porten kost veel minder tijd en daar kunnen ze een kleiner team op zetten net als de psp gta's bijv.

als jullie het zo stellen :puh: maar ik geloof niet dat ie eigelijk op de PC komt maar ik kan het wel mis hebben maarja we zullen zien he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als ze het alleen op de Xbox :kots: en ps3 zetten gaan ze niet erg goed verkopen...

de meesten spelen op de ps2 of op de computer...

dus ik denk dat het wel op de PC komt en anders later wel want zoals ik al zei: anders verkopen ze niet goed :).

Grtz

Dark_Zemy

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

als ze het alleen op de Xbox :kots: en ps3 zetten gaan ze niet erg goed verkopen...

de meesten spelen op de ps2 of op de computer...

dus ik denk dat het wel op de PC komt en anders later wel want zoals ik al zei: anders verkopen ze niet goed :).

Grtz

Dark_Zemy

De best berkochte versie van San Andreas was dacht ik verruit de ps2 vesie en niet de pc versie.

Per verkochte ps versie maakt rockstar dacht ik ook nog meer winst dan per verkochte pc versie (omdat sony hen daarvoor betaald) maar hier kan ik ook ongelijk in hebben.

En over dat enorm veel mensen nu een ps2 hebben en geen 360/ps3, dat komt vanzelf wel. Als grote games zoals halo, gta, metal gear solid enz alleen nog maar op next gen verschijnen zal langzaam meer mensen een next gen aanschaffen.

Ohja nog een groot nadeel van de pc versie, bij pc games is er veel meer illegaal aankomen van het spel dan op de consoles (zeker omdat het op ps3 nog niet eens mogelijk is). Je kan wel zeggen ik ken meer mensen die de pc versie hebben dan de ps2 versie (ik ken er meer met ps2 versie) maar hebben ze allemaal wel de legale versie?

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

als ze het alleen op de Xbox :kots: en ps3 zetten gaan ze niet erg goed verkopen...

de meesten spelen op de ps2 of op de computer...

dus ik denk dat het wel op de PC komt en anders later wel want zoals ik al zei: anders verkopen ze niet goed :).

Grtz

Dark_Zemy

De best berkochte versie van San Andreas was dacht ik verruit de ps2 vesie en niet de pc versie.

Per verkochte pc versie maakt rockstar dacht ik ook nog meer winst dan per verkochte pc versie (omdat sony hen daarvoor betaald) maar hier kan ik ook ongelijk in hebben.

En over dat enorm beel mensen nu een ps2 hebben en geen 360/ps3, dat komt vanzelf wel. Als grote games zoals halo, gta, metal gear solid enz alleen nog maar op next gen verschijnen zal langzaam meer mensen een next gen aanschaffen.

Ohja nog een groot nadeel van de pc versie, bij pc games is er veel meer illegaal aankomen van het spel dan op de consoles (zeker omdat het op ps3 nog niet eens mogelijk is). Je kan wel zeggen ik ken meer mensen die de pc versie hebben dan de ps2 versie (ik ken er meer met ps2 versie) maar hebben ze allemaal wel de legale versie?

volgens mij bedoel je Per verkochte playstation versie maakt rockstar dacht ik ook nog meer winst dan per verkochte pc versie (omdat sony hen daarvoor betaald) maar hier kan ik ook ongelijk in hebben. hoe een letter toch zoon wereld van verschil maakt in de afkorting he? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon dat hij ook voor de PC moet komen, anders zal ik hem dus nooit spelen. GTA heeft kut besturing op de PS en Xbox vind ik, het is allemaal veel makkelijker met muis en keyboard dan een zo'n kutcontroller. Bovendien waren de graphics van alle voorgaande GTA's op Xbox en PS2 zwaar kut vergeleken met de PC versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon dat hij ook voor de PC moet komen, anders zal ik hem dus nooit spelen. GTA heeft kut besturing op de PS en Xbox vind ik, het is allemaal veel makkelijker met muis en keyboard dan een zo'n kutcontroller. Bovendien waren de graphics van alle voorgaande GTA's op Xbox en PS2 zwaar kut vergeleken met de PC versies.

als je het nog niet wist je kan een usb muis en keyboard op een ps3 instaleren/aansluiten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geboren voor de PC-versie!

Ik ben speciaal voor de PC-versie!

Ik heb talent voor de PC-versie!

Mijn natuurtalent accepteerd geen console-versies!

Mijn lichaam wil alleen PC-versie!

Daar ben ik erom geboren!^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geboren voor de PC-versie!

Ik ben speciaal voor de PC-versie!

Ik heb talent voor de PC-versie!

Mijn natuurtalent accepteerd geen console-versies!

Mijn lichaam wil alleen PC-versie!

Daar ben ik erom geboren!^^

Wahaha ja hij MOET gewoon op de pc komen :D Persoonlijk vind gta op consoles niks, maarja ieder zijn mening he! Ik gun het de consolespelers zeker ook!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geboren voor de PC-versie!

Ik ben speciaal voor de PC-versie!

Ik heb talent voor de PC-versie!

Mijn natuurtalent accepteerd geen console-versies!

Mijn lichaam wil alleen PC-versie!

Daar ben ik erom geboren!^^

Wahaha ja hij MOET gewoon op de pc komen :D Persoonlijk vind gta op consoles niks, maarja ieder zijn mening he! Ik gun het de consolespelers zeker ook!

wij console mensen begrijpen echt niet wat jullie nou zo prettig vinden aan een toetsenbord en de muis is prima te vervangen maarja dat moeten jullie weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geboren voor de PC-versie!

Ik ben speciaal voor de PC-versie!

Ik heb talent voor de PC-versie!

Mijn natuurtalent accepteerd geen console-versies!

Mijn lichaam wil alleen PC-versie!

Daar ben ik erom geboren!^^

Wahaha ja hij MOET gewoon op de pc komen :D Persoonlijk vind gta op consoles niks, maarja ieder zijn mening he! Ik gun het de consolespelers zeker ook!

wij console mensen begrijpen echt niet wat jullie nou zo prettig vinden aan een toetsenbord en de muis is prima te vervangen maarja dat moeten jullie weten.

Insgelijks :D

Link to comment
Delen op andere websites

Met keyboard en muis is alles gewoon veel handiger. Bijv. In SA, je beweegd met de keyboard en beweegd de camera met de muis. Zo kan je tijdens een race bijv. zien hoe je een bocht het beste kan nemen. Op de console moet je die camera bewegen met een joystick en dat is gewoon kut.

En zo zijn er nog wel meer dingen. Maarja het is denk ik net wat je gewend bent en wat je het lekkerst vind. Ik kan GTA op de console echt niet spelen, dan kan ik de beginmissies nog geen eens halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met keyboard en muis is alles gewoon veel handiger. Bijv. In SA, je beweegd met de keyboard en beweegd de camera met de muis. Zo kan je tijdens een race bijv. zien hoe je een bocht het beste kan nemen. Op de console moet je die camera bewegen met een joystick en dat is gewoon kut.

En zo zijn er nog wel meer dingen. Maarja het is denk ik net wat je gewend bent en wat je het lekkerst vind. Ik kan GTA op de console echt niet spelen, dan kan ik de beginmissies nog geen eens halen.

Als je met de controller over weg kan kan je makkelijk die camera draaien hoor. Zeker met de xbox controller, want dan geef je gas met de triggers, en niet met een knopje naast de camera stick. Met de controller heb je ook nog is het voordeel dat je je gas kan doseren, je zelf kan bepalen hoe scherp je stuurt (Zonder steeds op de pijltjes te hoeven tikken :puh: ) en op motoren en in helicopters makkelijk en precies vooruit leunen.

Het enige voordeel wat ik van de pc besturing kan bedenken is het vrij aimen. Maar voor consoles is 99,99 procent van het spel toch auto-aimen :puh:

Ik zelf speel op t moment ook af en toe gta san andreas, op de pc, en het is natuurlijk wel allemaal te doen, maar aan die puntjes erger ik me soms wel :puh: Het is natuurlijk wel veeeeeeeeeeel mooier op de PC :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...