Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

natuurlijk komt gta IV op de pc, ik bedoel het wordt grotendeels geprogrammeerd op de pc danwel een superhyper moderne rekenapparaat, (zeg maar professionele systemen voor het maken van al die graphics). De kunst is om het over te schrijven naar Xbox 360 of ps3 begrijpelijke taal.

De pc versie van GtAIV is volgens mij dan ook allang klaar of altans zo goed als, want er wordt gesproken over een multiplayer optie binnen het spel en waar is multiplayer groot mee geworden ,,.. precies op de pc!!!!

Het word dus echt een stad waar je kunt dealen en minigames kunt doen en samen gang kunt gaan starten om zo nog meer doekoe te vergaren.

Het wordt iets waar san andreas bij verbleekt qua graphics en gameplay..

vereiste is wel een snelle pc met minimaal een 7900 nvidia of een x1950 radeon en een dual core cpu zal ook niet overbodig zijn- ikverwacht dat het spel zeker gebruik zal maken van dual core.

Dus als je een beetje een oude pc hebt van zegge 2 jaar oud zul je toch aan upgrade opties moeten denk voor je oude beestje om nog een beetje wat fps uit de game te halen dit i.v.m. environment graphics zoals regen, wind(bladeren in de herfts want ja er zijn tekenen te vinden van jaargetijden zoals winter e.d.) kun je fijn driften door de sneeuw maar dit terzijde.

Dus komt er multiplayer voor gta 4 en komt gta 4 ook op de pc,, mijn antwoord is Ja en zeer zeker .....wait and see for yourself

De groeten

Van een audiovisueel ontwerper

C Tromp

Kijk, zulke mensen geven mij nou weer hoop :7.

GTAIV niet op PC? Dan zullen veel mensen heel erg depri worden...

:cry: zeker weten :cry: en ik heb geluk al de hoop dat hij voor pc komt, maar dan laat ik toch wat :cry: omdat het dan nog zeker 1 jaar zal duren :cry:

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

*bump*

ik denk aan de volgorde van de pc games te zien dat hij wel zal uitkomen voor de pc.

waren GTA1, GTA2, GTA3, GTA-VC, GTA-SA niet voledig nieuwe games

GTA-LCS en GTA-VCS zie ik als tussen games om de gamers een beetje kalm te houden

GTA-IV is ook compleet nieuw en zal dan naar mijn kansberekening op de pc uitkomen

als ik kijk naar HP5 bijvoorbeeld

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 1.6Ghz

256Mb RAM

5Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

32mb grafische kaart

DirectX 9.0c

Die game zou in hd uitkomen

de graphics zijn goed en de specs telaag

heb de demo op een 2X 2.8 GHZ processor met 512 MB video en 1 GB ram gespeeld en dan denk je van de maximale preformance te hebben voor die game maar nee het stotterde dus hier de specs die ik verwacht voor GTA-IV

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 2.0Ghz

512Mb RAM

7Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512 MG grafische kaart

DirectX 9.0c/10.0 (10.0 aleen voor vista)

ik denk dat hij dan wel lekker zou moeten draaien maar als we nog zekerder van onze zaak willen zijn dan doen we het tog nog anders

Systeemeisen:

Windows Vista

Processor 2.5Ghz

1GB RAM

11Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512mb grafische kaart

DirectX 10.0

deze specs zijn zeer hoog maar dan weten we zeker dat hij moet draaien

wie hier commentaar op heeft post het maar

dit is aleen op eigen ervaring bekeken als je aanpassingen weet op de specs dan kun je het zegen

die hardeschijfruimte van 7gb kan je denk ik wel vergeten :puh: voor de pc is san andreas volledig installeren al 5 gig, en dat is al meer dan 1,5 keer de grote van bijvoorbeeld de xbox1 versie (die 3gb is) dus voor een eventuele pc versie van gta 4 zal dat dus ongeveer minstens 1,5 keer een duallayer dvd zijn (lijkt mij :puh: ) en ramgeheugen, kan ook nog wel omhoog. gta zal veel tegelijk uit moeten rekenen, en stranglehold bijvoorbeeld vraagt al om 2 gb. dat is mijn inbreng erop zo'n beetje :puh:

dat over san andreas is inderdaad waar...

een ramp voor de pc's van tegenwoordig

en over die schijfruimte: je bedoelde vast een blue ray dvd?

daar zal GTA IV op uitkomen denk ik...

Delen op andere websites

Voor de PC versie waarschijlijk geen Blue-ray want veel PC's hebben geen Blue-ray lezer. En voor de Xbox 360 ook DVD. Alleen PS3 wordt vrijwel zeker een Blue-ray disc.
Delen op andere websites

Voor de PC versie waarschijlijk geen Blue-ray want veel PC's hebben geen Blue-ray lezer. En voor de Xbox 360 ook DVD. Alleen PS3 wordt vrijwel zeker een Blue-ray disc.

dat over die blue ray wist ik bijna wel alleen dacht ik dat de x-box ook blue ray had dat het voor pc's gewoon op dvd's of dl dvd's komt had ik wel gedacht

overigens zal het ook gewoon wel duur zijn als ze op blue ray branden... ik denk dat de ps3 versie darom gouw 10 a 20 euro duurder is dan de x-box versie :puh:

Delen op andere websites

dat over die blue ray wist ik bijna wel alleen dacht ik dat de x-box ook blue ray had dat het voor pc's gewoon op dvd's of dl dvd's komt had ik wel gedacht

overigens zal het ook gewoon wel duur zijn als ze op blue ray branden... ik denk dat de ps3 versie darom gouw 10 a 20 euro duurder is dan de x-box versie :puh:

nee, ook al is de blueray disc duurder, de spellen zijn gewoon even duur eigenlijk over het algemeen. de pre-order prijzen zijn ook zover ik weet gelijk voor de 360 en ps3.

Delen op andere websites

nee, ook al is de blueray disc duurder, de spellen zijn gewoon even duur eigenlijk over het algemeen. de pre-order prijzen zijn ook zover ik weet gelijk voor de 360 en ps3.

ok dan weet ik dat ook weer.

ik heb niet eens daar naar gekeken omdat ik tog geen ps3 of x-box 360 heb

maar het leek me gewoon logish..

dus dat betekent dat de x-box betalen voor een deel van de schijven voor de ps3 want anders kan dat natuurlijk gewoon niet uit

Bewerkt: door joopykoopy
Delen op andere websites

*bump*

ik denk aan de volgorde van de pc games te zien dat hij wel zal uitkomen voor de pc.

waren GTA1, GTA2, GTA3, GTA-VC, GTA-SA niet voledig nieuwe games

GTA-LCS en GTA-VCS zie ik als tussen games om de gamers een beetje kalm te houden

GTA-IV is ook compleet nieuw en zal dan naar mijn kansberekening op de pc uitkomen

als ik kijk naar HP5 bijvoorbeeld

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 1.6Ghz

256Mb RAM

5Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

32mb grafische kaart

DirectX 9.0c

Die game zou in hd uitkomen

de graphics zijn goed en de specs telaag

heb de demo op een 2X 2.8 GHZ processor met 512 MB video en 1 GB ram gespeeld en dan denk je van de maximale preformance te hebben voor die game maar nee het stotterde dus hier de specs die ik verwacht voor GTA-IV

Systeemeisen:

Windows XP/Vista

Processor 2.0Ghz

512Mb RAM

7Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512 MG grafische kaart

DirectX 9.0c/10.0 (10.0 aleen voor vista)

ik denk dat hij dan wel lekker zou moeten draaien maar als we nog zekerder van onze zaak willen zijn dan doen we het tog nog anders

Systeemeisen:

Windows Vista

Processor 2.5Ghz

1GB RAM

11Gb vrije harde schijf ruimte

8x DVD rom speler

512mb grafische kaart

DirectX 10.0

deze specs zijn zeer hoog maar dan weten we zeker dat hij moet draaien

wie hier commentaar op heeft post het maar

dit is aleen op eigen ervaring bekeken als je aanpassingen weet op de specs dan kun je het zegen

best hoog de zekere dingen, 512 mb video, en 2,5 ghz zie je nu niet te veel, alleen bij dure,

maar het vreemde daaraan is is dat ik een pc heb met 2,4ghz en 5 jaar oud!!(niets aan verandert, alleen van 56 ram naar 756 ram)

Bewerkt: door murderboy
Delen op andere websites

wat voor processor heb je? amd of intel? ik heb nu amd 2,4 ghz staat gelijk aan iets van 3,2 ghz pentium 4, ohja en als je bijvoorbeld 3 ghz dual core hebt, gaat één spel niet sneller dan met 3 ghz single core..

Bewerkt: door Naudin
Delen op andere websites

wat voor processor heb je? amd of intel? ik heb nu amd 2,4 ghz staat gelijk aan iets van 3,2 ghz pentium 4, ohja en als je bijvoorbeld 3 ghz dual core hebt, gaat één spel niet sneller dan met 3 ghz single core..

intel pentium 4: 2,4 ghz

Delen op andere websites

intel pentium 4: 2,4 ghz

Kun je deze dingen niet beter kwijt in het Computer Talk forum ?

En dit topic kun je net zogoed pas gaan posten als het zeker is dat GTA IV op de PC komt, en als je wenst dat ie op de PC komt, kun je dit ook kwijt in het wensen en verlangen topic. Mij lijkt dit topic meer een spamtopic om posts omhoog te werken.

mvg,2fast{0}

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...