Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

Het lijkt mij gewoon dat hij net zoals San Andreas eerst op de Consoles (Toen dus; Playstation 2 en Xbox (toch?:puh:)) uitkomt. En daarna, lees LANG, pas op de pc uitkomt ..

Zeer spijtig, veel minder omzet, maar misschien wel daarom de uitstelling? ;)

Only time will tell.

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat gta iv wel op pc uuitkomt. Maar ik heb tegen die tijd al een xobx of ps3. Dus kan ik em mooi darop spelen. Hoef ik ook geen halfjaar langer te wachten (Als gta op pc uitkomt).

Delen op andere websites

Komoppp zeg hij MOEEETT op de pc uitkomen! Elk GTA spel is toch nog op de pc uitgekomen..?

Niet dus, denk aan liberty city stories en vice city stories

ja dat zijn van die lame veranderde versies (je snapt toch wat ik bedoel..)

Delen op andere websites

Dat zegt een echte R* en GTA liefhebber niet. :duh: Ik vind ook dat hij op de PC uit moet komen, maar dat zegt niet dat die andere "Stories" verlept waren. ^_^

hoogstens een beetje uitgemolken als ik mijn fanboy petje afzet. en de grapichs zijn denk ik ook niet meer van deze tijd voor de computer. daarom zullen alleen de echte fans het spel kopen lijkt mij. als ik geen playstation of psp had gehad had ik hem denk ik ook op de computer gekocht als dat kon.

Delen op andere websites

Komoppp zeg hij MOEEETT op de pc uitkomen! Elk GTA spel is toch nog op de pc uitgekomen..?

Ja, elke 'echte' GTA is gewoon op de PC uitgekomen. Die Stories waren er om de verkoopcijfers van de PSP een beetje te boosten.

Delen op andere websites

Met keyboard en muis is alles gewoon veel handiger. Bijv. In SA, je beweegd met de keyboard en beweegd de camera met de muis. Zo kan je tijdens een race bijv. zien hoe je een bocht het beste kan nemen. Op de console moet je die camera bewegen met een joystick en dat is gewoon kut.

En zo zijn er nog wel meer dingen. Maarja het is denk ik net wat je gewend bent en wat je het lekkerst vind. Ik kan GTA op de console echt niet spelen, dan kan ik de beginmissies nog geen eens halen.

Lol wat ik hier uit ophaal is niet dat het kut is maar dat jij het gewoon niet kan...

Elke pc gamer zegt hetzelfde over de console terwijl ze er 1/2/3 keer mee hebben gegamed in hun leven?? btw joystick is net zoiets als de muis alleen rond? :7

Delen op andere websites

en pc versie lijkt me juist mooier hoor,

neem als vb fifa, op ps zit het er niet uit, op pc des te beter,

en gta sa hetzelfde, pc veel beter als ps2

ja maar dat was last-gen, de specs van de ps2 en xbox1 lagen veel lager dan de meeste pc's. Nu ligt dat wel even heel anders met de 360 en ps3.

Delen op andere websites

De 360 en PS3 worden nu de Next-Gen Consoles genoemd, je hebt natuurlijk ook nog Next-Gen PC's maar daar heeft de gemiddelde scholier het geld toch niet voor, en een console ligt dan al veel meer voor de hand qua verkoopbaarheid.

Want onthou, de specs die jouw pc nu hebben, heb je over laten we zeggen 8 maanden niets meer aan met die games van dan. ;)

Delen op andere websites

Lol wat ik hier uit ophaal is niet dat het kut is maar dat jij het gewoon niet kan...

Elke pc gamer zegt hetzelfde over de console terwijl ze er 1/2/3 keer mee hebben gegamed in hun leven?? btw joystick is net zoiets als de muis alleen rond? :7

Er zit natuurlijk niet voor niks een auto-aim in de consoleversies he. Een muis mikt nou eenmaal wat lekkerder dan een controller.

en pc versie lijkt me juist mooier hoor,

neem als vb fifa, op ps zit het er niet uit, op pc des te beter,

en gta sa hetzelfde, pc veel beter als ps2

Voetbalspellen en racers vind ik dan juist weer lekkerder op een console gamen. :puh:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...