greatniek Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Hij moet wel uitkomen, iedereen met een PC wil tog GTA spelen het zou dom van R* zijn om hem niet uit te laten komen op de PC zou inderdaad erg dom zijn want HEEL VEEL mensen willen hem op de pc (ook mense met xbox sommige dan ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( dan wordt het tijd dat ze die voor de pc ook gaan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( juist.. de lees snelheid is sneller bij de consoles? nee hoor. de 360 heeft een dvdspeler met een lees snelheid van 12x.. en de ps3 een bluray speler met een leessnelheid van 2x. En op de pc is het eigenlijk alleen maar nodig om de dvd('s) te gebruiken om het spel te installeren, daarna heeft het niks meer met de cd te maken (hoeft er niet meer van te lezen) tenzij je misschien de radio niet meeinstalleert zoals bij sa enzo.. maar dan nog, dvdspeler in computers zijn minstens zo snel als die in consoles. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( juist.. de lees snelheid is sneller bij de consoles? nee hoor. de 360 heeft een dvdspeler met een lees snelheid van 12x.. en de ps3 een bluray speler met een leessnelheid van 2x. En op de pc is het eigenlijk alleen maar nodig om de dvd('s) te gebruiken om het spel te installeren, daarna heeft het niks meer met de cd te maken (hoeft er niet meer van te lezen) tenzij je misschien de radio niet meeinstalleert zoals bij sa enzo.. maar dan nog, dvdspeler in computers zijn minstens zo snel als die in consoles. Ik denk dat hij bedoelt dat maar heel weinig pc's blue ray spelers hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( juist.. de lees snelheid is sneller bij de consoles? nee hoor. de 360 heeft een dvdspeler met een lees snelheid van 12x.. en de ps3 een bluray speler met een leessnelheid van 2x. En op de pc is het eigenlijk alleen maar nodig om de dvd('s) te gebruiken om het spel te installeren, daarna heeft het niks meer met de cd te maken (hoeft er niet meer van te lezen) tenzij je misschien de radio niet meeinstalleert zoals bij sa enzo.. maar dan nog, dvdspeler in computers zijn minstens zo snel als die in consoles. Ik denk dat hij bedoelt dat maar heel weinig pc's blue ray spelers hebben denk t niet..hij zegt de cddraaier..niet speler maar 100 procent zeker dat de mogelijke pcversie niet op een hddvd of bluray disc uit komt. Nogal onzin. Gewoon op een of meerdere dvd's dus daar zal het ook zeker niet aan liggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) een vriend van mij zegt dat het niet kan want op de ps3 en Xbox zit een sterke (hoe zeg je dat?) cddraaier (ofzo) en op de comp niet dus hij kan het waarschijnlijk niet aan :'( juist.. de lees snelheid is sneller bij de consoles? nee hoor. de 360 heeft een dvdspeler met een lees snelheid van 12x.. en de ps3 een bluray speler met een leessnelheid van 2x. En op de pc is het eigenlijk alleen maar nodig om de dvd('s) te gebruiken om het spel te installeren, daarna heeft het niks meer met de cd te maken (hoeft er niet meer van te lezen) tenzij je misschien de radio niet meeinstalleert zoals bij sa enzo.. maar dan nog, dvdspeler in computers zijn minstens zo snel als die in consoles. Ik denk dat hij bedoelt dat maar heel weinig pc's blue ray spelers hebben denk t niet..hij zegt de cddraaier..niet speler maar 100 procent zeker dat de mogelijke pcversie niet op een hddvd of bluray disc uit komt. Nogal onzin. Gewoon op een of meerdere dvd's dus daar zal het ook zeker niet aan liggen. Ja dat denk ik ook want bijna bij alle games die ik ken en die zo groot zijn(waaronder flight simulator) zijn er meerdere cd's. Soms wel 4! Bewerkt: 11 december 2007 door pilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Ja dat denk ik ook want bijna bij alle games die ik ken en die zo groot zijn waaronder flight simulator zijn er meerdere cd's. Soms wel 4! WOW telt volgens mij ook 4 CD's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mellieboy Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 stel:als ie voor de pc komt waneer zou die dan komen eind 2008 ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 stel:als ie voor de pc komt waneer zou die dan komen eind 2008 ofzo? zoiets wel ja.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Ik hoop het wel, maar ik denk niet van GTA IV op de PC komt vanwege een aantal feiten. Bijv: De RARE Engine is speciaal bedoeld voor de consoles, alhoewel het wel goedkoper word om hem voor de pc uit te brengen door de Xbox 360 versie een klein beetje aan te passen want de X360 is bijna gewoon een pc . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) op deze site zeggen ze van wel maar dat KAN FOUT ZIJN natuurlijk (dreamland is een soort van speelgoedwinkel in België) (pc is ingekleurd samen met xbox360 en ps3) Bewerkt: 11 december 2007 door $big$smoke$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mellieboy Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers. klopt ik heb ook alleen maar een pc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers. en er zijn ook Genoeg ILEGALLE downloaders Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts