Naudin Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers. en er zijn ook Genoeg ILEGALLE downloaders maar ook HEEL VEEL kopers! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Ik denk wel dat GTA IV op PC uitkomt, GTA 1 tot San Andreas zijn allemaal op de Pc uitgekomen, Dan zal GTA IV toch ook wel op de PC uitkomen? Van Johannes47 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers. en er zijn ook Genoeg ILEGALLE downloaders maar ook HEEL VEEL kopers! Ze gaan eerst Genoeg winst maken op de PS3 & 360 dan komt hij mischien op de PC Bewerkt: 11 december 2007 door osmgek11 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Er is nog niets uitgegeven dat het op de PC zou uitkomen, maar ik denk dat het wel gebeurd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Ze zouden bij Rockstar meer dan dom zijn om dat niet te doen! Mij lijkt trouwens ook dat de game op de PC veel beter verkoopt, maar dat kan aan mij liggen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 dat ligt er net even aan. als de systeemeisen heel hoog liggen overwegen er steeds meer mensen om een console aan te schaffen. ik heb niks te klagen met mijn game-bak die ik van mijn ouders heb gekregen. maar voor de mensen die wat minder geld te besteden hebben is het wel beter om een console aan te schaffen. tenzij ze er natuurlijk een HD-tv bij willen hebben, dan wordt het verhaal weer wat anders... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Ik hoop dat de Systeem Vereisten net even iets lager zijn dan dat ik had verwacht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Crysis is een spel die erg veel van de pc vraagt. Toch kunnen gamers al Crysis op hun pc's spelen. Dus zou GTA IV immers ook op de pc kunnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Crysis is een spel die erg veel van de pc vraagt.Toch kunnen gamers al Crysis op hun pc's spelen. Dus zou GTA IV immers ook op de pc kunnen. als je het mij vraagt zou ik zeggen dat Crysis zwaarder is. ik draai crysis nu op high op 1440x900 2x AA. draait als een zonnetje. tenzij ik programma's op de achtergrond draai. maar IV ziet er lang niet zo goed uit als crysis als k zo naar de screens enzo kijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Ja, ik heb Crysis gehuurd van Mega Video hier in Amstelveen, ene... Hij werkt niet eens op een splinternieuwe MacBook met Intel Intanium 2... Bewerkt: 13 december 2007 door Harrison Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 dat kan er ook aan liggen dat crysis een windows game is en apple een ander formaat gebruikt. tenzij je natuurlijk een windows erop hebt gezet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ik zou niet verbaast zijn als ze met een PC versie op de propen komen, maar als ze er niet mee komen vind ik dat ook niet super raar. Het overporten (overzetten) van Xbox 360 naar PC zou niet echt een groot probleem moeten zijn, het zou absoluut mogelijk moeten zijn. Ik wacht gewoon af en ik denk dat als hij op de PC uitkomt ik hem wel koop, tenzij hij net zo zwaar is als Crysis. Maar ik denk dat als GTA IV op de PC uitkomt de requirements zoals altijd niet zo super hoog liggen, terwijl het spel er goed uit ziet Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Maar... Hij komt dus niet voor de Mac uit, maar wel voor de PC? BTW, wat ik gek vind is dat GTA1 wel op de Mac kan en GTA SA niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Maar... Hij komt dus niet voor de Mac uit, maar wel voor de PC? BTW, wat ik gek vind is dat GTA1 wel op de Mac kan en GTA SA niet... GTA1 is ook al dik 10 jaar uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Maar die heeft de Systeem Vereisten van Windows 95! Het kan toch niet dat-ie draait op een MacBook van een paar weken oud? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts