Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens mij lopen ze echt enorm veel geld mis als ze IV niet op de pc uitbrengen. er zijn toch nog wel veel pc-gamers.

en er zijn ook Genoeg ILEGALLE downloaders ;)

maar ook HEEL VEEL kopers!

Ze gaan eerst Genoeg winst maken op de PS3 & 360 dan komt hij mischien op de PC

Bewerkt: door osmgek11
Delen op andere websites

dat ligt er net even aan. als de systeemeisen heel hoog liggen overwegen er steeds meer mensen om een console aan te schaffen. ik heb niks te klagen met mijn game-bak die ik van mijn ouders heb gekregen. maar voor de mensen die wat minder geld te besteden hebben is het wel beter om een console aan te schaffen. tenzij ze er natuurlijk een HD-tv bij willen hebben, dan wordt het verhaal weer wat anders...

Delen op andere websites

Crysis is een spel die erg veel van de pc vraagt.

Toch kunnen gamers al Crysis op hun pc's spelen.

Dus zou GTA IV immers ook op de pc kunnen.

als je het mij vraagt zou ik zeggen dat Crysis zwaarder is. ik draai crysis nu op high op 1440x900 2x AA. draait als een zonnetje. tenzij ik programma's op de achtergrond draai. maar IV ziet er lang niet zo goed uit als crysis als k zo naar de screens enzo kijk.

Delen op andere websites

Ja, ik heb Crysis gehuurd van Mega Video hier in Amstelveen, ene... Hij werkt niet eens op een splinternieuwe MacBook met Intel Intanium 2...

Bewerkt: door Harrison
Delen op andere websites

Ik zou niet verbaast zijn als ze met een PC versie op de propen komen, maar als ze er niet mee komen vind ik dat ook niet super raar. Het overporten (overzetten) van Xbox 360 naar PC zou niet echt een groot probleem moeten zijn, het zou absoluut mogelijk moeten zijn. Ik wacht gewoon af en ik denk dat als hij op de PC uitkomt ik hem wel koop, tenzij hij net zo zwaar is als Crysis. Maar ik denk dat als GTA IV op de PC uitkomt de requirements zoals altijd niet zo super hoog liggen, terwijl het spel er goed uit ziet ^_^

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...