michaelfivez Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 De PC kan het zeker wel aan, alles wat de 360 kan kunnen de allernieuwste PC's ook. (Met de ps3 is dat anders door blu-ray). Dus dat is niet het probleem, maar het is zo dat games op de PC de laatste tijd vooral gedownload worden. Bijvoorbeeld Crysis wordt bijna niet verkocht, maar wel door heel veel mensen gedownload. En dan verdienen de makers er bijna geen geld mee, want het omzetten enzo is ook nog heel veel werk. dat blu-ray uitmaakt tussen de ps3 en de pc is bullshit. als pc games groot zijn staat het op meerdere dvd's. that's it. en de pc kan trouwens meer dan de 360, mits je een goeie bak hebt. Jep en ik heb net een nieuwe pc en die kan ook blu-ray afspelen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 De PC kan het zeker wel aan, alles wat de 360 kan kunnen de allernieuwste PC's ook. (Met de ps3 is dat anders door blu-ray). Dus dat is niet het probleem, maar het is zo dat games op de PC de laatste tijd vooral gedownload worden. Bijvoorbeeld Crysis wordt bijna niet verkocht, maar wel door heel veel mensen gedownload. En dan verdienen de makers er bijna geen geld mee, want het omzetten enzo is ook nog heel veel werk. dat blu-ray uitmaakt tussen de ps3 en de pc is bullshit. als pc games groot zijn staat het op meerdere dvd's. that's it. en de pc kan trouwens meer dan de 360, mits je een goeie bak hebt. Jep en ik heb net een nieuwe pc en die kan ook blu-ray afspelen... alleen heb je daar dus weinig aan want er wordt niks voor de pc gereleased op een blu-ray. tenzij je natuurlijk blu-ray films koopt en ze op je pc kijkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 ik hoop t .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 De PC kan het zeker wel aan, alles wat de 360 kan kunnen de allernieuwste PC's ook. (Met de ps3 is dat anders door blu-ray). Dus dat is niet het probleem, maar het is zo dat games op de PC de laatste tijd vooral gedownload worden. Bijvoorbeeld Crysis wordt bijna niet verkocht, maar wel door heel veel mensen gedownload. En dan verdienen de makers er bijna geen geld mee, want het omzetten enzo is ook nog heel veel werk. dat blu-ray uitmaakt tussen de ps3 en de pc is bullshit. als pc games groot zijn staat het op meerdere dvd's. that's it. en de pc kan trouwens meer dan de 360, mits je een goeie bak hebt. Jep en ik heb net een nieuwe pc en die kan ook blu-ray afspelen... alleen heb je daar dus weinig aan want er wordt niks voor de pc gereleased op een blu-ray. tenzij je natuurlijk blu-ray films koopt en ze op je pc kijkt. Ik heb er niet veel aan want ik heb ook een ps3 met blu-ray. Maar ik kocht het dan ook niet voor de blu-ray... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 De PC kan het zeker wel aan, alles wat de 360 kan kunnen de allernieuwste PC's ook. (Met de ps3 is dat anders door blu-ray). Dus dat is niet het probleem, maar het is zo dat games op de PC de laatste tijd vooral gedownload worden. Bijvoorbeeld Crysis wordt bijna niet verkocht, maar wel door heel veel mensen gedownload. En dan verdienen de makers er bijna geen geld mee, want het omzetten enzo is ook nog heel veel werk. dat blu-ray uitmaakt tussen de ps3 en de pc is bullshit. als pc games groot zijn staat het op meerdere dvd's. that's it. en de pc kan trouwens meer dan de 360, mits je een goeie bak hebt. Jep en ik heb net een nieuwe pc en die kan ook blu-ray afspelen... alleen heb je daar dus weinig aan want er wordt niks voor de pc gereleased op een blu-ray. tenzij je natuurlijk blu-ray films koopt en ze op je pc kijkt. Ik heb er niet veel aan want ik heb ook een ps3 met blu-ray. Maar ik kocht het dan ook niet voor de blu-ray... waaorm koop je dan een blu-ray speler/brander, die dingen zijn toch reteduur? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaelfivez Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 De PC kan het zeker wel aan, alles wat de 360 kan kunnen de allernieuwste PC's ook. (Met de ps3 is dat anders door blu-ray). Dus dat is niet het probleem, maar het is zo dat games op de PC de laatste tijd vooral gedownload worden. Bijvoorbeeld Crysis wordt bijna niet verkocht, maar wel door heel veel mensen gedownload. En dan verdienen de makers er bijna geen geld mee, want het omzetten enzo is ook nog heel veel werk. dat blu-ray uitmaakt tussen de ps3 en de pc is bullshit. als pc games groot zijn staat het op meerdere dvd's. that's it. en de pc kan trouwens meer dan de 360, mits je een goeie bak hebt. Jep en ik heb net een nieuwe pc en die kan ook blu-ray afspelen... alleen heb je daar dus weinig aan want er wordt niks voor de pc gereleased op een blu-ray. tenzij je natuurlijk blu-ray films koopt en ze op je pc kijkt. Ik heb er niet veel aan want ik heb ook een ps3 met blu-ray. Maar ik kocht het dan ook niet voor de blu-ray... waaorm koop je dan een blu-ray speler/brander, die dingen zijn toch reteduur? Mijn pa heeft het gekocht, hij wouw gewoon ene hele goeie pc maar hij weet niets van pc's dus kocht hij maar 1 van de duurste... Hij kreeg wel 30 procent of zo korting Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OJ Log Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Kom he. het spel is mooi hoor . maar R* staat er nou niet om bekend dat het zo mooi maken. en het is ook niet zo groot dus kan makkelijk op duallayer DVD want het spel is vast neit groter dan 9 gb. BTW, als ze neit uitbrengen voor PC dan koop ik gewoon xbox 360 die koste dan toch geen drol meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sluisje Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Tja, ik heb de xbox gekocht om GTA4 strax op te spelen. (duur spelletje he) Ben te ongeduldig om te wachten of ie uberhaupt op pc uitkomt. In de tussentijd maar behelpen met saints row. Wel leuk, maar kan nie tippen aan GTA. Alleen maar autorijden. En de Saints row 2 schijnt wel met vliegtuigen, helicopters, motoren enz. te worden. Dus dan heb ik de xbox al...... En dan dit jaar ook nog een nieuwe Tomb Raider! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 GTA IV moet gewoon op de pc uitkomen pc heeft tog altijd mooiste grhaphics en al die dingen en ik wil het zelf ook dat hij op pc uitkomt ik ga denk ik echt neit ps 3 kopen of xbox 360 speciaal voor gta Sorry hoor maar de meeste graphics die nu worden gehaald door de Ps3 & Xbox 360 kunnen de meeste computers egt niet aan. Dus de pc heeft niet de beste graphics. Als je nu na gaat dat Rockstar problemen heeft met Xbox omdat er geen hard disk en genoeg ruimte en zo is, want denk je dan hoe goede computer je dan wel niet moet hebben om GTA IV mooi te laten draaien Een pc zal veel mooiere graphics hebben, 1080P is niks, pc's konden al langere tijd 2560x2024 ( of zoeiets) en ik weet zeker dan mijn overgeclockte core 2 duo @ 3,2 ghz, 8800GTS 512mb en 4gb ram pc GTA IV veel mooier zou kunnen maken dan ze zwakke ati 1800xt die in de 360 zit en dan de nvidia 7800 die in de ps3 zit als ze het redelijk coderen en niet een slechte console port maken. Een console kan geen 16Q FSAA en 16 AF, waardoor de models op de pc veel smoother lijken en de textures veel scherper zijn op pc. Mja ik ben eenmaal een pc gamer en zal geen console halen voor 1 of 2 games, ik speel voorral shooters en strategie en op pc komen voor die genres gewoon betere games uit. Je kan overigens voor 800 € gemakkelijk een pc maken die alle games op high kan spelen ( als je je oude monitor, muis etc houd). Maar dan moet je niet bang zijn om over te clocken maar de core 2 duo's zijn echt geweldig, van een cpu van 75 € ( van marktplaats) sneller gemaakt dan de toprange core 2 duo. Maarja imo zou het erg dom zijn om het niet voor pc uit te brengen het is erg populair op pc kijk maar naar de hoeveelheid spelers&servers op MTA en SAMP. Ik zal de game gewoon bij mijn buurjongen op zijn ps3 spelen als het alleen voor consoles uitkomt uiteindelijk maar ik ga niet alleen voor gran turismo en gta4 een ps3 halen, alle andere console games zijn het niet waard vind ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Ik ben het helemaal eens met je snowdog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
serpent960 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 ik hoop dat gta 4 wel uitkomt op de pc want net zo als heel veel mensen zeggen lijkt mij dat ze veel geld mislopen. maar ik denk het niet dat gta 4 uikomt op de pc want gta vice city stories en liberty city kamen ook niet op de pc uit en dan vinden ze psp nog belangrijker ik ken er maar weinig die een psp hebben en er op spelen ( de game vice city stories ) maar ja ik hoop natuurlijk dat gta 4 uitkomt op pc want anders ga ik hem gewoon spelen bij vrienden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 ik hoop dat gta 4 wel uitkomt op de pc want net zo als heel veel mensen zeggen lijkt mij dat ze veel geld mislopen.maar ik denk het niet dat gta 4 uikomt op de pc want gta vice city stories en liberty city kamen ook niet op de pc uit en dan vinden ze psp nog belangrijker ik ken er maar weinig die een psp hebben en er op spelen ( de game vice city stories ) maar ja ik hoop natuurlijk dat gta 4 uitkomt op pc want anders ga ik hem gewoon spelen bij vrienden ik heb psp en liberty city en speel het en die 2 spelen zijn speciaal gemaakt voor psp, en als gta4 niet voor pc komt, dan maar een ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lancing Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Grand Theft Auto zal einde 2008 ook voor de pc uitkomen, op DVD... richprijs 60 euro.. even wachten dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Hoe weet jij dat? Bron graag . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Hoe weet jij dat? Bron graag . dat wil ik ook wel eens weten terwijl de datum dat hij uitkomt op de ps3 en xbox 360 nog niet bekend is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts