Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

Ja maar mss doen ze wel hetzelfde als ze met LCS en VCS deden... en dan kijk ik alleen even naar PSP... wat jullie?

Dat het dan alleen op PS3 en Xbox 360 uitkomt

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

hihi......nee, dat kan inderdaad niet nee vrees ik (alhoewel het idee wel leuk is :clown:). Elke uitvoering van het spel is helemaal vanaf het begin opgebouwd voor 1 betreffende toepassing en niets is onderling uitwisselbaar. De PC-versie moet écht helemaal vanaf het begin geprogrammeerd worden en dat duurt gewoon heel erg lang. En als Rockstar denkt dat het niet genoeg oplevert beginnen ze er niet eens aan.....dus hopen dat men het tóch doet :bier:
Dat heb je een beetje verkeerd,

Je kan je ps3 omlaten bouwen voor 110€ bij een speciaal software bedrijf

Daarmee kun je alle spellen spelen.. zelfs de Nintendo WII spellen.

Hoe? i dont no, maar 't kan wel.

Swiggers ^_^:cya:

Ik heb geen flauw idee hoe je daar bij komt maar wat een complete onzin. De ps3 kan tot op heden nog niet omgebouwd worden. Er is onlangs een 'exploit' in fw 2.10 gevonden maar daar is nog niks mee gedaan wat tot laden van hele spellen kan leiden. En Wii spellen spelen? op een ps3? Kom op zeg, de ps2 kan nog niet eens goed opp een pc ge-emuleerd worden na jaren ontwikkeling, laat staan een nieuwe console op een andere nieuwe console. Het kan NIET.

En aan degene die jij hebt gequote: de pc versie hoeft niet vanaf begin af aan opgebouwd te worden, de 360 versie kan relatief makkelijk naar de pc geport worden.

Delen op andere websites

Een collega zei tegen me: 'ik heb een demo gespeeld van GTA4 op de PC' :schater: Ik heb toen wel even gelachen natuurlijk.......

Ik hoor heel veel mensen die zeggen dat ze een Demo hebben gespeeld van GTA IV. Ik krijg binnekort een nieuwe PC dus hij moet wel voor de PC uitkomen! Ik hoop dat het de release datum die jullie net zeiden is!

MVG,

Omar

Delen op andere websites

Door het uitstel kunnen de versie voor de Playstation 3 en Xbox 360 wel tegelijkertijd verschijnen. Volgens Barrera zijn beide versies identiek, hoewel bij de versie voor de Xbox 360 niets naar de harde schijf gekopieerd hoeft te worden. De versie voor de pc zal later uitkomen, maar een datum daarvoor heeft Rockstar nog niet bekendgemaakt.

Volgens dit bericht heeft Rockstar het al aangekondigd. Netzoals hierboven mij al werd gepost.

Volgens dit bericht zal de PC versie van GTA IV oktober 2008 uitkomen, het is niet zeker, maar een Franstalige site beweerd het van Rockstar zelf gehoord te hebben.

Ik hoop dat het in oktober uit komt. Beter dan een jaar wachten tot april 2009 :) Nu moet Rockstar het nog bevestigen :dans:

Beetje late reactie. Maar van dat artikel is gewoon gis-werk. Rockstar heeft alleen maar een ps3 en 360 versie aangekondigd, en nog niks gezegd over een pc versie. Een pc versie is dus nog niet bevestigd, en info over een eventuele pc versie komt hoogstwaarschijnlijik pas net als altijd, rond de release van de console versie.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Heey, gister liet iemand me een pic van GTA IV cover voor de pc zien.

Het is ieder geval een richting, waneer hij ong. zou uitkomen.

Vandaag zat ik te kijken,

Kijk dit eens:

Klik hier voor de pagina

Is dit fake of real?

Als het real is, dna kunnen gta IV in oktober op de pc spelen!

Greetz

Bewerkt: door Joriz
Delen op andere websites

Het zou zo kunnen, maar het kan ook weer 1 van de vele roddels zijn. Het lijkt mij gewoon afwachten totdat Rockstar er zelf mee komt dat ze bezig zijn met een PC-versie.

Bewerkt: door 2fast{0}
Delen op andere websites

Kijk dit eens:

Klik hier voor de pagina

Is dit fake of real?

Greetz

Die geruchten spelen al heel lang, sinds het bekend werd gemaakt dat Gta IV voor de Xbox 360 en de Playstation 3 uit komt. Alleen Rockstar weet het. :7

Delen op andere websites

R* heeft nog niet eens bekent gemaakt of er een PC versie zou komen dus dan kun je nooit weten wanneer de release is. Ik denk fake maar ik denk wel dat de release in die tijd zou kunnen komen. Dit is gewoon een poging om meer mensen te lokken.

Delen op andere websites

Kijk dit eens:

Klik hier voor de pagina

Is dit fake of real?

Greetz

Die geruchten spelen al heel lang, sinds het bekend werd gemaakt dat Gta IV voor de Xbox 360 en de Playstation 3 uit komt. Alleen Rockstar weet het. :7

Idd, maar de roddel is bekent gemaakt op 24/25 januari. sinds dien staat het op headliner.

Dit klinkt beter in de oren dan die roddels die vrienden enzo verzinnen.

Delen op andere websites

Hoort dan thuis in het geruchten topic lijkt me. Hoe dan ook, leuk gevonden maar het lijkt em toch echt dat Rockstar afwacht met het spel voor de PC.

Idd, dit hoort eigenlijk ook in de geruchten topic, was vergeten dat die er ook nog was :bonk:

Dus als een mod zo vriendelijk wilt zijn en hem te verplaatsen :engel:

Dat GTA IV naar pc zou komen lijkt me wel slim van R* games aangezien de meeste pc gamers zijn.

Greetz

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...