Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Echt onzin. Maar waarom zou GTA IV niet zo mooi zijn op de pc dan op de ps3 en xbox360? Het kan wel, maar rockstar doet het niet, omdat ze dan niet genoeg verkopen, omdat lang niet zoveel mensen een PC hebben die dit soepel kunnen draaien.

Maarja, ik ben benieuwd wanneer GTA IV op de pc aangekondigd gaat worden, maar verwacht maar niet dat dit voor de launch van de ps3 en xbox 360 versie is.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar kun wel eens hele discussie over houden, maar ik zou zeggen dat het maar net van je PC afhangt. De PS3 en de XBox360 hebben maar 1 beeldskwaliteitinstelling. Deze staat echter heel hoog, maar je kunt het niet verhogen (enkel met een grotere tv->resolutie). Bij de PC ligt het er echter aan hoe krachtig je PC is. Sommige PC's zullen minder aankunnen dan de PS3 en Xbox360, maar sommigen zullen ook meer aankunnen. Dus ik zou zeggen: Meestal zijn de PS3 en XBox360 versie mooier, maar de PC kan hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niks van. De PC's kunnen de graphics niet aan. Maar als hij uit komt. Zal het nooit zo mooi zijn als op de 360 of PS3. Ik haal hem daarop toch niet :)

Ehmm, waarom denk je dat crysis voor de pc is en niet voor de xbox 360 en ps3 ?

En Gta IV gaat nooit zoveel geheugen en videokaartgeheugen vreten als crysis

Volgens mij klopt dit niet, denk wel dat het fake is.

(BekenT = met een D) :bonk:

Boeit niet, heb me Nederlandsles vandaag al gehad.

En jullie weten waar ik het over heb.

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

En waarom niet, heb je pc-screens gezien dan?

Tja, daar kun wel eens hele discussie over houden, maar ik zou zeggen dat het maar net van je PC afhangt. De PS3 en de XBox360 hebben maar 1 beeldskwaliteitinstelling. Deze staat echter heel hoog, maar je kunt het niet verhogen (enkel met een grotere tv->resolutie). Bij de PC ligt het er echter aan hoe krachtig je PC is. Sommige PC's zullen minder aankunnen dan de PS3 en Xbox360, maar sommigen zullen ook meer aankunnen. Dus ik zou zeggen: Meestal zijn de PS3 en XBox360 versie mooier, maar de PC kan hoger.

Idd, met pc kan je nog altijd mods gebruiken zoals de GFX hack en Drawdistance met 10X verhogen(Bij GTA:SA dan he).

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

over GTA SA

ehm, de ps2 graphics zijn zo verrot als wat, daar zag het niet uit :schater:

Xbox perste er wel goeie graphics, maar pc kun je sowieso mooier maken.

Ligt natuurlijk ook aan je hardware

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niks van. De PC's kunnen de graphics niet aan. Maar als hij uit komt. Zal het nooit zo mooi zijn als op de 360 of PS3. Ik haal hem daarop toch niet :)

Ehmm, waarom denk je dat crysis voor de pc is en niet voor de xbox 360 en ps3 ?

En Gta IV gaat nooit zoveel geheugen en videokaartgeheugen vreten als crysis

Volgens mij klopt dit niet, denk wel dat het fake is.

(BekenT = met een D) :bonk:

Boeit niet, heb me Nederlandsles vandaag al gehad.

En jullie weten waar ik het over heb.

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

En waarom niet, heb je pc-screens gezien dan?

Tja, daar kun wel eens hele discussie over houden, maar ik zou zeggen dat het maar net van je PC afhangt. De PS3 en de XBox360 hebben maar 1 beeldskwaliteitinstelling. Deze staat echter heel hoog, maar je kunt het niet verhogen (enkel met een grotere tv->resolutie). Bij de PC ligt het er echter aan hoe krachtig je PC is. Sommige PC's zullen minder aankunnen dan de PS3 en Xbox360, maar sommigen zullen ook meer aankunnen. Dus ik zou zeggen: Meestal zijn de PS3 en XBox360 versie mooier, maar de PC kan hoger.

Idd, met pc kan je nog altijd mods gebruiken zoals de GFX hack en Drawdistance met 10X verhogen(Bij GTA:SA dan he).

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

over GTA SA

ehm, de ps2 graphics zijn zo verrot als wat, daar zag het niet uit :schater:

Xbox perste er wel goeie graphics, maar pc kun je sowieso mooier maken.

Ligt natuurlijk ook aan je hardware

Greetz

Dit is gewoon weer een roddel dat zoals vele over het internet dwarrelt, je meot het niet allemaal te serieus nemen. En als GTA IV op de PC zou komen, dan zoude veel PC's hem niet aan kunnen en zullen ze denk ik ook nog eens Vista aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

Euhm, dat IS gewoon :duh: doe eens moeite om te kijken naar het verschil!! Hier is vergelijking van Driver Parallel Lines!!

XBOX360 screen:

1137601868.jpg

PC screen:

74797286ej6.jpg

Wauw ja, love Xbox! :ch::zz:

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, dit heeft weinig met topic te maken he.

Natuurlijk geeft gloednieuwe pc van 1000 euro betere beelden als een console van aantal jaar oud. (zeker bij ps3 games want ps2 is al 8 jaar oud, bij ps3 games zit er echt bijna geen verschil)

Maar het is gewoon een gerucht. Waarschijnlijk omdat dan andreas ook half jaar na de ps2 versie naar pc kwam heeft iemand bedacht dat het ook met gta 4 gaat gebeuren.

Het is natuurlijk mogelijk maar kan net zo goed harstikke fout zijn. Gewoon wachten op officieel bericht van R*

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nooit Driver vergeleiken met spellen zoals GTA..

De makers van Driver hebben gewoon niet zoveel geld als rockstar take two ding..

Als ie voor pc komt zal het begin volgend jaar worden zoeits.. (wilde gok)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nooit Driver vergeleiken met spellen zoals GTA..

De makers van Driver hebben gewoon niet zoveel geld als rockstar take two ding..

Als ie voor pc komt zal het begin volgend jaar worden zoeits.. (wilde gok)

jamaar daar ging het ook niet over he ;) het ging over het verschil tussen console en pc! en das wel duidelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nooit Driver vergeleiken met spellen zoals GTA..

De makers van Driver hebben gewoon niet zoveel geld als rockstar take two ding..

Als ie voor pc komt zal het begin volgend jaar worden zoeits.. (wilde gok)

jamaar daar ging het ook niet over he ;) het ging over het verschil tussen console en pc! en das wel duidelijk...

Er is een heel topic voor deze discussie -->GTA IV op de PC

En ik denk dat de consoles betere graphics aankunnen dan de meeste PC's nu, maar aangezien er elk jaar zo veel verbeteringen worden toegevoegd, zal je over plus-minnus anderhalf jaar met een redelijk nieuwe PC best wel GTA IV fatsoenlijk kunnen afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, dat IS gewoon :duh: doe eens moeite om te kijken naar het verschil!!
Doe eens de moete na te denken.. Het ligt gewoon aan je PC. M'n PC'tje zal nooit, maar dan ook nooit, mooier beeld zal geven dan m'n PlayStation 3 aangesloten op de Full HD 1080 TV in de woonkamer van, ik geloof, zo'n 188cm.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...