Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik heb laatst een gemiddelde videokaart aangeschaft die ook prima beeld geeft. We (paar vrienden en ik) hebben dezelfde spellen op de PC en 360 tegelijk geprobeerd, en daar zat amper verschil in. Hangt natuurlijk erg van het spel af of het mooi wordt of niet. Daarnaast vind ik het raar dat daar nu al conclusies over worden getrokken, terwijl het spel voor de PC nog helemaal niet uit is (zelfs niets bekend over is).

En om terug te komen naar het onderwerp: ik geloof er nog niet zoveel van omdat R* niets heeft gemeld. Het zou wel heel vet zijn als het al zo snel uitkomt, omdat ik op de PC veel lekkerder speel dan op een console. Dus stiekem hoop ik er wel op :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geloof er niks van. De PC's kunnen de graphics niet aan. Maar als hij uit komt. Zal het nooit zo mooi zijn als op de 360 of PS3. Ik haal hem daarop toch niet :)

pc kan de grafics echt wel aan hoor...kijk maar eens naar de game crysis...hij kwam eerst alleen voor de pc uit omdat ze dachten dat de ps3 hem niet aankon en op de 360 komt hij nooit uit omdat die dvdtjes draait...nu brengen ze crysis waarschijnlijk toch nog voor de ps3 uit maar dan moeten de grafix wel achteruit.....dus zo zie je maar weer de next gen pc zijn vaak krachtiger dan de (mooie, coole, vette) ps3 en de (lelijke en slechte) xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk mensen, ten eerste kan de GTA IV versie op de PC nooit concureren met de versie op de ps3 en ten tweede is de kans zelf heel groot dat er nooit een PC versie zal komen dus diegene die alleen een PC hebben en die GTA IV willen spelen zouden beter een ps3 aanschaffen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

Euhm, dat IS gewoon :duh: doe eens moeite om te kijken naar het verschil!! Hier is vergelijking van Driver Parallel Lines!!

XBOX360 screen:

1137601868.jpg

PC screen:

74797286ej6.jpg

Wauw ja, love Xbox! :ch::zz:

Ehhmm..Er is helemaal geen driver voor de 360. Dat is van de xbox 1 of ps2 versie, op de 360 zou hij er minstens even mooi uit (kunnen) zien.

Ohja, en ja de vorige gta's zagen er inderdaad beter uit op de pc, want toen liepen de consoles kwa hardware erg achter. Op dit moment niet echt, alleen high-end pc's zijn beter.

En over Crysis, dat ie alleen op de pc is..ja dat klopt, om hardware te verkopen. De engine ervan draait wel gewoon op de ps3 en 360, en er komen dus ook spellen met Cry engine 2.

edit: OH en nog iets, beetje misleidende titel heeft dit topic, aangezien er nog niks bekend is over de pc versie en er nog steeds alleen geruchten zijn.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat R* er NIET op gereageerd heeft is waarschijnlijk heel hoopgevend. Ze willen je overhalen om consoles te kopen voor dat spel en als R* bij zo'n roddel had gezegt dat er geen sprake is van een PC versie zouden sommige zeker een console gaan kopen dus zolang ze niet reageren is er hoop en waarschijnlijk meer dan voorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het geen onzin is, en dus dat alles waar is van dit gerucht.

Ik zou namelijk heel graag de PC versie hebben, en als R* op tijd zegt dat ie er komt, hoef ik me geen PS3 aan te schaffen en heb ik weer wat geld over. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

Misschien met Grand Theft Auto San Andreas. Want dat was wel heel erg crap. Maar heb jij wel de trailers bekeken. 360 en de PS3 kunnen het aan. PC niet. GTA Kwam tot nu toe niet eens uit op de 360 en PS3. Maar het is nu veel veranderd. PC haalt nooit zulke mooie graphics als de Next-gen console's. Dus ik vind dit flinke onzin. Iedereen die zegt dat de PC mooiere graphics heeft dan de 360 en PS3. Ik ben dus helemaal eens met nationalist! Geweldige post!

Uit verveling gemaakt:

gtaivopdepcdf4.png

Bewerkt: door PSVer
Link to comment
Delen op andere websites

mensen, hou nou eens op met die eewige discussies, het is nutteloos.

Een High end PC kan zoieso meer aan dan de playstation3 en XBOX360, dat weet elke knuppel. Maar het licht gewoon aan de ontwikkelaar of de pc versie of de console versie mooier is, op de console kunnen ze alles zo mooi mogelijk maken, want de specs zijn van elke unit hetzelfde. Bij de PC moeten ze ook een beetje rekening houden met hoeveel game units ze verwachten te verkopen, want niet superveel mensen hebben een high end pc staan, dus moeten ze daar rekening mee houden.

De conclusie:

De PC kan wel beter, maar het ligt aan de ontwikkelaar of dit ook werkelijk gebeurt.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

mensen, hou nou eens op met die eewige discussies, het is nutteloos.

Een High end PC kan zoieso meer aan dan de playstation3 en XBOX360, dat weet elke knuppel. Maar het licht gewoon aan de ontwikkelaar of de pc versie of de console versie mooier is, op de console kunnen ze alles zo mooi mogelijk maken, want de specs zijn van elke unit hetzelfde. Bij de PC moeten ze ook een beetje rekening houden met hoeveel game units ze verwachten te verkopen, want niet superveel mensen hebben een high end pc staan, dus moeten ze daar rekening mee houden.

De conclusie:

De PC kan wel beter, maar het ligt aan de ontwikkelaar of dit ook werkelijk gebeurt.

Greetz,

Black Force

Nationalist@,

Please, dat is crap, jij vergelijkt Driver op een pc en xbox, geen 360.

xbox kan voor zijn langzalzeleven niet vergelijken met de pc's van nu, 360 redt dat wel.

En driver is een groot verschil met GTA.

Nationalist, wacht maar tot PS3 of 360 Crysis in zijn lade krijgt, en vergelijk dan de pc met console, dan schrik je je kapot, want de meeste high end pc's kunnen Crysis zelfs niet volledig op high spelen, dus het is extreem.

Verder hoop ik dat de datum klopt want ik kan niet wachten ervoor,

Tweede, Als er Vehicle mods uit komen, moeten de moddelers niet met SA of zelfs VC modellen komen want die zien daar niet uit, omdat GTA IV al zelf highpoly is.

@ Black Force,

idd, de graphics ligt bij R* in de handen.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de dvd van GTA IV stop in mijn laptop, dan is de hele laptop vernietigd!

De wagens in GTA4 zien er highpoly uit en de textures zien er ook hi res uit.

Hoe meer polys en hi res, hoe sterker de PC moet zijn.

De iksboksdriezestig en pleesteesjion3 hebben geen moeite mee!

Maar wie een 8800GTX heeft, is de grooste mazzelpik!

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

dat is met bijna alle games zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

dat is met bijna alle games zo...

loool :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...