Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Als er een PC versie komt, hoop ik wel dat hij niet geport wordt vanuit de console's. Dan krijg je van die belachelijk hoge systeemeisen. En ik denk wel dat de PC versie mooier wordt dan de console, als hij namelijk uitkomt hebben ze meer tijd om alles lekker op te poetsen. Je hebt ook nog de RARE Engine die speciaal voor console's is ontwikkeld, mischien een clue naar GEEN pc versie?

@ GTA_XP, wat dacht je van de Nvidia Geforce 9800 GX2? :puh:

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een stel schijtkinderen hier op dit forum zeg, beterwetertjes. De pc is altijd al de meest krachtige geweest, het is aan de ontwikkelaar hoe ze zich erop afstemmen.

Precies, als ze het compleet gaan poorten dan wordt het dus 3x niets he.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle PC bezitters zouden beter een console aanschaffen want het ziet er niet goed uit :puh:

Ik zou niet weten waarom het er niet goed uitziet! De PC versie is altijd veel mooier dan de console versie hoor :7

PC versie mooier dan de consoles ?? Waar ben je mee bezig man :duh:

ik weet niet wat je lult maar crysis kan niet eens op de consoles omdat die kut dingen het niet aankunnen

pc is en blijft voorloper op de beste grahics dus geen gezeik pc is alltijd de mooiste als je goeie pc heb

Link to comment
Delen op andere websites

De PC versie word de beste want hij komt later uit en dan zijn er toch minder bugs?

En ik weet zeker dat mn pc GTA4 aan kan want hij is pas flink geupgrade naar de beste eisen.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het zit met de eisen van gears of war maar die is ook voor de pc te krijgen.

Hoezo kan de pc gta 4 niet aan als dalijk gta 4 voor de pc uit komt en ik kan hem draaien wil ik jullie wel eens horen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel geloven dat het zou op de pc zou uitkomen

kijk naar de makers r* north ( alle gta' s op pc , makers gta4 )

r*leeds ( alle gta's op playstation )

Klopt niet helemaal

R* North maakt namelijk de ps3 en de xbox360 versie van GTA 4. R* North heeft ook voorgaande GTA's voor de ps2 gemaakt.

R* Leeds maar vooral PSP spellen (LCS, VCS, the warriors, midnight club 3).

Ik zie daar dus totaal geen bewijs in dat het naar pc komt, gewoon afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zouden jullie zo schatten voor de pc de specs om GTA 4 te kunnen draaien??

Het mag dan wel misschien voor de pc uitkomen maar mijn pc kan san andreas niet eens aan bij gta 4 wordt mij computer dan helmaal vern*ukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zouden jullie zo schatten voor de pc de specs om GTA 4 te kunnen draaien??

Het mag dan wel misschien voor de pc uitkomen maar mijn pc kan san andreas niet eens aan bij gta 4 wordt mij computer dan helmaal vern*ukt!

SA niet eens? :puh: dan moet je nodig is upgraden :puh:

Ik denk als je kijkt naar de huide games, als je die goed kan draaien dat je gta 4 ook wel redelijk zou kunnen draaien.

Mijn pc kan de huidige games op volle instellingen draaien (alles op max+aa+af) :puh: behalve crysis dan :N

Maar gelukkig heb ik nog de 360 die gta 4 sowieso kan draaien vanaf dag 1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zouden jullie zo schatten voor de pc de specs om GTA 4 te kunnen draaien??

Het mag dan wel misschien voor de pc uitkomen maar mijn pc kan san andreas niet eens aan bij gta 4 wordt mij computer dan helmaal vern*ukt!

SA niet eens? :puh: dan moet je nodig is upgraden :puh:

Ik denk als je kijkt naar de huide games, als je die goed kan draaien dat je gta 4 ook wel redelijk zou kunnen draaien.

Mijn pc kan de huidige games op volle instellingen draaien (alles op max+aa+af) :puh: behalve crysis dan :N

Maar gelukkig heb ik nog de 360 die gta 4 sowieso kan draaien vanaf dag 1 :puh:

Zul je zien dat je Xbox dan een RROD krijgt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zouden jullie zo schatten voor de pc de specs om GTA 4 te kunnen draaien??

Het mag dan wel misschien voor de pc uitkomen maar mijn pc kan san andreas niet eens aan bij gta 4 wordt mij computer dan helmaal vern*ukt!

SA niet eens? :puh: dan moet je nodig is upgraden :puh:

Ik denk als je kijkt naar de huide games, als je die goed kan draaien dat je gta 4 ook wel redelijk zou kunnen draaien.

Mijn pc kan de huidige games op volle instellingen draaien (alles op max+aa+af) :puh: behalve crysis dan :N

Maar gelukkig heb ik nog de 360 die gta 4 sowieso kan draaien vanaf dag 1 :puh:

Zul je zien dat je Xbox dan een RROD krijgt :puh:

Laat me raden, jij hebt een ps3 :puh:

Nou dan koop ik gewoon een nieuwe!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zouden jullie zo schatten voor de pc de specs om GTA 4 te kunnen draaien??

512Mb RAM

2.5GHZ processor

256Mb Videogeheugen

5GB Harde Schijf

Dat denk ik ongeveer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...