Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ik draai crysis op high, en dat is voor mij voldoende. Ben geen graphic whore, zoals ze dat zeggen. Ok, ik kan natuurlijk niet alles voluit spelen, met alle pracht en praal. Er is nog geen enkele machine die dat kan. Voor mij draait ie gewoon goed. :cya:

Ik ben benieuwd hoe Crysis eruit gaat zien op de PS3 :eten:

Er zijn alleen nog maar geruchten dat Crysis naar de consoles komt. De engine ervan hebben ze in ieder geval wel op de consoles laten draaien, maar of Crysis zelf erop komt is nog maar afwachten. De consoles kunnen ieder geval niet de very high settings aan die op de pc versie zit. Maar we dwalen af, GTA op de pc zal lagere specs nodig hebben om op high te kunnen draaien dan Crysis dat is wel zeker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik draai crysis op high, en dat is voor mij voldoende. Ben geen graphic whore, zoals ze dat zeggen. Ok, ik kan natuurlijk niet alles voluit spelen, met alle pracht en praal. Er is nog geen enkele machine die dat kan. Voor mij draait ie gewoon goed. :cya:

Ik ben benieuwd hoe Crysis eruit gaat zien op de PS3 :eten:

Er zijn alleen nog maar geruchten dat Crysis naar de consoles komt. De engine ervan hebben ze in ieder geval wel op de consoles laten draaien, maar of Crysis zelf erop komt is nog maar afwachten. De consoles kunnen ieder geval niet de very high settings aan die op de pc versie zit. Maar we dwalen af, GTA op de pc zal lagere specs nodig hebben om op high te kunnen draaien dan Crysis dat is wel zeker :puh:

Ja, maar zoveel lager zal dat ook weer niet zijn... Mensen zeggen hier 2.4 Ghz? Reken tog maar op 2.8 min (denkk he)

Feit is: ik koop hem op PS3 want mijn PC'tje zal ontploffen als ik het schijfje er nog maar insteek :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, jongens, ik maakte maar een grapje :7

Crysis draait hier ook soepel op hoor :tu: , en besides ik ga hem voor de ps3 halen. Speelt voor mij fijner dan op de pc. :dans:

denkt het niet hoor, pc zal veel fijner lopen, als ik sa vergelijk van ps2 naar pc, dan is pc een 10 en ps2 een 6, dat werkt gewoon niet zo makkelijk als de pc, kun je makkelijker met muis richten enzo,

maar ja ik ben meer pc speler, op pc hoor ik met snipen bij de besten met de mp spellen, maar denk dat het op ps slecht zal gaan,

dus PC= NUMMER 1

Link to comment
Delen op andere websites

denkt het niet hoor, pc zal veel fijner lopen, als ik sa vergelijk van ps2 naar pc, dan is pc een 10 en ps2 een 6, dat werkt gewoon niet zo makkelijk als de pc, kun je makkelijker met muis richten enzo,

maar ja ik ben meer pc speler, op pc hoor ik met snipen bij de besten met de mp spellen, maar denk dat het op ps slecht zal gaan,

dus PC= NUMMER 1

Maar er zijn ook mensen die voor geen meter gta met toesenbord en muis kunnen besturen.

en over dat sniperen, als je op console online speelt zitten als je tegenstanders ook op console en hebben zelfde besturing, die wel iets minder is als muis.

PC tegen console zou oneerlijk zijn maar op console online spelen werkt echt wel even goed als op pc.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja ik ben meer pc speler, op pc hoor ik met snipen bij de besten met de mp spellen, maar denk dat het op ps slecht zal gaan,
Skillz = NUMMER 1

Ik weet zeker dat ik zo een paar gastjes own in Close Combat als het PS3 tegen PC zou zijn. Misschien niet met snipen, maar sowieso zou je het op de PS3/Xbox realistischer kunnen noemen, want neem maar aan dat het in werkelijkheid ook niet zo makkelijk is.

Je kunt hier wel gaan zitten verkondigen dat toetsenbord en muis makkelijker zijn, maar dat is echt een geval van smaak. Ik vind persoonlijk toetsenbord en muis de onhandigste dingen die er zijn om mee te gamen, ik speel zelfs nog liever met een xbox controller. En die vind ik al niet fijn..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik draai crysis op high, en dat is voor mij voldoende. Ben geen graphic whore, zoals ze dat zeggen. Ok, ik kan natuurlijk niet alles voluit spelen, met alle pracht en praal. Er is nog geen enkele machine die dat kan. Voor mij draait ie gewoon goed. :cya:

Ik ben benieuwd hoe Crysis eruit gaat zien op de PS3 :eten:

Er zijn alleen nog maar geruchten dat Crysis naar de consoles komt. De engine ervan hebben ze in ieder geval wel op de consoles laten draaien, maar of Crysis zelf erop komt is nog maar afwachten. De consoles kunnen ieder geval niet de very high settings aan die op de pc versie zit. Maar we dwalen af, GTA op de pc zal lagere specs nodig hebben om op high te kunnen draaien dan Crysis dat is wel zeker :puh:

Ja, maar zoveel lager zal dat ook weer niet zijn... Mensen zeggen hier 2.4 Ghz? Reken tog maar op 2.8 min (denkk he)

Feit is: ik koop hem op PS3 want mijn PC'tje zal ontploffen als ik het schijfje er nog maar insteek :D

Ja goede processor heeft ie in ieder geval nodig, aangezien alleen Euphoria al wat processor kracht nodig heeft om realtime de animaties van alle personen die je ziet te maken

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja ik ben meer pc speler, op pc hoor ik met snipen bij de besten met de mp spellen, maar denk dat het op ps slecht zal gaan,
Skillz = NUMMER 1

Ik weet zeker dat ik zo een paar gastjes own in Close Combat als het PS3 tegen PC zou zijn. Misschien niet met snipen, maar sowieso zou je het op de PS3/Xbox realistischer kunnen noemen, want neem maar aan dat het in werkelijkheid ook niet zo makkelijk is.

Je kunt hier wel gaan zitten verkondigen dat toetsenbord en muis makkelijker zijn, maar dat is echt een geval van smaak. Ik vind persoonlijk toetsenbord en muis de onhandigste dingen die er zijn om mee te gamen, ik speel zelfs nog liever met een xbox controller. En die vind ik al niet fijn..

tja ik vind muis veel beter richten als zo'n dom joystickje van ps, met muis kun je makkelijk bewegen waar je maar wilt, met controllers gaat dat minder,

en bewegen met aswd of pijltjes gaat ook zeer makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

maar ja ik ben meer pc speler, op pc hoor ik met snipen bij de besten met de mp spellen, maar denk dat het op ps slecht zal gaan,
Skillz = NUMMER 1

Ik weet zeker dat ik zo een paar gastjes own in Close Combat als het PS3 tegen PC zou zijn. Misschien niet met snipen, maar sowieso zou je het op de PS3/Xbox realistischer kunnen noemen, want neem maar aan dat het in werkelijkheid ook niet zo makkelijk is.

Je kunt hier wel gaan zitten verkondigen dat toetsenbord en muis makkelijker zijn, maar dat is echt een geval van smaak. Ik vind persoonlijk toetsenbord en muis de onhandigste dingen die er zijn om mee te gamen, ik speel zelfs nog liever met een xbox controller. En die vind ik al niet fijn..

tja ik vind muis veel beter richten als zo'n dom joystickje van ps, met muis kun je makkelijk bewegen waar je maar wilt, met controllers gaat dat minder,

en bewegen met aswd of pijltjes gaat ook zeer makkelijk

Lol.. toen ik net begon met de playstation kon ik ook slecht richten

maar als je het wat langer doet dan gaat het goed en maakt het niet heel veel verschil uit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 4 op Inter core2Duo 2.33GHz 3GBRam en NVIDIA GForce 8800GTS draait

Maak je een grapje?

Natuurlijk!

Op dat ding ziet hij er net zo goed(als niet beter) uit als op de consoles tegen een hogere resolutie dan 1280x720.

zoiets heb ik ook ongeveer en je hoeft je komende tijd geen zorgen maken over je specs(behalve Crysis dan).

EDIT: Als dat je wilt weten waar de resolutie van je Monitor/TV staat is dit plaatje mischien handig:

749px-Vector_Video_Standards2.svg.png

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA 4 op Inter core2Duo 2.33GHz 3GBRam en NVIDIA GForce 8800GTS draait

Maak je een grapje?

Natuurlijk!

Op dat ding ziet hij er net zo goed(als niet beter) uit als op de consoles tegen een hogere resolutie dan 1280x720.

zoiets heb ik ook ongeveer en je hoeft je komende tijd geen zorgen maken over je specs(behalve Crysis dan).

Hoezo maak ik een grapje ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo maak ik een grapje ?

Spreekwoordelijk gezegd, vraagt ie of je het meent. Je specs zijn voor aankomende games goed, daar kan je wel een tijdje mee vooruit en GTA IV kan je met gemak draaien, mits hij natuurlijk voor de pc komt :puh:

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Over die mogelijke PC release ben ik wel positief. Het is alleen de vraag hoelang we erop moeten gaan wachten.

Als je naar R* mailt over een PC release krijg je een mail terug van een auto-responder. Een aantal maanden geleden was dit het antwoord.

Thanks for the email. Grand Theft Auto IV is currently scheduled to be released for the PlayStation 3 and Xbox 360 in early 2008. Unfortunately, since we haven't announced plans for any PC version, I'm afraid I don't have an answer for you at this time. Stay tuned to the Rockstar Games official website for details on all of our upcoming game announcements.

Nu het dichter op de release zit had het gekund dat deze mail was aangepast en opzich is dat ook wel.

Thanks for the email. Unfortunately, since we haven't announced plans for any possible PC version of Grand Theft Auto IV, I'm afraid I don't have an answer for you. Stay tuned to the Rockstar Games official website for details on all of our upcoming game announcements.

De mails zijn bijna identiek op de dikgedrukte tekst na. In de oude versie werd er "at this time" genoemd waardoor PC gamers gaan wachten voor de PC release terwijl de bedoeling is dat ze alemaal een console gaan kopen. Ze hebben nu die mail aangepast door er "possible" in te zetten wat geen PC release uitsluit maar niet zowat bevestigd dat hij er wel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...