Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zou mij niet verbazen als er geen pc versie komt.

R* is zoveel allemaal met dat playstationgedoe bezig geweest:

Gta's die eerder uitkomen voor playstation...

Gta's, speciaal voor PSP en later voor "gewone" playstation...

Ik zie ze er gerust voor aan om de pc maar achterwegen te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks for the email. Grand Theft Auto IV is currently scheduled to be released for the PlayStation 3 and Xbox 360 in early 2008. Unfortunately, since we haven't announced plans for any PC version, I'm afraid I don't have an answer for you at this time. Stay tuned to the Rockstar Games official website for details on all of our upcoming game announcements.

Nu het dichter op de release zit had het gekund dat deze mail was aangepast en opzich is dat ook wel.

Thanks for the email. Unfortunately, since we haven't announced plans for any possible PC version of Grand Theft Auto IV, I'm afraid I don't have an answer for you. Stay tuned to the Rockstar Games official website for details on all of our upcoming game announcements.

possible kan je zien als misschien maar ook als mogenlijke ;)

oftewel naar mij zeggen is alleen de opmaak anders maar het zegt niet veel anders als de eerste

zoals ik die 2 zinnen lees :

-stukje 1

aangezien wij nog geen planningen voor de pc versie hebben uitgebracht ben ik bang dat ik geen andwoord voor je heb op dit moment

(since we haven't announced plans for any PC version, I'm afraid I don't have an answer for you at this time. )

-stukje 2

since we haven't announced plans for any possible PC version of Grand Theft Auto IV, I'm afraid I don't have an answer for you.

aangezien wij nog geen planning hebben uitgebracht voor een mogenlijke pc versie van gta... ben ik bang dat ik geen antwoord voor je hebt

dat ik zoals ik het lees he ;)

en op nog even terug te komen op de systeemeisen en dat soort dingen in dit topic

-je kan natuurlijk ook je eigen pc upgraden als je tot die kennis erover beschikt

-naar mijn zeggen zullen de systeemeisen toch redelijk hoog zijn, ik zou niet durven te rekenen op een processor lager dan amd athlon 3800+ aangezien een redelijke processor ook niet zo duur is

AMD Athlon 64 X2 6000+ AM2 3GHz HT 1000MHz 2x 1MB Boxed Beoordeling: goed € 125,46

en kwa videokaart zou ik dan denken aan ati radeon 9800 pro of beter denken

-en wat ik ook nog las ook iets over dvd's enz.. 4.7gb is tegenwoording al niet veel meer voor een dvd.. je hebt ze namenlijk ook van 8,5 GB wat dus al zou zeggen dat ze inplaats van 2 mogenlijk maar 1 nodig zouden hebben

- nog iets wat ik tegen ben gekomen in dit topic over dat een ps3 beter zou zijn enz..

een pc gaat langer mee als een ps ;) hoelang gaat de pc nou al mee op de markt ... langer als al die consoles

kijk maar naar xbox/ps/nintendo/ ze komen iedere keer met een nieuw systeem waardoor er voor de oude systemen geen of weinig feeback meer wordt gegeven er komen na een tijd geen spellen meer voor dus eigenlijk als nieuw systeem uitkomt is de oude bijna niks meer een pc blijft gewoon die kan je upgraden ;) na een tijd zal je die ook moeten vervangen omdat je hardware dusdanig verandert dat het niet meer past enz.. maar met een pc doe je naar mij mening veel langer mee als een console..

persoonlijk hoop ik dat hij wel op de pc komt ben een vaste gta koper geweest

heb ze van gta1 t/m SA voor de pc gekocht. zou zonde zijn als deze niet voor de pc zou komen.

aan de screenshots/video's ervan te zien zou dit een mooi gedetaileerde game moete zijn met een goede gameplay.

en ze kunnen er ook bijv. betere beveiliging op kunnen zetten die moeilijker te kraken is waardoor het gewoon voor de meeste gewoonweg simpelweg te lang duurt voordat ze een gedownloade versie kunnen spelen waardoor er meer mensen het zouden kunnen kopen..

dat is mijn persoonlijke mening erover

nogmaals hoop ik zeker dat deze naar de pc komt

Bewerkt: door hunter!
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij niet verbazen als er geen pc versie komt.

R* is zoveel allemaal met dat playstationgedoe bezig geweest:

Gta's die eerder uitkomen voor playstation...

Gta's, speciaal voor PSP en later voor "gewone" playstation...

Ik zie ze er gerust voor aan om de pc maar achterwegen te laten.

Bla bla bla. Uitleg: Sony had VOOR GTA 4 een contract met Rockstar wat het mogelijk maakte dat de game enkele maanden exclusief voor de ps2 was.

De gta's speciaal voor de psp waren eigenlijk gewone remakes van gta 3 en vc. En aangezien het onzinnig is om dit ook voor de PC uit te brengen vanwege de nauwelijks nieuwe dingen. Heeft men dit achterwege gelaten.

Nu microsoft ook voor een bak duiten is gekomen heeft men het samen met sony exclusief voor hun eigen console.

en aangezien microsoft de eigenaar is van Vista.. Is het vrijwel onmogelijk om te denken dat GTA 4 niet op de PC komt.

Sterker nog als alle geruchten kloppen is het mid/eind oktober zover.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Iemand eigenlijk een idee Hoe veel GB GTA IV Wordt?

Want Ik heb 'Volgens Mij :duh: ' Nog wel weinig Ruimte op de PC

omdat ik gta san andreas ook al heb.... :7

Iemand Idee

En als het er op kan dan ga ik het zeker kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Iemand eigenlijk een idee Hoe veel GB GTA IV Wordt?

Want Ik heb 'Volgens Mij :duh: ' Nog wel weinig Ruimte op de PC

omdat ik gta san andreas ook al heb.... :7

Iemand Idee

En als het er op kan dan ga ik het zeker kopen!

Als je HDD niet eens groot genoeg is, weet je dan wel zeker dat je hardware gta 4 aan zou kunnen? :puh:

Ik denk dat het zo rond de 12gb zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, ga niet zitten lullen dat consoles beter zijn, wan dat zijn ze niet.

Als er een console uitkomt met de beste spul erin ben je ook makkelijk boven de 1000€ grens aan het kijken.

Consoles zijn populairder omdat ze goedkoper zijn en dat je niet zo'n groot blok hebt staan, maar dan zo'n klein kistje.

Greet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo raar dat Rockstar nog niets heeft bevestigd over de PC release, dat was ook niet zo bij San Andreas maar toch staat er op Wikipedia dat de PC versie later uitkomt. En het stond ook een keer in de Spits.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo raar dat Rockstar nog niets heeft bevestigd over de PC release, dat was ook niet zo bij San Andreas maar toch staat er op Wikipedia dat de PC versie later uitkomt. En het stond ook een keer in de Spits.

Ze hadden niks bekend gemaakt over San Andreas voor de release. Dat kwam pas 1 of 2 maanden later.

Een bedrijf moet altijd plannen voor een quartaal vrijgeven zodat aandeelhouders daaruit op kunnen maken waar het bedrijf mee bezig is. Een paar weken vor de release op de PS2 hadden ze bij T2 zo'n quartaalplan vrijgegeven en iemand uit de community heeft tussen die lap tekst gevonden dat er weldegelik een P/Xbox release aan zat te komen.

Daarom lijkt het zo alsof het al van te voren bekend gemaakt werd.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel geloven dat het zou op de pc zou uitkomen

kijk naar de makers r* north ( alle gta' s op pc , makers gta4 )

r*leeds ( alle gta's op playstation )

Klopt niet helemaal

R* North maakt namelijk de ps3 en de xbox360 versie van GTA 4. R* North heeft ook voorgaande GTA's voor de ps2 gemaakt.

R* Leeds maar vooral PSP spellen (LCS, VCS, the warriors, midnight club 3).

Ik zie daar dus totaal geen bewijs in dat het naar pc komt, gewoon afwachten.

Ik denk dathij bedoelt dat de GTA's van R* North allemaal op de PC zijn uitgekoen (al dan niet later) en dat dit voor GTA IV ook het geval moet zin. Ik snap de logica erin maar het is niet zeker. Al vermoed ik op een release in October/November. Er zijn genoeg indirecte aanwijzngen di het waarschijnlijk maken dat er een PC releae komt. Als hij niet op de PC uitkomt zal ik hem nooit spelen dus maar hopen dat ze ons alleen proberen te misleiden tot mei en dan late weten dat hij er toch komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo raar dat Rockstar nog niets heeft bevestigd over de PC release, dat was ook niet zo bij San Andreas maar toch staat er op Wikipedia dat de PC versie later uitkomt. En het stond ook een keer in de Spits.

Ze hadden niks bekend gemaakt over San Andreas voor de release. Dat kwam pas 1 of 2 maanden later.

Een bedrijf moet altijd plannen voor een quartaal vrijgeven zodat aandeelhouders daaruit op kunnen maken waar het bedrijf mee bezig is. Een paar weken vor de release op de PS2 hadden ze bij T2 zo'n quartaalplan vrijgegeven en iemand uit de community heeft tussen die lap tekst gevonden dat er weldegelik een P/Xbox release aan zat te komen.

Daarom lijkt het zo alsof het al van te voren bekend gemaakt werd.

Inderdaad..Vanaf gta 3 is het al zo. Ze kondigen eerst aan exclusief voor de ps2. Na die release kondigen ze de xbox/pc versie aan. Dus grote kans dat ze het deze keer weer zo doen als er een pc versie komt. Gewoon afwachten dus.

@Squidward: Dat het op Wikipedia staat is niet echt bewijs te noemen :puh: Iedereen kan het daar neerzetten, je kan het er zelf ook weer zo afhalen, wat slim zou zijn omdat het nog geen feit is dat hij op de PC zal worden gereleased. Dat is pas zeker na een officiele aankondiging van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

het pas op een dual layer dvd van de X360 dus dan zal het bij de PC vergelijkbaar zijn.

Ik vermoed tussen de 7 en 9 GB

Op een sual layer dvd kan idd 9gb, maar dat betekdn niet dat het maar 9gb gata innemen op je harde schijf: vaak is het op de dvd heel hard gecomprimeerd en wanneer je het op je pc zet word het geontcomprimeerd, ik gok op 12 gb

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...