Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Zijn de GTA IV pc specificaties al bekent?

Het is nog geen feit dat er een pc versie komt

En over eventuele pc versies zijn al genoeg topics :tu::dans:

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen toch. het is en blijft GTA geen Crysis. Het word vast wel een super wrede dope game maar het si en blijft een rock* game En die staan er nou niet ombekend dat ze de mooiste grapichs hebben Dus De pc gamers (voor als die uit komt) een gemiddelde pc kan hem vast wel trekken. ^_^ Want het word egt niet zo mooi als COD4

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat ie op de pc komt, en ja hij is mooier en loopt vloeiender op de pc mits je een krachtig genoege pc hebt. Mijn E6750 @ 3.2Ghz 8800GT 4GB is krachtiger dan een ps3. En niet zeggen dat een ps3 7x 3.2Ghz heeft want een ps3 cpu is heeel anders dan een C2D. Ik heb al verhalen gehoord dat GTA IV al niet echt vloeiend loopt op de X360. Over de PS3 denk ik niet aangezien die wat krachtiger is. Maar de mods + multiplayer maakt het gewoonweg leuker op de pc ;) En hij komt 100% zeker erop uit, aangezien GTA een super bekende en de bestverkochte francise ter wereld, en ze lopen miljoenen mis als ze het niet naar de pc porten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat ie op de pc komt, en ja hij is mooier en loopt vloeiender op de pc mits je een krachtig genoege pc hebt. Mijn E6750 @ 3.2Ghz 8800GT 4GB is krachtiger dan een ps3. En niet zeggen dat een ps3 7x 3.2Ghz heeft want een ps3 cpu is heeel anders dan een C2D. Ik heb al verhalen gehoord dat GTA IV al niet echt vloeiend loopt op de X360. Over de PS3 denk ik niet aangezien die wat krachtiger is. Maar de mods + multiplayer maakt het gewoonweg leuker op de pc ;) En hij komt 100% zeker erop uit, aangezien GTA een super bekende en de bestverkochte francise ter wereld, en ze lopen miljoenen mis als ze het niet naar de pc porten.

Verhalen gehoort dat hij niet vloeiend loopt op de 360? Hij liep bij de previews maanden terug nog niet vloeiend nee, en dat was op de 360 inderdaad omdat ze de ps3 versie pas onlangs aan bladen hebben laten zien omdat die nog achter liep. Nu is de framerate op beide consoles gewoon goed, en als hij uitkomt zal hij echt wel vloeiend lopen hoor.

En ja GTA 4 kan mooier worden op de PC, als Rockstar hem zo maakt dat hij ook op zulke hoge instellingen kan draaien dat hij inderdaad mooiere graphics op de PC heeft, maar dat is nog maar afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch. het is en blijft GTA geen Crysis. Het word vast wel een super wrede dope game maar het si en blijft een rock* game En die staan er nou niet ombekend dat ze de mooiste grapichs hebben Dus De pc gamers (voor als die uit komt) een gemiddelde pc kan hem vast wel trekken. ^_^ Want het word egt niet zo mooi als COD4

Vind ik nou een domme opmerking :duh:

We zitten allemaal al maanden bezig dat het juist zo sjiek is dat R* z'n graphics zo sterk verbeterd heeft! Dat is het net... Hij wordt wel supermooi! :) Laat ons nu niet beginnen het tegendeel te gaan bewijzen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het heel erg met "jaah90" eens! Denk dat R* veel geld KAN mislopen als ze geen GTA IV op de pc uitbrengen! Denk aan de duizenden en duizenden modders op de wereld(oke overdreven :puh: ) (Ben zelf ook al een model aan het maken, om te kijken of ik kan converten naar GTA IV als die op de pc uitkomt :puh: )

Ik bedoel, ik denk ook wel dat ze hem op de pc uitbrengen: Was het bij SA niet zo toen de "Hot Coffee" fixed 2.0 uitkwam, dat je niet kon modden? Toen brachten ze daarna een 1.1 ofzo uit waar je wél kon modden, maar geen "Hot Coffee" mod kon doen?(dat is wat ik heb gehoord een keer)

Dus, ze gingen speciaal een versie maken waar je wél kon modden, dat heeft ze ook wel geld gekost lijkt me, dus wat mij lijkt: ze hebben het er voor over om een versie te maken waar je kan modden, terwijl ze dat tijd én geld kost, (lijkt me), waarom deden ze dat dan: Ze verdienen eraan omdat veel mensen toch wilden modden, maar NIET "Hot Coffee" wilden,

(Mijn theorie)

Nou zal je zeggen, wat heeft dit met GTA IV te maken:

Op ps3 en xbox 360 kan je voor zover ik weet niet modden, dus het R* zou dan het geld mislopen van modders die het spel willen, dus lijkt het me, omdat ze bij SA ook nog een EXTRA (eigenlijk) versie maakten waarin je kan modders, dat ze dat hier ook doen, alleen hier is er zeg maar nog geen andere eerdere versie waarin je kan modden :)

Hoop dat dat te begrijpen is, want ik weet niet precies hoe 'k dat het beste kan uitleggen :puh:

Versie 1.1 is niet gemaakt door Rockstar.

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

En ik denk dat emuleren idd onmogelijk is. Hoewel, dat dacht ik ook voor de PS1, en daar zijn ook prima emulators voor.

gta op ps3 gaat 10x beter zijn dan op ps2 houd dat in het achterhoofd je hebt nog niet gta4 gespeelt op ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen toch. het is en blijft GTA geen Crysis. Het word vast wel een super wrede dope game maar het si en blijft een rock* game En die staan er nou niet ombekend dat ze de mooiste grapichs hebben Dus De pc gamers (voor als die uit komt) een gemiddelde pc kan hem vast wel trekken. ^_^ Want het word egt niet zo mooi als COD4

Vind ik nou een domme opmerking :duh:

We zitten allemaal al maanden bezig dat het juist zo sjiek is dat R* z'n graphics zo sterk verbeterd heeft! Dat is het net... Hij wordt wel supermooi! :) Laat ons nu niet beginnen het tegendeel te gaan bewijzen ;)

dat vind ik er ook van :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet echt maar denk het wel en ik hoop het ook .gta vind ik tog beter op pc dan een console (dreamland beweert van wel) :tu::tu::tu::cya:

http://www.dreamland.be/dreamland/static/g...tAuto_4_n.shtml

Ja dreamland alleen ja :puh: Ze kunnen niet weten of er een pc versie komt, aangezien Rockstar en Take Two er niks over hebben gezegd. Die is is sowieso blijkbaar niet zo goed geinformeerd, aangezien ze een jaren oude neppe screenshot bovenaan de pagina hebben staan.

Is hier trouwens niet als je een paar topics naar beneden kijkt al eentje die over dit onderwerp gaat van zo'n 36 pagina's? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik lees op veel sites dat GTA IV op de pc komt maar ik vraag me af wat voor videokaart je daar nodig voor hebt, ik heb een Nvideo Gforce 7500, is dit beetje goed of nie, het maakt voor mij toch niet uit, ik speel oblivion op me npc en ik koop toch een 360

Link to comment
Delen op andere websites

Heey, mede GTA-fans.

Ik heb me pas geregistreerd op dit forum om mee te praten over GTA IV.

Nu, het enige wat mij dwarszit is de PC versie. Komt hij of komt hij niet(en wanneer)?

Als hij tegen eind april nog niet is aangekondigd ben ik van plan tot de aanschaf van een Xbox360 te gaan(voor 200 euro kan ik hem toch niet laten liggen).

Ik hoop wel van niet dat hij pas eind 2008 komt, want dan haal ik zowiezo een console.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik lees op veel sites dat GTA IV op de pc komt maar ik vraag me af wat voor videokaart je daar nodig voor hebt, ik heb een Nvideo Gforce 7500, is dit beetje goed of nie, het maakt voor mij toch niet uit, ik speel oblivion op me npc en ik koop toch een 360

Heb je de 256 mb versie? Het is aan de lage kant en als je de 128 mb hebt zou ik eens gaan kijken naar een betere. de 8600 is een mooie voordelige die betere graphics en resolutie kan geven dan de consoles. Het zou kunnen dat de 256 mb hem wel aankan maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Heey, mede GTA-fans.

Ik heb me pas geregistreerd op dit forum om mee te praten over GTA IV.

Nu, het enige wat mij dwarszit is de PC versie. Komt hij of komt hij niet(en wanneer)?

Als hij tegen eind april nog niet is aangekondigd ben ik van plan tot de aanschaf van een Xbox360 te gaan(voor 200 euro kan ik hem toch niet laten liggen).

Ik hoop wel van niet dat hij pas eind 2008 komt, want dan haal ik zowiezo een console.

Als hij op de PC uitkomt wat wel waarschijnlijk is zal dat niet voor october zijn. Als jij een console wilt gaan kopen voor één spel dan is dat jouw keuze, ik zou het nooit doen maar het is jouw geld. Voordat je een console koopt wil ik je wel een paar dingen vertellen waar je rekening mee moet houden.

€200 lijkt inderdaad niks maar daar blijft het niet bij. Als je echt van je console wilt genieten moet jke er een HD TV bij kopen die minstens enkele honderden euro's kosten.

Die € 200 is ook alleen voor de allergoedkooptste versie waar geen harde schijf inzit dus de extra content die je van de zomer kan downloaden is kan jij dan niet gebruiken.

En voor de multiplayer zul je een Live account moeten nemen die €5 euro per maand kost(verbeter me als ik fout zit want ik ben hier niet zeker van). Dus als je van GTA IV echt wilt genieten op een console ben je er met die €200 euro echt niet en als je daar niks om geeft zie ik eerlijk gezegt het nut niet voor het aanschaffen van een console.

Denk er over na.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik lees op veel sites dat GTA IV op de pc komt maar ik vraag me af wat voor videokaart je daar nodig voor hebt, ik heb een Nvideo Gforce 7500, is dit beetje goed of nie, het maakt voor mij toch niet uit, ik speel oblivion op me npc en ik koop toch een 360

Heb je de 256 mb versie? Het is aan de lage kant en als je de 128 mb hebt zou ik eens gaan kijken naar een betere. de 8600 is een mooie voordelige die betere graphics en resolutie kan geven dan de consoles. Het zou kunnen dat de 256 mb hem wel aankan maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Heey, mede GTA-fans.

Ik heb me pas geregistreerd op dit forum om mee te praten over GTA IV.

Nu, het enige wat mij dwarszit is de PC versie. Komt hij of komt hij niet(en wanneer)?

Als hij tegen eind april nog niet is aangekondigd ben ik van plan tot de aanschaf van een Xbox360 te gaan(voor 200 euro kan ik hem toch niet laten liggen).

Ik hoop wel van niet dat hij pas eind 2008 komt, want dan haal ik zowiezo een console.

Als hij op de PC uitkomt wat wel waarschijnlijk is zal dat niet voor october zijn. Als jij een console wilt gaan kopen voor één spel dan is dat jouw keuze, ik zou het nooit doen maar het is jouw geld. Voordat je een console koopt wil ik je wel een paar dingen vertellen waar je rekening mee moet houden.

€200 lijkt inderdaad niks maar daar blijft het niet bij. Als je echt van je console wilt genieten moet jke er een HD TV bij kopen die minstens enkele honderden euro's kosten.

Die € 200 is ook alleen voor de allergoedkooptste versie waar geen harde schijf inzit dus de extra content die je van de zomer kan downloaden is kan jij dan niet gebruiken.

En voor de multiplayer zul je een Live account moeten nemen die €5 euro per maand kost(verbeter me als ik fout zit want ik ben hier niet zeker van). Dus als je van GTA IV echt wilt genieten op een console ben je er met die €200 euro echt niet en als je daar niks om geeft zie ik eerlijk gezegt het nut niet voor het aanschaffen van een console.

Denk er over na.

Je hebt niet perse een HDTV nodig. Je kunt dan ook zeggen dat je een 33 inch pc scherm moet hebben... Dat je geen extra content kunt doanloaden is niet waar; je kunt er een grote memorycard insteken en daar de content op downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...