Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Je hebt niet perse een HDTV nodig. Je kunt dan ook zeggen dat je een 33 inch pc scherm moet hebben... Dat je geen extra content kunt doanloaden is niet waar; je kunt er een grote memorycard insteken en daar de content op downloaden

Een Pc beeldscherm van 33" is hartstikke duur en dan kan je niet op de bank lounchen en spelen dus is er al helemaal geen voordeel over het gebruik van een PC.

En coor die heb je dan wel een grote memorycard nodig als het waar is van de grootte van die content.

Ik weet ook niet alles van consoles en je mag me altijd verbeteren als ik iets verkeerd zeg maar ik weet wel dat je het gewoon niet haalt met alleen die €200 en daar verkijken veel mensen zich aan.

je zou wel een hele snelle computer moeten hebben. wj hebben net een nieuwe en zelfs die is niet genoeg.

Dat betwijfel ik. De specs zijn nog helemaal niet bekend en hij wordt gemaakt voor consoles dus de meeste moderne computers hem op zeker dezelfde kwaliteit kunnen spelen.

Vertel eerst eens wat jouw PC specs zijn dan kunnen wij je wel vertellen of het waarchijnlijk is dat je moet upgraden maar als het een nieuwe is betwijfel ik dat.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk ook wel dat die voor de pc uitkomt :Y

maar stiekem hoop ik toch dat het niet zo is

want als de pc eigenaren zo graag gta iv willen

moeten ze maar een console kopen

maja 29 april zit ik lekker gta iv te spelen om mijn ps3 :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ook wel dat die voor de pc uitkomt :Y

maar stiekem hoop ik toch dat het niet zo is

want als de pc eigenaren zo graag gta iv willen

moeten ze maar een console kopen

maja 29 april zit ik lekker gta iv te spelen om mijn ps3 :clown:

Dus jij vind omdat wij liever met een muis+keyboard spelen met betere graphics dat we het hele spel maar niet moeten krijgen?

Ik benoem je hierbij to consolekiddie van de week want dat slaat nergens op. Iedereen moet het recht hebben om de spellen te spelen op de manier dat hij het fijnste vindt. Als Nvidea en ATI nou eens R* flink wat geld gingen betalen om het een PC exclusive te maken ga ik ook niet de consoleeigenaren uitlachen omdat zij het spel niet krijgen. Ik vind dat ze op alle platformen tegelijk uit moeten komen zodat iedereen het op z'n eigen manier kan spelen.

Als ik moest kiezen tussen het kopen van een console om het te spelen of niet dan kies ik voor de niet en laat GTA zo vallen. Dan zal R* echter voor de rest van hun bestaan geen game meer aan de PC gamers kwijtraken en alle GTA fans zullen overstappen naar bijvoorbeeld Mafia II.

Jij hebt het recht niet te bepalen voor andere waar ze op willen spelen en als hij voor de verandering eens niet op jouw console uitkomt zal je het ook niet eerlijk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ben het een beetje eens met roadrunner, het moet ook speelbaar zijn voor mij en andere pc spelers,

verdient veel voor rockstar en beeld is altijd beter,

maar ik wil wel ps3 hebben als ie niet voor pc komt

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij op de PC uitkomt wat wel waarschijnlijk is zal dat niet voor october zijn. Als jij een console wilt gaan kopen voor één spel dan is dat jouw keuze, ik zou het nooit doen maar het is jouw geld. Voordat je een console koopt wil ik je wel een paar dingen vertellen waar je rekening mee moet houden.

€200 lijkt inderdaad niks maar daar blijft het niet bij. Als je echt van je console wilt genieten moet jke er een HD TV bij kopen die minstens enkele honderden euro's kosten.

Die € 200 is ook alleen voor de allergoedkooptste versie waar geen harde schijf inzit dus de extra content die je van de zomer kan downloaden is kan jij dan niet gebruiken.

En voor de multiplayer zul je een Live account moeten nemen die €5 euro per maand kost(verbeter me als ik fout zit want ik ben hier niet zeker van). Dus als je van GTA IV echt wilt genieten op een console ben je er met die €200 euro echt niet en als je daar niks om geeft zie ik eerlijk gezegt het nut niet voor het aanschaffen van een console.

Denk er over na.

Ja, ik koop natuurlijk geen console voor 1 spel. En ja, ik heb nog zo een oude tv, maar men ouders zijn wel van plan een HD TV te gaan kopen.

Hmm, ja, eigenlijk heb je wel grotendeels gelijk. Ik vindt het gewoon zo zuigend te moeten toekijken hoe andere GTA IV al spelen en wij,pc gebruikers, moeten wachten tot oktober of later..

Maarja, ik speel hem wel bij een vriend ofzo :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik koop natuurlijk geen console voor 1 spel. En ja, ik heb nog zo een oude tv, maar men ouders zijn wel van plan een HD TV te gaan kopen.

Hmm, ja, eigenlijk heb je wel grotendeels gelijk. Ik vindt het gewoon zo zuigend te moeten toekijken hoe andere GTA IV al spelen en wij,pc gebruikers, moeten wachten tot oktober of later..

Maarja, ik speel hem wel bij een vriend ofzo :eten:

Daar mag je de bedrijven achter de consoles de schuld van geven. Zij betalen R* namelijk veel geld om het een exclusive te maken. Mensen die dat spel echt willen hebben en die niet die console hebben worden zo toch overgehaald die console te kopen. En als je eenmaal zo'n console gekocht heb ga je daar ook andere games voor aanschaffen zodat ze nog meer geld aan je verdienen. Dat is ook de reden dat M$ $50 miljoen betaald voor exclusive content want daar maken ze uiteindelijk veel meer geld mee dan het bedrag dat zo'n contract kost.

De PC heeft niet zulke grote firma's achter zich die geld verdienen aan elke game die je koopt. In m'n vorige post noemde ik dat Nvidea en ATI hetzelfde zouden kunnen doen als M$ of Sony maar zij verdienen niet aan elke game die je koopt. Bij het "Games for Windows" verdient M$ er trouwens wel aan maar dit haalt eigenlijk PC gamen alleen omlaag omdat het dezelfde tactieken gebruikt als Xbox Live met online gamen. Je moet betalen om een game op je PC online te spelen terwijl je er wel gewoon mee kan internetten e.d.

Zolang bedrijven als M$ elke cent uit de mensen proberen te persen zal de PC als gamingplatform eronder leiden. Vroeger ten tijde van de PS1 en DC vielen ze gewoon elkaar aan maar nu proberen deze bedrijven ook PC gebruikers uit te zuigen.

De pC heeft zich door de jaren nog goed weten te verdedigen tegen deze praktijken. In Duitsland is bijvoorbeeld de winkelomzet van PC games maar met 3% gedaalt en Steam heeft 15 miljoen accounts. En met games als Crysis en Mafia II waarvan de developers ook echt geven om het maken van games en niet het snelle geld binnen te halen zal het nog heel lang duren voordat de PC als gamingplatform gaat zwichten voor de consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu maart, nog niks over een release op PC! Ik snap zowiezo niet dat hij niet op pc komt, alle GTA gamers die ik ken hebben die op hun pc, en niet op xbox of ps2/3.... snapt rockstar dan niet dat hun aanhangers zitten bij de pc bezitters en niet bij het selecte clubje xbox ps3-ers die kort geleden pas kennis maakten met deze titels. als iemand iets hoort over een release op PC please post dit dan..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu maart, nog niks over een release op PC! Ik snap zowiezo niet dat hij niet op pc komt, alle GTA gamers die ik ken hebben die op hun pc, en niet op xbox of ps2/3.... snapt rockstar dan niet dat hun aanhangers zitten bij de pc bezitters en niet bij het selecte clubje xbox ps3-ers die kort geleden pas kennis maakten met deze titels. als iemand iets hoort over een release op PC please post dit dan..

Nieuwe over een Pc release hoef je niet te verwachten tot 2 maanden na de release en mischien zelfs niet voordat de DLC uit is. We kunnen hopen dat er wat staat over een PC release in de kwartaalrapporten van Take 2 want zo kwam het nieuws van een PC release voor GTA SA ook vrij een maand voor de PS2 release.

R* snapt dat heel goed en M$ en Sony ook. Daarom betalen ze R* ook om het een console exclusive te houden en daarmee PC gamers om te halen een console te kopen. Er zijn altijd mensen die hierdoor overstag gaan en een console gaan kopen. Als ze zo'n console hebben gaan ze er ook anderespellen en download content kopen waar M$ en Sony allemaal geld van krijgen. Ze proberen in feite gewoon PC gebruikers it te zuigen en als je in hun val trapt doen ze dat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel raar, Waarom heeft een PS3 7 Processoren, en haalt dan ongeveer dezelfde prestaties als een High-end Pc van deze tijd? En je hebt ook van die games, waarbij de graphics vergelijkbaar zijn met de ingame screens van GTA IV, dus het zou best kunnen.

Wat in mijn ogen nog vreemder is, is dat de PS3 naar eigen zeggen 7 cores heeft, (eigenlijk 8 maar oke) en de Xbox 360 (maar) 3 cores, of 4 dat weet ik niet zker, maar in ieder geval komen op beide consoles dezelfde games uit en zie ik persoonlijk niet echt een duidelijk verschil in de graphics... maar goed dat is een ander verhaal!

OT:

Naar mijn weten was GTA oorspronkelijk een PC game, of is iedereen opeens GTA 1 en GTA 2 vergeten ? Naar mijn weten zijn die veel eerder op PC gekomen dan op PSX of welke console dan ook...

Ik denk in ieder geval wel dat hij op de PC uitkomt, reden hiervoor is dat elke GTA (behalve die voor de PSP) op de PC is uitgekomen, en alleen een aantal keer had Playstation de primeur en waren ze voor de PS2 eerder dan op XBOX en PC...

Dat je een supergoede PC nodig hebt voor GTA lijkt me wat overdreven, aangezien je altijd aan de GFX kan sleutelen in de opties...

In ieder geval lijkt mij dit welles nietes discussie niet echt van toepassing, R* heeft nog niets aangekondigd voor de PC, en dat zijn de enige die het weten of hij voor de PC komt.

Wat wel merkwaardig is, is dat toen de GTA's in het verleden voor de PS uitkwamen, de XBOX en PC versie wel al werd aangekondigd voor later dat jaar en dat is in dit geval voor de PC dus niet gebeurd.

Maarja wie zal het weten ? Het is denk ik afwachten gewoon ;)

Bewerkt: door MorrisF
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel raar, Waarom heeft een PS3 7 Processoren, en haalt dan ongeveer dezelfde prestaties als een High-end Pc van deze tijd? En je hebt ook van die games, waarbij de graphics vergelijkbaar zijn met de ingame screens van GTA IV, dus het zou best kunnen.

Wat in mijn ogen nog vreemder is, is dat de PS3 naar eigen zeggen 7 cores heeft, (eigenlijk 8 maar oke) en de Xbox 360 (maar) 3 cores, of 4 dat weet ik niet zker, maar in ieder geval komen op beide consoles dezelfde games uit en zie ik persoonlijk niet echt een duidelijk verschil in de graphics... maar goed dat is een ander verhaal!

OT:

Naar mijn weten was GTA oorspronkelijk een PC game, of is iedereen opeens GTA 1 en GTA 2 vergeten ? Naar mijn weten zijn die veel eerder op PC gekomen dan op PSX of welke console dan ook...

Ik denk in ieder geval wel dat hij op de PC uitkomt, reden hiervoor is dat elke GTA (behalve die voor de PSP) op de PC is uitgekomen, en alleen een aantal keer had Playstation de primeur en waren ze voor de PS2 eerder dan op XBOX en PC...

Dat je een supergoede PC nodig hebt voor GTA lijkt me wat overdreven, aangezien je altijd aan de GFX kan sleutelen in de opties...

In ieder geval lijkt mij dit welles nietes discussie niet echt van toepassing, R* heeft nog niets aangekondigd voor de PC, en dat zijn de enige die het weten of hij voor de PC komt.

Wat wel merkwaardig is, is dat toen de GTA's in het verleden voor de PS uitkwamen, de XBOX en PC versie wel al werd aangekondigd voor later dat jaar en dat is in dit geval voor de PC dus niet gebeurd.

Maarja wie zal het weten ? Het is denk ik afwachten gewoon ;)

Nee toen werd volgens mij ook pas de Xbox en PC versie aangekondigd na de ps2 release.

Link to comment
Delen op andere websites

mij zou het eigenlijk wel vet lijken als die op de pc komt, maar ik heb er toch nix aan want voor me verjaardag 30 april(ja 1 dag naar de release) krijg ik geld voor de ps3 dus.

maar Rockstar het niet op pc zou doen dan lopen ze een hoop geld mis.

p.s. eerste post :)

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...