Ottoman 47 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Misschien red Nvidia ons van die ellende, want SA kwam op de PS2 en Xbox, toen had Nvidia het ook op de PC gepracht! Thanks Nvidia OTTO
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Laten we maar hopen voor de PC liefhebbers dat die dan uitkomt op pc zoals ik al eerder heb gezegd : anders loopt rockstar T ring veel geld mis ofniet soms heb ik gelijk of heb ik geen gelijk?
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Laten we maar hopen voor de PC liefhebbers dat die dan uitkomt op pc zoals ik al eerder heb gezegd : anders loopt rockstar T ring veel geld mis ofniet soms heb ik gelijk of heb ik geen gelijk?
steintje Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik hoop het ja want als je een ps3 koopt moet je er ook nog allemaal verschillende dingen bij kopen
radical28 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding?
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 gta4 zou dat dan geen te zwaar spel zijn om te spelen op de computer
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding? Hoe kan iemand de systeemeisen nou weten als het spel nog niet eens is aangekondigd is voor de pc Kijk maar gewoon naar de systeemeisen van spellen die onlangs zijn uitgekomen (voor meerdere platformen) en in die buurt zal het wel liggen
007 RoadRunner Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding? Niemand weet de systeemeisen maar mijn gok is dat als je GTA IV op high wilt spelen met een resolutie van 1280x768 je dit nodig zult hbben: Intel Core 2 Duo E4600 Socket 775 2.4GHz Nvidia Geforce 8600gt, 512mb 2gb RAM Hoebeter je PC hoe beter je alles kan zetten maar met die machine kan je een console verslaan. gta4 zou dat dan geen te zwaar spel zijn om te spelen op de computer Dus een console van €199.00 is beter dan ee PC van €400,00? Goh verbazingwekkend. Je weet dat consoles zijn gebouwd op 2 jaar oude hardware? Elke gemiddelde computer van tegenwoordig kan concureren met een console dus het draaien van GTA IV moet geen probleem zijn. Alsof GTA IV zwaarder is dan Crysis, Crysis kan geneens draaien op een console omdat ze beide een soort van DirectX 9.5 ofzo gebruiken als het om kwaliteit gaat en de PC DirectX 10 heeft wat Crysis nodig heeft.
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik ga hem niet kopen op de pc maar is die op de ps3 dan minder goed ?
Jordy_Wvl Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik hoop het ja want als je een ps3 koopt moet je er ook nog allemaal verschillende dingen bij kopen zoals ?
Adren4Line Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik hoop het ja want als je een ps3 koopt moet je er ook nog allemaal verschillende dingen bij kopen Hooguit een extra controller als je met zijn 2en wilt spelen
TomHagen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ik hoop het ja want als je een ps3 koopt moet je er ook nog allemaal verschillende dingen bij kopen Hooguit een extra controller als je met zijn 2en wilt spelen En een HD-TV
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding? Niemand weet de systeemeisen maar mijn gok is dat als je GTA IV op high wilt spelen met een resolutie van 1280x768 je dit nodig zult hbben: Intel Core 2 Duo E4600 Socket 775 2.4GHz Nvidia Geforce 8600gt, 512mb 2gb RAM Hoebeter je PC hoe beter je alles kan zetten maar met die machine kan je een console verslaan. gta4 zou dat dan geen te zwaar spel zijn om te spelen op de computer Dus een console van €199.00 is beter dan ee PC van €400,00? Goh verbazingwekkend. Je weet dat consoles zijn gebouwd op 2 jaar oude hardware? Elke gemiddelde computer van tegenwoordig kan concureren met een console dus het draaien van GTA IV moet geen probleem zijn. Alsof GTA IV zwaarder is dan Crysis, Crysis kan geneens draaien op een console omdat ze beide een soort van DirectX 9.5 ofzo gebruiken als het om kwaliteit gaat en de PC DirectX 10 heeft wat Crysis nodig heeft. Crysis heeft geen directx 10 nodig, alleen om op very high te spelen (very high is er trouwens alleen ingezet om Crysis 'future-proof' te houden, daarom kunnen heel veel pc's het gewoon niet aan) Als je op high speelt wat al hele hoge specs vereist werkt alles op directx 9, daarom kan crysis ook gewoon op Windows XP. De crytek engine 2 waar Crysis op draait, werkt ook gewoon op de consoles, dus een medium/high achtige versie zou ook naar de consoles geport kunnen worden, als ze dat zouden willen. En ja GTA zal wel kunnen draaien op de meeste pc's, maar hoe is de vraag wel. Want de meeste die een pctje zo in de winkel kopen hebben er een bagger onboard videokaart bij, of een budget kaartje. En daar kan je echt geen hoge instellingen mee draaien zodat het er net zo goed uit ziet als op de consoles. Met een wat duurdere videokaart daarentegen kom je al een heel eind. Bewerkt: 26 maart 2008 door b4rtsimps0n
007 RoadRunner Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Crysis heeft geen directx 10 nodig, alleen om op very high te spelen (very high is er trouwens alleen ingezet om Crysis 'future-proof' te houden, daarom kunnen heel veel pc's het gewoon niet aan) Als je op high speelt wat al hele hoge specs vereist werkt alles op directx 9, daarom kan crysis ook gewoon op Windows XP. De crytek engine 2 waar Crysis op draait, werkt ook gewoon op de consoles, dus een medium/high achtige versie zou ook naar de consoles geport kunnen worden, als ze dat zouden willen.En ja GTA zal wel kunnen draaien op de meeste pc's, maar hoe is de vraag wel. Want de meeste die een pctje zo in de winkel kopen hebben er een bagger onboard videokaart bij, of een budget kaartje. En daar kan je echt geen hoge instellingen mee draaien zodat het er net zo goed uit ziet als op de consoles. Met een wat duurdere videokaart daarentegen kom je al een heel eind. Klopt maar je snapt mijn punt. Hij betwijfelde dat PCs wel zo'n spel aankunnen en dat het alleen op consoles goed kan gaan maar consoles zijn niet geweldig en er zijn genoeg PCs die GTA IV beter kunnen draaien dan een console. DirectX 10 is een van die punten waar de PC gewoon een enorme stap verder is dan consoles dus dan kunnen ze een console portje zeker draaien.
NilsHolgersson Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Waarom zou je een NASA-pc moeten hebben om GTA IV te draaien? Ik vind de graphics tot nu toe matig tot redelijk. Bewerkt: 26 maart 2008 door NilsHolgersson
Recommended Posts