Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laten we maar hopen voor de PC liefhebbers dat die dan uitkomt op pc

zoals ik al eerder heb gezegd : anders loopt rockstar T ring veel geld mis ofniet soms

heb ik gelijk of heb ik geen gelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we maar hopen voor de PC liefhebbers dat die dan uitkomt op pc

zoals ik al eerder heb gezegd : anders loopt rockstar T ring veel geld mis ofniet soms

heb ik gelijk of heb ik geen gelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding?

Hoe kan iemand de systeemeisen nou weten als het spel nog niet eens is aangekondigd is voor de pc :puh: Kijk maar gewoon naar de systeemeisen van spellen die onlangs zijn uitgekomen (voor meerdere platformen) en in die buurt zal het wel liggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding?

Niemand weet de systeemeisen maar mijn gok is dat als je GTA IV op high wilt spelen met een resolutie van 1280x768 je dit nodig zult hbben:

Intel Core 2 Duo E4600 Socket 775 2.4GHz

Nvidia Geforce 8600gt, 512mb

2gb RAM

Hoebeter je PC hoe beter je alles kan zetten maar met die machine kan je een console verslaan.

gta4 zou dat dan geen te zwaar spel zijn om te spelen op de computer

Dus een console van €199.00 is beter dan ee PC van €400,00? Goh verbazingwekkend.

Je weet dat consoles zijn gebouwd op 2 jaar oude hardware?

Elke gemiddelde computer van tegenwoordig kan concureren met een console dus het draaien van GTA IV moet geen probleem zijn.

Alsof GTA IV zwaarder is dan Crysis, Crysis kan geneens draaien op een console omdat ze beide een soort van DirectX 9.5 ofzo gebruiken als het om kwaliteit gaat en de PC DirectX 10 heeft wat Crysis nodig heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop het ja want als je een ps3 koopt moet je er ook nog allemaal verschillende dingen bij kopen

Hooguit een extra controller als je met zijn 2en wilt spelen :duh:

En een HD-TV :dans:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk en hoop dat hij gewoon uitkomt, halfjaartje later maarja boeiend het is in de zomer toch veel te mooi weer om te gamen (vind ik dan:P) komt gewoon ergens in oktober uit zoals op die Franse gamesite staat. Weet iemand al wat de systeemseisen zijn en je internetverbinding?

Niemand weet de systeemeisen maar mijn gok is dat als je GTA IV op high wilt spelen met een resolutie van 1280x768 je dit nodig zult hbben:

Intel Core 2 Duo E4600 Socket 775 2.4GHz

Nvidia Geforce 8600gt, 512mb

2gb RAM

Hoebeter je PC hoe beter je alles kan zetten maar met die machine kan je een console verslaan.

gta4 zou dat dan geen te zwaar spel zijn om te spelen op de computer

Dus een console van €199.00 is beter dan ee PC van €400,00? Goh verbazingwekkend.

Je weet dat consoles zijn gebouwd op 2 jaar oude hardware?

Elke gemiddelde computer van tegenwoordig kan concureren met een console dus het draaien van GTA IV moet geen probleem zijn.

Alsof GTA IV zwaarder is dan Crysis, Crysis kan geneens draaien op een console omdat ze beide een soort van DirectX 9.5 ofzo gebruiken als het om kwaliteit gaat en de PC DirectX 10 heeft wat Crysis nodig heeft.

Crysis heeft geen directx 10 nodig, alleen om op very high te spelen (very high is er trouwens alleen ingezet om Crysis 'future-proof' te houden, daarom kunnen heel veel pc's het gewoon niet aan) Als je op high speelt wat al hele hoge specs vereist werkt alles op directx 9, daarom kan crysis ook gewoon op Windows XP. De crytek engine 2 waar Crysis op draait, werkt ook gewoon op de consoles, dus een medium/high achtige versie zou ook naar de consoles geport kunnen worden, als ze dat zouden willen.

En ja GTA zal wel kunnen draaien op de meeste pc's, maar hoe is de vraag wel. Want de meeste die een pctje zo in de winkel kopen hebben er een bagger onboard videokaart bij, of een budget kaartje. En daar kan je echt geen hoge instellingen mee draaien zodat het er net zo goed uit ziet als op de consoles. Met een wat duurdere videokaart daarentegen kom je al een heel eind.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Crysis heeft geen directx 10 nodig, alleen om op very high te spelen (very high is er trouwens alleen ingezet om Crysis 'future-proof' te houden, daarom kunnen heel veel pc's het gewoon niet aan) Als je op high speelt wat al hele hoge specs vereist werkt alles op directx 9, daarom kan crysis ook gewoon op Windows XP. De crytek engine 2 waar Crysis op draait, werkt ook gewoon op de consoles, dus een medium/high achtige versie zou ook naar de consoles geport kunnen worden, als ze dat zouden willen.

En ja GTA zal wel kunnen draaien op de meeste pc's, maar hoe is de vraag wel. Want de meeste die een pctje zo in de winkel kopen hebben er een bagger onboard videokaart bij, of een budget kaartje. En daar kan je echt geen hoge instellingen mee draaien zodat het er net zo goed uit ziet als op de consoles. Met een wat duurdere videokaart daarentegen kom je al een heel eind.

Klopt maar je snapt mijn punt. Hij betwijfelde dat PCs wel zo'n spel aankunnen en dat het alleen op consoles goed kan gaan maar consoles zijn niet geweldig en er zijn genoeg PCs die GTA IV beter kunnen draaien dan een console. DirectX 10 is een van die punten waar de PC gewoon een enorme stap verder is dan consoles dus dan kunnen ze een console portje zeker draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...