Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nouja, ik bedoel dat er hier nu gedaan wordt alsof GTA IV van die buitenaards goede graphics heeft dat alleen NASA het met hun wetenschappelijke apparatuur zou kunnen draaien. Lijkt me een beetje overdreven..

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

wat is NASA dan

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nasa

De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie. De uitdrukking ''NASA-PC'' betekent een dure en/ hele goeie computer, een computer die over 2 jaar pas uitkomt zeg maar. Een voorbeeld van een Nasa-pc nu zou bijvoorbeeld een quadcore met 4*4ghz, een goeie videokaart van 2024 mb en 10 gb RAM. Niet dat dat tot nu toe samen in een pc kan worden gestopt zodat deze goed/beter dan normaal werkt, maar het is een voorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus het is wel bizar om te zien dat er mensen bestaan die niet eens weten wat de NASA is.

Vraag me dan af welke leeftijd bij de persoon zit die dergelijk iets niet weet.

Maar even over de discussie dat GTA 4 wel of niet op de PC kan verschijnen in verband met de graphics.

Laten we wel ff eerlijk wezen dat Crysis VEEL betere graphics heeft en veeleisender is.(Dat staat niet los dat GTA 4 nog altijd zeer mooie grafische pracht heeft) Maar het is onzin en hypocriet om te denken dat GTA 4 niet op de PC kan en Crysis wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus het is wel bizar om te zien dat er mensen bestaan die niet eens weten wat de NASA is.

Vraag me dan af welke leeftijd bij de persoon zit die dergelijk iets niet weet.

Maar even over de discussie dat GTA 4 wel of niet op de PC kan verschijnen in verband met de graphics.

Laten we wel ff eerlijk wezen dat Crysis VEEL betere graphics heeft en veeleisender is.(Dat staat niet los dat GTA 4 nog altijd zeer mooie grafische pracht heeft) Maar het is onzin en hypocriet om te denken dat GTA 4 niet op de PC kan en Crysis wel.

Precies, maarja graphics zegt sowieso niet alles, ik vind crysis nogal een slecht spel. Gameplay staat voor mij voorop, en als je kijkt hoe goed die bij GTA altijd in elkaar zit, en de geweldige humor, moet het wel goedkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA niet op de pc komt want het is té groot

zelf heb ik de ps3 dus heb ik niets om me zorgen over te maken

Hoezo té groot? De harde schijven van de computer zijn altijd nog groter dan dat harde schijfje van de ps3.

>>> Door Dutchy3010: Let een beetje op je taalgebruik, svp.<<<

^-- Owja das waar, alleen vloeken met dingen die je gegeten hebt :puh:

Bewerkt: door tjerk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA niet op de pc komt want het is té groot

zelf heb ik de ps3 dus heb ik niets om me zorgen over te maken

Wat bedoel je met "té groot"?

PC heeft grotere HDD's dan een PS3 (al over de 1tb)

PC games kunnen op verschillende DVD's of net zoals de PS3 op BD

PC kan betere graphics aan met hogere resolutie en meer fps.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus het is wel bizar om te zien dat er mensen bestaan die niet eens weten wat de NASA is.

Vraag me dan af welke leeftijd bij de persoon zit die dergelijk iets niet weet.

Maar even over de discussie dat GTA 4 wel of niet op de PC kan verschijnen in verband met de graphics.

Laten we wel ff eerlijk wezen dat Crysis VEEL betere graphics heeft en veeleisender is.(Dat staat niet los dat GTA 4 nog altijd zeer mooie grafische pracht heeft) Maar het is onzin en hypocriet om te denken dat GTA 4 niet op de PC kan en Crysis wel.

17, en ik houd me niet echt bezig met amerikaanse ruimte onderzoek dingen of wat dan ook

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA niet op de pc komt want het is té groot

zelf heb ik de ps3 dus heb ik niets om me zorgen over te maken

Vergeet wat ik zei over dat iemand NASA niet kent. Dit slaat alles.

Als GTA 4 te groot is voor de PC. Is het TE groot voor de consoles.

Let wel op want.. de size heeft niks te maken of iets wel of niet kan op een PC/console.

Crysis kan zelfs op de consoles alleen moet het dan een paar graden terugschroeven in grafische pracht. En DAAR gaat het er om bij of het wel of niet kan.

En in principe kan ELKE game op de PC. Dus ook GTA 4.

Ik adviseer mensen betere redeneringen te geven, inplaats crap te typen.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is NASA dan

euhm ?

ruimtemissie's, USA ...

waar heb jij gezeten de laatste 50 jaar :schater:

offtopic: Lol doet me denken aan american pie 5 waar die brian vraagt of Amnesty International 'some kind of rockband' is

ontopic: Te groot voor pc? Je hebt 361 zonder harde schijf, dan moet het daar zeker niet opkunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 qua graphips zeker wel op de pc kan, zeker nu nvidia met een nieuwe 9 serie uit gaat komen (of uit is gekomen, dat weet ik niet). Wat de grootte betreft. Elke pc heeft tegenwoordig minimaal 3 uitgangen van een USB. dit betekent dat er in ieder geval al met externeHD 3 terabite op je pc kan. Dat is zeg maar ruim 3000 GB. Ik weet niet hoe groot dat spel zal zijn. maar ik denk niet groter dan 20 GB. Dat kan dus ook ruim. Daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

Wat eerder als is genoemd: Liberty City Stories kwam ook niet op de PC uit. Maar bij SA hebben ze eerst gezegd dat het uitkwam op de PS en de XBOX. Het is dus gewoon afwachten of het uitkomt of totdat RStar met een uitspraak komt. Verder kan je hier denk ik niet over discussiëren.

Conclusie: Het kan wel op de PC, maar het is niet zeker of het ook gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...