Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Jezus, stelletje fanboys hier zeg. PS3 vs PC ? Komop zeg, het draait maar om 1 ding hier, en dat is gewoon met zn allen op 29 april gta IV te mogen spelen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat is NASA dan

euhm ?

ruimtemissie's, USA ...

waar heb jij gezeten de laatste 50 jaar :schater:

offtopic: Lol doet me denken aan american pie 5 waar die brian vraagt of Amnesty International 'some kind of rockband' is

ontopic: Te groot voor pc? Je hebt 361 zonder harde schijf, dan moet het daar zeker niet opkunnen

Ja, maar je speelt toch geen spellen vanaf de cd op je PC. Die moet je altijd eerst installeren. Maar aangezien PC's minimaal wel 80gb hardeschijf hebben, en uitbreidbaar zijn tot meerdere terrabytes moet het toch geen probleem zijn neem ik aan. Een volle double layer blu-ray is 50gb, en die zal GTA lang niet vol maken.

Link to comment
Delen op andere websites

niet als je wel een pc hebt en geen ps3 :Y

Voor de pc komt ie heus wel hoor, dat weet ik zeker. Gewoon even wat langer wachten. En als je hem toch perse wilt spelen, dan speel je hem op de ps3 of xbox-360 bij een vriend van je. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt nu inderdaad alleen nog gezegd dat GTA IV alleen voor die consoles uit gaat komen, maar daar geloof ik zelf eigenlijk niks van. GTA 1, GTA 2 en GTA 3 zijn ook op de PC uitgekomen, waarom dan het vierde deel in de serie niet? En als ze het niet zouden doen, zouden ze tevens een hoop geld mislopen denk ik, aangezien de hoeveelheid mensen die GTA IV waarschijnlijk graag voor de PC zouden willen hebben.

Ik denk dus wel dat hij ook nog op de PC uit gaat komen, alleen misschien wat later, een halfjaartje later, zoals jij zei, dat zou kunnen. ;)

euhm.. Het spel is té groot voor de pc.. dus hij komt niet op de pc.. (Als GTA IV WEL op de pc zou komen zouden heel veel pc's crashen)

dus reken er maar niet op dat het uitkomt op de pc. En GTA 1,2 en 3 zijn niet zo grote spellen maar gta iv is 20x zo groot.

greetz,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt nu inderdaad alleen nog gezegd dat GTA IV alleen voor die consoles uit gaat komen, maar daar geloof ik zelf eigenlijk niks van. GTA 1, GTA 2 en GTA 3 zijn ook op de PC uitgekomen, waarom dan het vierde deel in de serie niet? En als ze het niet zouden doen, zouden ze tevens een hoop geld mislopen denk ik, aangezien de hoeveelheid mensen die GTA IV waarschijnlijk graag voor de PC zouden willen hebben.

Ik denk dus wel dat hij ook nog op de PC uit gaat komen, alleen misschien wat later, een halfjaartje later, zoals jij zei, dat zou kunnen. ;)

euhm.. Het spel is té groot voor de pc.. dus hij komt niet op de pc.. (Als GTA IV WEL op de pc zou komen zouden heel veel pc's crashen)

dus reken er maar niet op dat het uitkomt op de pc. En GTA 1,2 en 3 zijn niet zo grote spellen maar gta iv is 20x zo groot.

greetz,

Thegtaman

Ja dus? De computer heeft altijd nog een grotere HDD dan een gare game console ;) Waarom zou het te groot zijn? Voor bluray? Nee, heb je ook voor de computer. Leg het is uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt nu inderdaad alleen nog gezegd dat GTA IV alleen voor die consoles uit gaat komen, maar daar geloof ik zelf eigenlijk niks van. GTA 1, GTA 2 en GTA 3 zijn ook op de PC uitgekomen, waarom dan het vierde deel in de serie niet? En als ze het niet zouden doen, zouden ze tevens een hoop geld mislopen denk ik, aangezien de hoeveelheid mensen die GTA IV waarschijnlijk graag voor de PC zouden willen hebben.

Ik denk dus wel dat hij ook nog op de PC uit gaat komen, alleen misschien wat later, een halfjaartje later, zoals jij zei, dat zou kunnen. ;)

euhm.. Het spel is té groot voor de pc.. dus hij komt niet op de pc.. (Als GTA IV WEL op de pc zou komen zouden heel veel pc's crashen)

dus reken er maar niet op dat het uitkomt op de pc. En GTA 1,2 en 3 zijn niet zo grote spellen maar gta iv is 20x zo groot.

greetz,

Thegtaman

Crysis, Mafia II. 2 namen die staan voor de kwaliteit van de PC. Ga dus niet zeggen dat een of ander consoleportje te groot is voor de PC want ik denk eerder dat games als Crysis te groot zijn voor de console. Consoles gebruiken 2 jaar oude hardware en het moet op één dual layer dvd kunnen passen. Op de PC kan je het op verschillende DVD's zetten en de harde schijven zijn véél groter dan die van de consoles. Probeer maar eens meer dan 1 terabyte in je xbox of ps te zetten. ER IS GEEN GAME TE GROOT VOOR DE PC WANT DAN ZOU HET AL HELEMAAL NIET OP EEN CONSOLE PASSEN!

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Lees de bovenstaande posts, en je zult zien dat je complete onzin lult.

Bewerkt: door HyRoX99
Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

Lees de bovenste posts, en je zult zien dat je complete onzin lult.

Je mag best wel meer respect tonen hoor ik wil hier verder niet in discussie gaan en ik heb het boven al gelezen maar als jij gewoon normaal praat dan luister ik naar je ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou goed, dan leg ik me er maar bij neer dat GTA IV nooit op de PC zal verschijnen. Het is gewoon té groot, alhoewel het wel op een xbox 360 schijfje past maar niet op een PC met een harde schijf van gemiddeld 500 gigabyte. Als je het installeert op de PC dan crasht de PC gewoon. Tja, het is niet anders. Bedankt voor de opheldering. GTAGames is duidelijk de plaats waar je moet zijn voor een gedegen advies van de experts.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou goed, dan leg ik me er maar bij neer dat GTA IV nooit op de PC zal verschijnen. Het is gewoon té groot, alhoewel het wel op een xbox 360 schijfje past maar niet op een PC met een harde schijf van gemiddeld 500 gigabyte. Als je het installeert op de PC dan crasht de PC gewoon. Tja, het is niet anders. Bedankt voor de opheldering. GTAGames is duidelijk de plaats waar je moet zijn voor een gedegen advies van de experts.

Daar ben ik het helemaal met jou eens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

1.

Kan, moet je betere pc kopen.

2.

Slaat nergens op. Je hebt 1 TB schijven.... Zelf een 80 GB schijf is voldoende.

3.

Videokaarten zijn beter dan de standaard game console '3d' kaarten.

4.

Niet op een CD. Denk ik is aan de PS3, waar moet dan dan op? BluRay, precies! Voor de computer is dat er ook.

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, zodra de PC versie gereleased is ga ik een foto van mezelf maken terwijl ik het doosje vast houd en mijn middel vinger opsteek, en dan post ik hem hier.

Link to comment
Delen op andere websites

1.Je PC kan GTA IV niet aan

2.Het neemt teveel ruimte (GB) in beslag

3.Er is geen enkele Videokaart die de graphics van GTA IV Aan kan

4.Er is geen enkel CD waar GTA IV op past

Dus ik denk dat het al duidelijk is er komt geen PC versie van GTA IV zoals de meeste al zeggen dus helaas dan voor iedereen die wou dat GTA IV op de PC kwam en gelukkig heb ik de Collector's Edition Ge-Preorderdt voor de Xbox360 :D

1.

Kan, moet je betere pc kopen.

2.

Slaat nergens op. Je hebt 1 TB schijven.... Zelf een 80 GB schijf is voldoende.

3.

Videokaarten zijn beter dan de standaard game console '3d' kaarten.

4.

Niet op een CD. Denk ik is aan de PS3, waar moet dan dan op? BluRay, precies! Voor de computer is dat er ook.

Ja het kan wel :7 Maar ik ga hem in iedergeval niet kopen op de PC ik heb toch GTA IV Collector's Edition Ge-Preordert voor de Xbox360 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...