Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Huh is dit forum weer open en nu met mijn forum samen gevoegd?

Dit topic is er al heel lang, en jij hebt er waarschijnlijk weer eens aangemaakt, zoals zoveel mensen doen zonder te kijken naar dit topic dat er al zo lang is over hetzelfde onderwerp. Daarom is het hier bij gevoegd zodat het forum niet volgespammed raakt met allemaal topics over hetzelfde onderwerp.

Dit topic was eerst gesloten, toen werd er een nieuw topic aangemaakt, en toen werd deze weer geopend en werden ze samengevoegd, hij kon het dus niet helpen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom is het nou weer te groot??

Zoals ik al Zei: het is toch mijn mening dus ik denk het ;)

groeten,

Thegtaman

Kun je die hersenspinsels ook nog enigszins onderbouwen met feiten of is het allemaal op niets gebaseerde lariekoek? Geef gewoon één steekhoudend argument waarom het spel te groot zou zijn voor een PC, en kom niet met “het is mijn mening dus ik vind het.”

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel raar, Waarom heeft een PS3 7 Processoren, en haalt dan ongeveer dezelfde prestaties als een High-end Pc van deze tijd? En je hebt ook van die games, waarbij de graphics vergelijkbaar zijn met de ingame screens van GTA IV, dus het zou best kunnen.

Wat in mijn ogen nog vreemder is, is dat de PS3 naar eigen zeggen 7 cores heeft, (eigenlijk 8 maar oke) en de Xbox 360 (maar) 3 cores, of 4 dat weet ik niet zker, maar in ieder geval komen op beide consoles dezelfde games uit en zie ik persoonlijk niet echt een duidelijk verschil in de graphics... maar goed dat is een ander verhaal!

OT:

Naar mijn weten was GTA oorspronkelijk een PC game, of is iedereen opeens GTA 1 en GTA 2 vergeten ? Naar mijn weten zijn die veel eerder op PC gekomen dan op PSX of welke console dan ook...

Ik denk in ieder geval wel dat hij op de PC uitkomt, reden hiervoor is dat elke GTA (behalve die voor de PSP) op de PC is uitgekomen, en alleen een aantal keer had Playstation de primeur en waren ze voor de PS2 eerder dan op XBOX en PC...

Dat je een supergoede PC nodig hebt voor GTA lijkt me wat overdreven, aangezien je altijd aan de GFX kan sleutelen in de opties...

In ieder geval lijkt mij dit welles nietes discussie niet echt van toepassing, R* heeft nog niets aangekondigd voor de PC, en dat zijn de enige die het weten of hij voor de PC komt.

Wat wel merkwaardig is, is dat toen de GTA's in het verleden voor de PS uitkwamen, de XBOX en PC versie wel al werd aangekondigd voor later dat jaar en dat is in dit geval voor de PC dus niet gebeurd.

Maarja wie zal het weten ? Het is denk ik afwachten gewoon ;)

Nee toen werd volgens mij ook pas de Xbox en PC versie aangekondigd na de ps2 release.

Gozer, de xbox en ps2 waren er nog niet eens toen GTA 1 uitkwam...

Link to comment
Delen op andere websites

Huh is dit forum weer open en nu met mijn forum samen gevoegd?

Dit topic is er al heel lang, en jij hebt er waarschijnlijk weer eens aangemaakt, zoals zoveel mensen doen zonder te kijken naar dit topic dat er al zo lang is over hetzelfde onderwerp. Daarom is het hier bij gevoegd zodat het forum niet volgespammed raakt met allemaal topics over hetzelfde onderwerp.

Dit topic was eerst gesloten, toen werd er een nieuw topic aangemaakt, en toen werd deze weer geopend en werden ze samengevoegd, hij kon het dus niet helpen

Idd, Dit forum was dicht om dat er te veel gespamd werd. Toen hij dicht was opende ik dit topic om opnieuw te beginnen. Toen ging het oude topic weer open en samengevoegd met de mijne.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry oostzaan maar hier is al een topic over namelijk >Dit< topic

Ontopic: Ik denk het niet want het spel is té groot voor de pc.

EDIT: kai-schockwave was me voor 0_0

Greetz,

Thegtaman

die is gesloten

wth waarom?

(sorry oostzaan lees nooit berichten voor me :puh:)

alsnag wat ik eerder zei: Ik denk het neit want het spel is té groot

greetz,

Thegtaman

Dit slaat totaal nergens op. "Ik denk het neit want het spel is té groot" De PC kan net zo goed als de console's IV aan. En nog heel veel andere grote spellen.

Het spel is dus lang niet te groot voor de PC. :N

Is mijn mening. Dus kan jij iets anders hebben ;)

Groeten,

Thegtaman

Je kan niet over iets wat een feit is een andere mening hebben?

Ik zal het nog één keer uitleggen; Computers hebben op dit moment veel betere hardware dan welke console dan ook, dat betekend dat als het spel op de console draait, het nooit te groot voor de computer zou kunnen zijn.

Ik hoop dat je het nu snapt, en als je het niet snapt, pech, ik besteed er geen aandacht meer aan :)

Bewerkt: door HyRoX99
Link to comment
Delen op andere websites

Om de boel hier een beetje optimistisch te houden ^_^

Source

gross3201701.jpg

Een zwitserse site heeft een versie van GTA IV voor de PC met als datum 30 november. Dit is zeker niet officieel maar het geeft toch een goed gevoel en hoop dat er tegen die tijd toch een GTA IV versie voor de PC verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry oostzaan maar hier is al een topic over namelijk >Dit< topic

Ontopic: Ik denk het niet want het spel is té groot voor de pc.

EDIT: kai-schockwave was me voor 0_0

Greetz,

Thegtaman

die is gesloten

wth waarom?

(sorry oostzaan lees nooit berichten voor me :puh:)

alsnag wat ik eerder zei: Ik denk het neit want het spel is té groot

greetz,

Thegtaman

Dit slaat totaal nergens op. "Ik denk het neit want het spel is té groot" De PC kan net zo goed als de console's IV aan. En nog heel veel andere grote spellen.

Het spel is dus lang niet te groot voor de PC. :N

Is mijn mening. Dus kan jij iets anders hebben ;)

Groeten,

Thegtaman

Je kan niet over iets wat een feit is een andere mening hebben?

Ik zal het nog één keer uitleggen; Computers hebben op dit moment veel betere hardware dan welke console dan ook, dat betekend dat als het spel op de console draait, het nooit te groot voor de computer zou kunnen zijn.

Ik hoop dat je het nu snapt, en als je het niet snapt, pech, ik besteed er geen aandacht meer aan :)

En hoe weet jij dat dat een feit is dan? (niet DAT het een feit is !!).

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk komt gta IV op de pc ik ga egt geen geld uitgeven aan een console terwijl ik voor hetzelfde geld mijn pc kan upgraden om net zulke mooie graphics te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk komt gta IV op de pc ik ga egt geen geld uitgeven aan een console terwijl ik voor hetzelfde geld mijn pc kan upgraden om net zulke mooie graphics te krijgen.

Een PC moet je elk half jaar updaten voor dat bedrag als je de nieuwste spellen kan spelen, een console koop je gemiddeld om de 7 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk komt gta IV op de pc ik ga egt geen geld uitgeven aan een console terwijl ik voor hetzelfde geld mijn pc kan upgraden om net zulke mooie graphics te krijgen.

Een PC moet je elk half jaar updaten voor dat bedrag als je de nieuwste spellen kan spelen, een console koop je gemiddeld om de 7 jaar.

Je lult, ik ben nu al erg veel jaren(4) actief op de pc als gamer en ik update echt niet om het half jaar. Er komen genoeg games uit die iedereen makkelijk kan spelen ookal heeft die persoon een zwakkere pc.

En nu komen we weer bij het aloude pc versus console discussie.

Je kunt die 2 niet vergelijken, een console is alleen bedoeld om op te gamen en een pc voor gamen, internet, modding enz..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt uit op de PC en ik heb het bewijs :puh:

Ik zal het morgen posten want nu heb ik ff geen camera fzo bij me

Grtzz GTAFreak007 :sigaar:

Oh als je ervoor een foto moet nemen dan kan ik nu al vertellen dat het niet waar is :puh:

Want tenzij het een officiele aankondiging van Rockstar is, is het sowieso niet te vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een forum vol welles/niettes geouwehoer, wat een verandering...

Wie is er na 48 pagina's welles nietes iets wijzer geworden ?

Volgens mij niemand hier, waarom is dit topic nog open ? Dit gaat gewoon echt NERGENS over, hebben jullie niets beters te doen ofzo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...