Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een forum vol welles/niettes geouwehoer, wat een verandering...

Wie is er na 48 pagina's welles nietes iets wijzer geworden ?

Volgens mij niemand hier, waarom is dit topic nog open ? Dit gaat gewoon echt NERGENS over, hebben jullie niets beters te doen ofzo ?

Als je alleen maar kan zeiken rot dan op. En check de post boven je, blinde.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt betrouwbaar filmpje zou ook kunnen zijn bewerkt. Hopelijk slaat rockstar jullie niet over, als ik al een half jaar GTA4 aan het spelen ben. :schater:

Inderdaad, kan makkelijk gefaked zijn. Niet echt betrouwbaar.

Maar wacht maar af, na 29 april komt er heus nog wel een aankondiging voor de pc versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd kan je het wel erg gemakkelijk bewerken maar dan nog.

Dan zou je het gezien hebben tenzij youtube de kwaliteit nog meer dan normaal naar beneden heeft gehaald bij dat filmpje.

Het is verdacht dat T2G het er nu al af gehaald heeft.

Waarom? Nu twijfel ik erg hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het er echt op heeft gestaan(wat ik betwijfel) dan hebben ze dat er af gehaald omdat ze het helemaal niet mogen zeggen tegen ons. Ze hebben namelijk allemaal contracten gesloten met consolefabrikanten om die consoles als eerste GTA te laten krijgen en PC gamers over te halen om een console te kopen. Daarom betwijfel ik eigenlijk ook dat het er op heeft gestaan want ze zeggen daar nog helemaal niks over tot minstens een maand na de console release.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

De halve wereld heeft ondertussen Vista dus dat is niet meer dan logisch. Vista werkt prima bij mij, weet niet wat jou probleem is. Maar ik ben schijtziek van al die shit die niet goed op Vista werkt (MTA, SA-MP) omdat de makers kinderachtige zielepootjes zijn die zogenaamd problemen hebben met Vista.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

De halve wereld heeft ondertussen Vista dus dat is niet meer dan logisch. Vista werkt prima bij mij, weet niet wat jou probleem is. Maar ik ben schijtziek van al die shit die niet goed op Vista werkt (MTA, SA-MP) omdat de makers kinderachtige zielepootjes zijn die zogenaamd problemen hebben met Vista.

Heb ik een probleem???

Ik kan er niks aan doen dat de makers er problemen mee hebeben van alle verhalen die ik over internet lees blijf XP voor mij beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

De halve wereld heeft ondertussen Vista dus dat is niet meer dan logisch. Vista werkt prima bij mij, weet niet wat jou probleem is. Maar ik ben schijtziek van al die shit die niet goed op Vista werkt (MTA, SA-MP) omdat de makers kinderachtige zielepootjes zijn die zogenaamd problemen hebben met Vista.

Heb ik een probleem???

Ik kan er niks aan doen dat de makers er problemen mee hebeben van alle verhalen die ik over internet lees blijf XP voor mij beter.

De halve wereld heeft Vista jaja hoe weet jij dit??

Sorry voor 2 keer ik drukte 2 keer te snel.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

De halve wereld heeft ondertussen Vista dus dat is niet meer dan logisch. Vista werkt prima bij mij, weet niet wat jou probleem is. Maar ik ben schijtziek van al die shit die niet goed op Vista werkt (MTA, SA-MP) omdat de makers kinderachtige zielepootjes zijn die zogenaamd problemen hebben met Vista.

Heb ik een probleem???

Ik kan er niks aan doen dat de makers er problemen mee hebeben van alle verhalen die ik over internet lees blijf XP voor mij beter.

De halve wereld heeft Vista jaja hoe weet jij dit??

Sorry voor 2 keer ik drukte 2 keer te snel.

Uh, dat is gewoon algemeen bekend..

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij voor de pc uit komt zal het onder vista zijn dat is denk ik de voorwaarden van Microsoft omdat ze willen dat iedereen over gaat op die Vista troep van ze.

Dan zal het helaas onder een Shit windows uit komen.

De halve wereld heeft ondertussen Vista dus dat is niet meer dan logisch. Vista werkt prima bij mij, weet niet wat jou probleem is. Maar ik ben schijtziek van al die shit die niet goed op Vista werkt (MTA, SA-MP) omdat de makers kinderachtige zielepootjes zijn die zogenaamd problemen hebben met Vista.

Heb ik een probleem???

Ik kan er niks aan doen dat de makers er problemen mee hebeben van alle verhalen die ik over internet lees blijf XP voor mij beter.

De halve wereld heeft Vista jaja hoe weet jij dit??

Sorry voor 2 keer ik drukte 2 keer te snel.

Uh, dat is gewoon algemeen bekend..

Ok Maar iedereen werkt gewoon wat hij het beste vind en voor mij is dat XP Pro en voor iemand anders Vista ieder zijn eige keus ik kies voor xp want omdat sommige dingen het niet doen op Vista zoals sommige games Heb ik veel geld uit gegeven er aan doet ie het niet nogal zonde. Daarom kies ik voor XP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok Maar iedereen werkt gewoon wat hij het beste vind en voor mij is dat XP Pro en voor iemand anders Vista ieder zijn eige keus ik kies voor xp want omdat sommige dingen het niet doen op Vista zoals sommige games Heb ik veel geld uit gegeven er aan doet ie het niet nogal zonde. Daarom kies ik voor XP.

Ik wil dan wel eens weten welke spellen want ik kan zelfs GTA II en Mafia die nog met DirectX 8 werken gewoon op Vista spelen. Je hebt een geweldige functie dat je een programma in XP compatible mode kan opstarten en dus ook games, dan werkt gewoon alles.

Link to comment
Delen op andere websites

maar mensen ik zit zo te denken maar als ze hem niet uitgeven voor de pc zou de reden zijn dat veel mensen hem downloade maar ja dat doen ze bij iederspel

en trouwens hoe groot zou het spel zijn als je naar de grapic kijkt en zou het dan op blue ray dat nieuwe cdrommetje uit komen?? ik denk wel dat het spel 10-18gb groot is gta san a dryas of zo was 8gb

Link to comment
Delen op andere websites

maar mensen ik zit zo te denken maar als ze hem niet uitgeven voor de pc zou de reden zijn dat veel mensen hem downloade maar ja dat doen ze bij iederspel

en trouwens hoe groot zou het spel zijn als je naar de grapic kijkt en zou het dan op blue ray dat nieuwe cdrommetje uit komen?? ik denk wel dat het spel 10-18gb groot is gta san a dryas of zo was 8gb

Ik ken een PC gamer die bij uitkomst van GTA IV voor de consoles die flink gaat seeden op torrentsites om te bewijzen dat er ook heel veel gedownload word voor de consoles en dat hete cht niet alleen de PC is.

Het past zowiezo op een Dual Layer DVD omdat dat ook voor de X360 is. Mits nodig zouden ze het ook op meerdere DVD's kunnen zetten maar dat betwijfel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...